logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم A Day to Die 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی روزی برای مردن 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم روزی برای مردن دوبله فارسی A Day to Die 2022
دانلود فیلم روزی برای مردن دوبله فارسی A Day to Die 2022

 

یک روز برای مردن (به انگلیسی: A Day to Die) یک فیلم اکشن دزدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی وس میلر است. کوین دیلون، بروس ویلیس، جیانی کاپالدی، بروک باتلر، لئون و فرانک گریلو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در 4 مارس 2022 توسط Vertical Entertainment منتشر شد.

کانر کانولی، افسر آزادی مشروط شرمسار، پس از اینکه چاره ای جز کشتن یکی از مجریان جوان دومی (یک دارایی) ندارد، مدیون یک سلطان مواد مخدر محلی، تایرون پتیس می شود. پس از ربوده شدن همسر باردارش کندیس توسط پتیس به عنوان اهرم فشار، کانر مجبور می شود یک سری سرقت های خطرناک مواد مخدر را در عرض دوازده ساعت انجام دهد تا 2 میلیون دلاری را که اکنون بدهکار است بپردازد. کانر هم تیمی های قدیمی خود را استخدام می کند تا با او دزدی ها را انجام دهند، همسر باردار ربوده شده اش را نجات دهد و با رئیس پلیس فاسد شهر، آلستون که سال ها پیش در یک گروگان گیری ناموفق که منجر به انحلال تیم سابق شد، از آنها عبور کرده بود. آلستون به طور مخفیانه در یک اتحاد ناآرام با پتیس است که به قدرت رسیدن او کمک مالی کرده است. تیم دزدی‌ها را پشت سر می‌گذارد و در حالی که کندیس را نجات می‌دهد، با پتیس روبرو می‌شود، قبل از اینکه به درک متقابل برسند و در تلاش برای مختل کردن عملیات جنایتکارانه آلستون در یک سرقت نهایی شرکت کنند. در پایان، کانر، پتیس و کندیس با موفقیت از کشور فرار می کنند، در حالی که آلستون، که در جریان دزدی مداوم ضبط شده بود، یکی از زیردستانش را که درگیر فعالیت های غیرقانونی خود بود، به ضرب گلوله گلوله می زد، دستگیر می شود.

عکاسی اصلی A Day to Die در جکسون، می سی سی پی در مارس 2021 آغاز شد، به عنوان اولین فیلم بلندی که در این شهر در سال 2021 فیلمبرداری شد. فیلمبرداری پس از شش هفته در آوریل به پایان رسید و صحنه های پایانی در فرودگاه هاوکینز فیلد فیلمبرداری شد. در می 2021، Vertical Entertainment حقوق پخش فیلم را به دست آورد.

A Day to Die در ایالات متحده و کانادا 0 دلار و در روسیه و امارات متحده عربی 98616 دلار به علاوه 250807 دلار با فروش ویدئوهای خانگی در مقابل بودجه تولید 5 میلیون دلاری فروخت.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم روزی برای مردن دوبله فارسی A Day to Die 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!