logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
78
89%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم 1917 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم 1917 2019 با کیفیت عالی

کیفیت WEB-DL 1080p 720p دوبله فارسی قرار گرفت

دانلود فیلم 1917 دوبله فارسی 2019

دانلود فیلم 1917 2019

دانلود فیلم 1917 2019 با کیفیت بالا full hd

دانلود فیلم هزار و نهصد و هفده 2019 با لینک مستقیم + دوبله فارسی

 

 

 

  نقد و بررسی فیلم 1917  

(خطر اسپول داستان)

« 1917 » یکی از بی سر و صداترین فیلمهای سینمایی امسال بود. در سالی که عنوان های سینمایی یکی پس از دیگری ما را غافلگیر و هیجان بی وصفی در وجودمان برای فرا رسیدن فصل جواز سینمایی ایجاد کردند، فیلم جدید سم مندس هیچ سهمی در تبلیغات نداشت!

این تصمیم البته نه به دلیل اینکه فیلم مستقل بوده و احتمالاً می بایست در جشنواره ای مانند ” ساندنس ” اولین نمایشش را پشت سر می گذاشت، بلکه سیاست کمپانی بود که می خواست از انتشار جزئیات فیلم جلوگیری شود.

برای کارگردانی که در یک دهه گذشته نام او را فقط با دو فیلم پر سر و صدای « جیمز باند » شنیده بودیم، این یک تصمیم غیرمنتظره محسوب می شد. اما این روش در نهایت خیلی هم بد نشد چراکه « 1917 » به حدی تماشایی است که ارزش چشم پوشی از این مخفی کاری بی جهت را داشته باشد!

داستان فیلم مانند عنوانش، در سال 1917 یعنی زمان وقوع جنگ جهانی اول آغاز می شود. دورانی که توپخانه های آتش برای نابودی مردان جنگ آماده بودند و خون های بسیاری بر روی زمین جاری می شد. فیلم درباره دو سرباز انگلیسی به نام اسکافیلد ( جرج مکای ) و بلیک (دین-چارلز چپمن ) است. دو سرباز وظیفه ای که تفاوت خاصی با همرزم هایشان ندارند اما ماموریتی قهرمانانه به آنان محول شده تا جان بیش از 1000 نفر از نیروهایشان را نجات دهند. این دو سرباز باید از خط مقدم جهبه که دشمن بمباران کرده عبور کنند و پیامی را به گروهان دیگر برسانند که در آن به حقه های دشمن و لزوم اتخاذ تصمیم متناسب در ارتباط با آن اشاره شده است.

احتمالاً تا قبل از تماشای فیلم به این موضوع پی برده اید که « 1917 » بصورت تک سکانس ( سکانس پلان ) کارگردانی شده است. ویژگی که یکی از مشهورترین نمونه های آن را چند سال پیش آلخاندرو گنزالس ایناریتو در فیلم « بیردمن » بکار گرفت و قصه فیلم را بدون کات برای تماشاگر روایت کرد. البته در آن فیلم ایناریتو با شعبده بازی های تصویری ذهن مخاطب را به بازی گرفت تا متوجه کات های نسبتاً زیاد فیلم نشویم اما کاری که سم مندس در اینجا انجام داده به مراتی پیچیده تر، سخت تر و خیره کننده تر از هر فیلم سکانس پلانی است که تا به امروز ساخته شده است. مندس در « 1917 » یک جنگ واقعی را بازسازی کرده و تماشاگر را در سالن سینما به داخل جنگی پایان نپذیر می برد که طرفین ماجرا قصد کوتاه آمدن در رقم زدن تراژدی را ندارند و دائم در حال ضربه زدن به یکدیگر هستند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم 1917 دوبله فارسی 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!