logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم The Two Popes 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم با لینک مستقیم و کیفیت های 480p BluRay ,720p BluRay ,1080p BluRay

دوبله فارسی فیلم The Two Popes دو پاپ سال 2019

دانلود فیلم The Two Popes 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

نام : دو پاپ

[codein_imdb]

خلاصه داستان :در پشت دیوارهای واتیکان، پاپ بندیکت سنتی و پاپ فرانسیس اصلاح‌طلب آینده باید زمینه‌ای مشترک برای کلیسای کاتولیک بیابند…

دو زبانه : فایل این فیلم بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

در آوریل 2005 ، کاردینال جورج ماریو برگوگلیو ، اسقف اعظم بوئنوس آیرس ، پس از مرگ پاپ جان پائول دوم ، برای انتخاب پاپ جدید به شهر واتیکان فراخوانده می شود. ژوزف راتینگر آلمانی ژورنال پاپ بندیکت شانزدهم انتخاب شد. برگوگلیو رتبه دوم آرا را کسب می کند. هفت سال بعد ، كلیسای كاتولیك در رسوایی نشت واتیك پذیرفته می شود ، و تصدی بنیادت به دلیل اتهامات عمومی در مورد نقش وی در پوشش ، كاهش یافته است.

برگوگلیو استعفای خود را به عنوان اسقف اعظم ارائه کرده است ، اما واتیکان پاسخی نداده است. هنگامی که او برای رفتن به روم و تحویل شخصا استعفا آماده می شود ، وی به شهر واتیکان احضار می شود. برگوگلیو و پاپ بندیکت در کاخ کاستل گاندولفو ، اقامتگاه تابستانی پاپ دیدار می کنند. این دو در مورد نقش های خدا و کلیسا بحث می کنند. بندیکت از آنچه او را به سمت کشیش سوق داده و درباره منافع خود صحبت می کند ، بازگو می کند. این دو تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه بندیکت ، کومدار رکس ، که بحث آنها درباره استعفای برگوگلیو را به تأخیر می اندازد.

برگوگلیو زندگی اولیه و مسیر خود را به کلیسا بازگو می کند. او به روابط زناشویی خود پایان داد و به یهودیان پیوست. وی توسط پدر فرانتس جالیکس و پدر اورلاندو یوریو ، که دوستان معنوی وی می شوند ، ملاقات کردند. بندیکت استعفای برگوگلیو را رد کرد و گفت جهان آن را رأی عدم اعتماد به رهبری خود تلقی می کنند و کلیسای کاتولیک را تضعیف می کنند. بندیکت و برگوگلیو اختلافات خود و گفتگوهای غیررسمی را کنار بگذارند و به تدریج به یکدیگر گرم می شوند.

روز دیگر ، این دو به هلیکوپتر به سمت واتیکان هدایت می شوند که در طی آن بندیکت دوباره از بحث درباره استعفای برگوگلیو خودداری می کند. بندیکت با برگوگلیو در اتاق اشک در داخل کلیسای سیستین ملاقات می کند ، جایی که قصد خود را برای استعفا از پاپی اعتراف می کند. Bergoglio شوکه شده ، اعتراض و استدلال می کند برای سنت و استمرار کلیسا. بندیکت می گوید عقاید وی در مورد سنت اکنون متفاوت است و معتقد است تغییر ضروری است. بندیکت می گوید برگگلیو می تواند جانشین او باشد ، اما با استناد به این برداشت که وی با دیکتاتوری نظامی آرژانتین همکاری داشته و عدم محافظت از دوستانش و مقابله با جونتا ، Bergoglio می تواند این ایده را رد کند ، ممکن است به شهرت وی آسیب برساند. پس از “جنگ کثیف” ، Bergoglio به عنوان رئیس انجمن آرژانتینی مسیح برکنار شد و به عنوان یک کشیش معمولی به مدت ده سال به عنوان یک کشیش معمولی تبعید شد.

با گذشت زمان ، پدر جالیکس با Bergoglio آشتی کرد ، اما Bergoglio پشیمان می شود هرگز با پدر یوریو آشتی نمی کند. خاطراتی از اعمال و عدم فعالیت وی در دوران دیکتاتوری ، او را به طور مداوم تعقیب می کند. بندیکت Bergoglio را تسکین می دهد ، و به او یادآوری می کند که با زنده ماندن از یک دیکتاتوری ، آزادی انتخاب برای کمک به اغلب خفه می شود. او به انتساب برگوگلیو سپس بندیکت اعترافات خود را انجام می دهد: آگاه بودن از سوء رفتار جنسی طولانی مدت یک کشیش و پشیمانی وی از سکوت. او دیگر سخنان خدا را نمی شنود و آرزوهایش را برای ربودن تأیید می کند. در نهایت برگوگلیو پاپ را تسکین می دهد و او را نیز به عنوان مطلق حلق می کند. این دو از اتاق بیرون می آیند و گردشگران غافلگیر کننده ای دارند. بندیکت برای سلام کردن توده ها به بیرون می رود و با خود سلفی می گیرد. برگوگلیو برای آرژانتین عزیمت می کند.

یک سال بعد ، پاپ بندیکت شانزدهم استعفای خود را به جهان تحویل می دهد. کاردینال برگگلیو در کنفرانس پاپ 2013 جانشین بندیکت انتخاب شد و پاپ فرانسیس می شود. این دو پاپ بازی فینال جام جهانی 2014 فیفا بین آلمان و آرژانتین را با هم تماشا می کنند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم The Two Popes 2019 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!