logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Don’t Tell a Soul 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم به روح چیزی نگو 2021 با کیفیت عالی

 دانلود فیلم به روح چیزی نگو دوبله فارسی Don’t Tell a Soul 2021
دانلود فیلم به روح چیزی نگو دوبله فارسی Don’t Tell a Soul 2021

متن آغازین این فیلم سخنان جین آستین را نقل می کند: “برادران چه موجودات عجیبی هستند.” بی احترامی به آستین ، اما قابیل و هابیل او را به خاطر این حقیقت جهانی که فیلم های متنوعی مانند “نیروی شیطان” ، “اسکنرها” و “یک طرح ساده” را تجربه کرده است ، کتک زدند. بنابراین ، نویسنده / کارگردان این فیلم ، الکس مک آولای ، یا یکی از نزدیکان وی ، برخی از جین آستین را خوانده است. عالی.

مجموعه ای از ایده هالیوود در مورد نیمه ساحلی آمریکای میانه – یک گودال سرد و خنک و دودکش که در آن خورشید به ندرت می درخشد و حصارها زنگ زده است – “به روح نگویید” برادران را دنبال می کند زیرا آنها هزاران دلار از یک محل اقامت در نزدیکی این کشور سقوط می کنند.

دانلود فیلم به روح چیزی نگو دوبله فارسی Don’t Tell a Soul 2021
دانلود فیلم به روح چیزی نگو دوبله فارسی Don’t Tell a Soul 2021

هر دو بچه سر انگشت هستند. جوی ، کوچکتر (جک دیلن گراتر) ، شیرین خجالتی است. مت یکی بیش از حد ، شنیع ، منزجر کننده است. فیون وایتهد ، بازیگر بریتانیایی ، نقش این آمریکایی سخت گیر را بازی می کند و مانند روال امروزی ، سخت به غیر قابل تحمل ترین ویژگی های شخصیت او تکیه می کند. به نظر می رسد با هر جنجالی ، وایتهد با افتخار پف می کند ، گویی که می گوید “در اینجا من جنبه وحشتناک دیگری از شخصیت آمریکایی را نشان می دهم.”

پسران تا حدی برای کمک به مادر بیمار خود (منا سوواری) دزدی می کنند. گرفتاری در کپر آنها به شکل رین ویلسون ، با لباس محافظ امنیتی ، تعقیب و گریز و سپس افتادن در چاه است. مت می خواهد او را در آنجا رها کند ، ایده ای که منجر به بحث های طولانی و خسته کننده می شود.

یک پیچ و تاب باعث می شود “فقط به نفس نگویید” ظالمانه باشد ، صرفاً با تزریق جذابیت “چه اتفاقی می افتد” – و اجازه می دهد ویلسون همیشه جالب کمی کشیده شود. .

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم به روح چیزی نگو دوبله فارسی Don’t Tell a Soul 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!