logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Awoken 2019 با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم ترسناک بیدار Awoken 2019

دانلود فیلم ترسناک بیدار Awoken 2019
دانلود فیلم ترسناک بیدار Awoken 2019

نام فارسی : بیدار

 

 

پیچ و تاب های توطئه در هر گوشه ای از هیجان انگیز جرم بیدار هستند که قطعاً من را تا انتها حدس می زند. نیمه اول بیدار شدیداً به یک خط نقشه قابل پیش بینی تکیه می کند ، اما با چنین سبقت مشکوکی از تعلیق همراه است ، باعث تعجب من شد که آیا واقعاً راز را حل کرده ام. این بررسی اسپویلرهای جزئی خواهد داشت ، اما هیچ چیز حیاتی برای طرح را نشان نمی دهد.

دانلود فیلم ترسناک بیدار

مبارزه با پرونده فراموشی ، شواهد خرابکارانه و تعقیب و گریز شدید از سوی دو افسر به ظاهر تونل برای قتل پنج زن ، جان Doan جان ریس-مایرز ، جان Doe می داند که باید حقیقت گذشته خود را برای خودش جمع کند. علیرغم شنیدن شواهد علیه جان ، پرستار بیمارستان وی دیانا از بی گناهی خود اطمینان دارد و در جستجوی پاسخ ها از وی جلوگیری می کند.

Rhys-Meyers عملکردی عالی ارائه می دهد که آیا Doe مقصر است یا بی گناه است. رفتارهای او در یک جهت نشان می دهد در حالی که فلاش بک های وی به دیگری اشاره می کند و Rhys-Meyers تغییرات ظریف شخصیت را کاملاً اجرا می کند. در حالی که Rhys-Meyers به عنوان فراموشی رنج می برد جان Doe عملکرد قانع کننده ای را ارائه می دهد ، به نظرم بعضی مواقع به دلیل کمبود احساسات از دایانا از داستان بیرون کشیده شدم. با بازی Francesca Eastwood ، مواقعی رخ داد که عملکرد او کمی تحت تأثیر شرایط مخاطره آمیز قرار گرفت که دیانا دوباره و دوباره خودش را پیدا کرد. انگیزه های واکنش او بعداً مشخص می شود ، بنابراین شاید این تاریخ او به عنوان یک پرستار ER باشد که در مواجهه با خطر احساس آرامش به او می دهد. تا زمانی که اقدامات او به یک حادثه ویرانگر منجر نشود ، وی سرانجام برخی از اعماق عاطفی را که انتظار داشتم در اوایل نشان دهد ، نشان می دهد.

دانلود فیلم ترسناک بیدار

برخلاف شکار جان Doe و Diana برای حقیقت ، صحنه هایی با افسران تعقیب کننده فرانک بخش (Malik Yoba) و Roger Bower (ویلیام فورسیته) هستند که به گناه جان Doe در رابطه با قتل ها اطمینان دارند. آنها همچنان در مسیر او داغ می شوند و به جزئیات صحنه جرم می پردازند ، و هم به اوضاع و احوال اوضاع و هم از نظر روحی خودم راجع به اینکه آیا گناهکار یا بی گناه است ، می افزاید. بند مطمئناً کارآگاه بولداگ کلیشه ای است که در تعقیب و گریز از زندانی فرار شده است ، و الكلیسم آشكار او باعث شده تا اینكه آیا واقعاً باید به “بچه های خوب” اعتماد داشته باشم ، شك كند كه بدون تردید قصد عمل را داشته باشم.

من نمی خواهم چیزی را برای کسانی که قصد تماشای فیلم را دارند ، بدهم ، اما می گویم که همه چیز به شکلی که در این داستان به نظر می رسد نیست که به سرعت در نیمه دوم حرکت می کند. پیچش ها و نوبت های ماجرا باعث شد تا سرنخ هایی که در پایان پر از تنش به اوج می رسند ، سرانجام کمی آشفته شود. از ابتدا تا انتها حدس می زدم (بیشتر اوضاع اشتباه می شود) و به لطف پایان تکان دهنده ، شاید مجبور باشم دوباره آن را تماشا کنم.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ترسناک بیدار Awoken 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!