logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
51/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Kids vs. Aliens 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی بچه ها در مقابل بیگانگان با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم بچه ها در مقابل بیگانگان Kids vs. Aliens 2023
دانلود فیلم بچه ها در مقابل بیگانگان Kids vs. Aliens 2023

 

 

بچه ها در برابر بیگانگان (به انگلیسی: Kids vs. Aliens) یک فیلم ترسناک علمی تخیلی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی جیسون آیزنر و نویسندگی جان دیویس و آیزنر است. این دومین فیلم فرانچایز V/H/S و اقتباسی بلند از «ربایش بیگانه در پارتی خواب»، بخش آیزنر از فیلم ترسناک سال 2013 V/H/S/2 است. در این فیلم دومینیک ماریش، فیبی رکس، کلم مک دونالد و آشر گریسون به ایفای نقش پرداخته اند.

بچه ها در برابر بیگانگان در 23 سپتامبر 2022 در جشنواره فانتستیک اکران جهانی خود را داشت و در 20 ژانویه 2023 توسط RLJE Films و Shudder در ایالات متحده اکران شد.

در جستجوی مکانی برای میزبانی مهمانی هالووین، بیلی، دالاس و تریش نوجوانان با دوستان جوان گری، جک و مایلز قلدری می‌کنند در حالی که بچه‌ها یک فیلم فانتزی خانگی با خواهر بزرگ‌تر گری سامانتا در انباری فیلم‌برداری می‌کنند. بیلی تنها زمانی از آزار و اذیت پسرها دست می کشد که ظاهراً به سم علاقه مند شود که شیفته بیلی می شود. گری هنگام ضبط صحنه کشتی برای فیلم، دستش می شکند. به دلیل مجروح شدن گری در ساعتش، والدین ثروتمند این دو، سام را قبل از اینکه خواهر و برادر را به تنهایی در خانه ترک کنند تا به سفر بروند، زمین گیر می کنند. گری ناامیدی سام را با انتقاد از خواهرش به خاطر انصراف از نقشش در بچه ها در برابر بیگانگان تشدید می‌کند تا بتواند شخصیت بالغ‌تری را دنبال کند که ممکن است بیلی را تحت تأثیر قرار دهد.

بیلی وقتی برای دیدن سام می آید یک بار دیگر سه دوست را مورد آزار و اذیت قرار می دهد. بیلی به طور مخفیانه او را جلب می کند تا بتواند از خانه برای مهمانی خود استفاده کند، بیلی وانمود می کند که از علایق سم در اکشن فیگورها و کشتی کج قدردانی می کند. سام و بیلی روی تخت او شروع به بیرون زدن می کنند، اما وقتی پسرها برای آزار بیلی هجوم می آورند، حرف آنها را قطع می کنند. سپس صدای بلند و چراغ های بیرونی صدای پسرها را قطع می کند که سام آن را یکی دیگر از شوخی های گری رد می کند. سام برادرش را بازنده خطاب می کند و به او می گوید “بزرگ شو”. بیلی با ادعای اینکه می‌خواهد او را به‌عنوان دوست دختر جدیدش نشان دهد، سام را متقاعد می‌کند تا در حالی که پدر و مادرش دور هستند، میزبان یک مهمانی هالووین باشد. در حالی که گری، جک و مایلز به طور مخفیانه با استفاده از دوربین هواپیمای بدون سرنشین از جشن ها جاسوسی می کنند، بیلی و دوستانش عمدا خانه را زباله می کنند. سم سعی می‌کند مهمان‌داران بی‌احترامی را بیرون کند، که باعث می‌شود بیلی از نظر فیزیکی او را تهدید کند.

گری، جک و مایلز مهمانی را با ربودن تلویزیون قطع می‌کنند تا پیامی را پخش کنند که سام را برای تغییر شخصیتش برای جلب نظر بیلی صدا می‌کند. گری همچنین فیلمی از بیلی نشان می دهد که سم را به تریش قبل از ادرار کردن در تمام اتاق خواب سام مسخره می کند، که اشک سم را در می آورد. بیلی پسرها را از مخفیگاهشان می گیرد و بیرون می آورد تا جلوی همه کتک بخورند. موجودات بیگانه ای که قبلا دیده شده بودند در حال حمله به سه ماهیگیر سوار بر قایق بودند، ناگهان به داخل خانه حمله کردند. مهمانداران فرار می کنند در حالی که گری، جک، مایلز، بیلی، دالاس و تریش دستگیر می شوند. سام با سد کردن خود در اتاق خوابش از دستگیری خودداری می کند.

هنگامی که ساحل پاک شد، سام لباس غواصی می پوشد که از آن برای شنا در زیر آب به سمت سفینه فضایی بیگانه غوطه ور در دریاچه پشت خانه اش استفاده می کند. پس از ورود مخفیانه به داخل کشتی، سم شاهد استفاده بیگانگان از یک گودال لجن برای ذوب تریش است، که گری بعداً نظریه ساخت این است که چگونه بیگانگان برای کشتی خود سوخت ایجاد می کنند. نوع دیگری از لجن، دالاس را به موجودی با چنگال های تیغه ای جهش می دهد. سام با شمشیر غیرمعمولی که پیدا کرده است، چندین بیگانه را می‌کشد تا برادرش را قبل از اینکه بتواند لاغر شود، نجات دهد. در حالی که دالاس او را تعقیب می کند، بیلی لباس غواصی را می دزد تا خود را نجات دهد و به سطح بازگردد. سم هنوز با سه پسر فرار می کند و همه را حبس می کند قبل از اینکه دوباره ظاهر شود.

سم، گری، جک و مایلز به خانه برمی‌گردند تا متوجه شوند که بیلی با خیال راحت در داخل خانه قفل شده است. دالاس همچنان از پنجره عبور می کند تا به تعقیب بیلی ادامه دهد در حالی که سم و پسران با دوچرخه های خود فرار می کنند. در بین برخوردهای بیشتر با بیگانگان، گری و سم با هم آشتی می کنند. سام، گری، جک و مایلز به دنبال سرپناهی در انباری هستند که در آن فیلم خود را فیلمبرداری می کردند. بیلی که او نیز برای مخفی شدن به انبار رفته بود، ناگهان سام را با شمشیر خود گروگان می گیرد. سه پسر به بیلی حمله می کنند تا سام آزاد شود، اما بیلی با وارد کردن شمشیر به شکم جک به شدت زخمی می کند. در حالی که مایلز به جک تمایل دارد، ورود ناگهانی دالاس بیلی، سام و گری را پراکنده می کند. دالاس در نهایت بیلی را می کشد قبل از اینکه خواهر و برادر در نهایت دالاس را شکست دهند.

یک پرتو تراکتور از کشتی بیگانگان شروع به کشیدن گری به آسمان می کند. به پیشنهاد جک، مایلز دکل آتش بازی را که دوستان برای فینال بزرگ فیلم خود ساخته بودند روشن می کند. دکل نیز به آسمان مکیده می شود و انفجار بعدی آن کشتی را نابود می کند و گری را نجات می دهد. در حالی که جک به سختی به زندگی می چسبد، سم، گری و مایلز شروع به بردن او به محل امن می کنند تا زمانی که بیگانگان بیشتری آنها را احاطه کنند. سربازان مسلح یک سازمان ناشناس به طور ناگهانی همه موجودات را با سلاح های خودکار می کشند. به طور غیر منتظره، سربازان سپس شمشیر را پس می گیرند، بچه ها را به اسارت می گیرند و آنها را به مکانی مخفی منتقل می کنند که در آنجا در حالت سکون قرار می گیرند.

والدین سام و گری بدون اطلاع از آنچه واقعاً اتفاق افتاده است به خانه ویران شده خود بازمی گردند. یک بیگانه با استفاده از همان لجن که دالاس را جهش داده به مادر حمله می کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بچه ها در مقابل بیگانگان Kids vs. Aliens 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!