logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
64
65%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Unwelcome 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ناخواسته با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم ناخواسته دوبله فارسی Unwelcome 2023
دانلود فیلم ناخواسته دوبله فارسی Unwelcome 2023

 

ناخواسته (به انگلیسی: Unwelcome) یک فیلم ترسناک عامیانه محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جان رایت، نویسندگی مشترک رایت و مارک استی است. هانا جان کامن، داگلاس بوث، جیمی لی اودانل، کولم مینی و کریستین نایرن در این فیلم بازی می کنند.

Unwelcome در ایرلند و بریتانیا در 27 ژانویه 2023 توسط Warner Bros. Pictures منتشر شد.

زوج جوان جیمی و مایا با هم در لندن زندگی می کنند. جیمی پس از فهمیدن باردار بودن مایا، با او جشن می گیرد تا آنها مورد حمله گروهی از هوسبازان قرار گیرند. مایا سالم مانده است. پس از حمله، جیمی و مایا از این فرصت استفاده می‌کنند و به خانه‌ای جدید در روستایی ایرلند نقل مکان می‌کنند که از عمه بزرگ جیمی، مایو، پس از مرگ او به ارث رسیده است.

خانه به مقداری کار نیاز دارد، و آنها را وادار کرد تا خانواده محلی ویلان را به عنوان سازنده استخدام کنند. آنها از هشدار نیام، یکی از دوستان قدیمی عمه جیمی، نگران هستند که باید هر شب برای کلاه قرمزهایی که در جنگل زندگی می کنند، یک جگر در باغ پشتی خانه بگذارند، اما آن را به عنوان یک غذای بی ضرر بپذیرند. خرافات.

از آنجایی که جیمی و مایا زمان بیشتری را در خانه سپری می‌کنند، متوجه می‌شوند که Maeve خود یک کودک را از دست داده است، دخترش زمانی که دختر به سختی دو سال داشت ناپدید شد و جسد هرگز پیدا نشد. نیام داستانی قدیمی را برای مایا تعریف می‌کند مبنی بر اینکه نوزاد به عنوان بخشی از معامله با کلاه قرمزها برای نجات جان پدر کودک از دست رفته است، اما مایا به این فکر می‌کند که آیا کودک در یک حمله افسردگی پس از زایمان کشته شده است.

ویلان ها به زودی خود را خشن و آشفته نشان می دهند. بچه‌های کوچک‌تر آیسلینگ و کیلیان اغلب اقلام کوچک را از خانه می‌دزدند، و پسر بزرگ‌تر Eoin اغلب توسط “بابا” Whelan مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. در یک نقطه، مایا توسط یک سگ به داخل چوب اغوا می شود، جایی که او یک زیارتگاه سنگی برای کلاه قرمزها پیدا می کند. در حالی که سعی می‌کند به خانه بازگردد، Eoin را پیدا می‌کند که در مورد آزاری که از پدرش دریافت می‌کند صحبت می‌کند، اما وقتی به او آرامش می‌دهد، Eoin سعی می‌کند به او حمله کند، اما مایا بعداً توسط چیزی که مایا به‌عنوان قرمز معرفی می‌کند، او را از خود دور می‌کند. کلاه.

در آن شب، جیمی در میخانه با آیسلینگ و کیلیان در مورد اتفاقی که برای برادرشان افتاده است، برخورد می کند، در حالی که مایا توسط کلاه قرمزی ملاقات می کند که سر Eoin را در یک کیسه پلاستیکی به او هدیه می دهد. هنگامی که جیمی برمی گردد، آن دو از اثبات واقعی بودن کلاه قرمزی شوکه می شوند، اما خانه توسط ویلان ها مورد حمله قرار می گیرد و به دنبال پاسخ در مورد ناپدید شدن Eoin هستند. مایا هنگام تلاش برای فرار با سر Eoin گرفتار می شود زیرا جیمی حواس بابا ویلان را در جلوی در پرت می کند و مایا را مجبور می کند که به جنگل فرار کند تا از کلاه قرمزی ها کمک بخواهد. در پاسخ به درخواست مایا، کلاه‌های قرمز به خانه می‌آیند و با ویلان‌ها می‌جنگند و در هنگام تولد مایا، هر سه را می‌کشند.

هنگامی که نوزاد در بیمارستان معاینه شد، اولین شب آنها که به خانه برگشتند، نوزاد را می بینند که توسط کلاه قرمزها به عنوان پول کمک آنها گرفته می شود. مایا آنها را به زیارتگاه تعقیب می کند و در آنجا متوجه زنی مسن می شود که متوجه می شود دختر گمشده عمه جیمی است که توسط کلاه قرمزها نگهداری می شود. مایا که اجازه نمی دهد دخترش را نگه دارند، یکی از کلاه قرمزها را می کشد و جمجمه پیرزن را با دستان خالی خرد می کند. او و دخترش به خانه برمی‌گردند و جیمی با ترس وحشتناک تماشا می‌کند که مایا با خون و جمجمه زن مرده “تعمید” می‌شود و ظاهراً به عنوان “مادر کلاه قرمزی” جدید معرفی می‌شود.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ناخواسته دوبله فارسی Unwelcome 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!