logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The East 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی شرق 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم شرق The East 2020 با دوبله فارسی
یک سرباز جوان هلندی پس از جنگ جهانی دوم برای سرکوب تلاش‌های استقلال‌طلبانه مستعمره هلند به اندونزی اعزام می‌شود، اما زمانی که به جوخه‌ای که فرمانده‌‌ای بی‌رحم دارد می‌رود

داستان فیلم شرق در سال 1946 در هند شرقی هلند و در زمان انقلاب ملی اندونزی می گذرد. یک سرباز جوان مستقر به نام یوهان شیفته کاپیتان ارتش ریموند وسترلینگ می شود که عملیات ضد شورش علیه چریک های اندونزیایی و عملیات پاکسازی در سولاوسی جنوبی را رهبری می کند. یوهان به تدریج متوجه می شود که جنگ را بیشتر و بیشتر زیر سوال می برد.

کارگردان جیم تایهوتو از سال 2012 در حال توسعه یک پروژه سینمایی در مورد “صفحه سیاه تاریخ هلند” بود. تهیه کننده ساندر وردونک در سال 2015 به فیلم پیوست و از آن زمان به بعد شروع به جستجوی سرمایه گذاران کرد.

در نوشتن فیلمنامه، موسسه سلطنتی هلند از مطالعات آسیای جنوب شرقی و کارائیب برای حقایق تاریخی مورد مشورت قرار گرفت و تلاش آگاهانه ای برای یافتن یک شریک تولید مشترک در اندونزی انجام شد. وردونک در مورد دلایل این امر به ما گفت: “برای ما چنین همکاری بسیار مهمی بود. ما نمی‌خواستیم مثل یک نوع استعمارگر نو در آنجا مستقر شویم و یک فیلم کوچک بسازیم. بخش بزرگی از گروه اندونزیایی بودند. “

دوره فیلمبرداری در فوریه 2019 در اندونزی آغاز شد و در نهایت به مدت 48 روز در اندونزی و شش روز دیگر فیلمبرداری در هلند انجام شد.

این فیلم توسط کهنه سربازان هلندی و گروه های ذینفع از جمله سازمان Reawaruw، پلتفرم کهنه سربازان و فدراسیون هند شرقی هلند به دلیل عدم دقت تاریخی آن مورد انتقاد قرار گرفت. برخی از ارجاعات Waffen-SS مانند یونیفورم تیره برای سربازان و سبیل مسواک، که معمولاً با آدولف هیتلر مرتبط است، برای وسترلینگ اضافه شد. در واقع، سربازان هلندی از لباس های سبک استاندارد هلندی استفاده می کردند و وسترلینگ سبیل نداشت.

منتقد RogerEbert.com، سیمون آبرامز، دو ستاره به فیلم اعطا کرد و این فیلم را به شکل نامطلوبی با فیلم جنگ ویتنام یعنی آخرالزمان مقایسه کرد. آبرامز از تایهوتو و دویگولو انتقاد کرد که به «ذهنیت شوونیستی» قهرمان اصلی یوهان جونیور پرداخته و بومیان اندونزی را «قربانیان فروتن» معرفی می کنند. آبرامز نیمه اول فیلم را “رویای تب به سبک کاپولا/هرتزوگ” توصیف کرد که در آن قهرمان متناقض در معرض محدودیت های دیدگاه خود قرار می گیرد، اما معتقد بود که نیمه دوم فیلم نتوانست بر اساس این جریان روایی بنا شود.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شرق The East 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!