logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Trolls Band Together 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی ترول ها 3 (ترول ها با هم گروه می شوند) 2023 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن ترول ها 3 دوبله فارسی Trolls Band Together 2023
دانلود انیمیشن ترول ها 3 دوبله فارسی Trolls Band Together 2023

 

 

ترول ها (به انگلیسی: Trolls Band Together) یک فیلم پویانمایی موزیکال جوک‌باکس آمریکایی محصول ۲۰۲۳ است که توسط DreamWorks Animation تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است، بر اساس عروسک‌های Good Luck Trolls از توماس دام. این به عنوان دنباله تور جهانی Trolls (2020) و سومین قسمت از سری Trolls است. این فیلم به کارگردانی والت دورن، کارگردانی مشترک تیم هایتز و نویسندگی الیزابت تیپت ساخته شده است. آنا کندریک، جاستین تیمبرلیک، زوئی دشانل، کریستوفر مینتز پلاس، آیکونا پاپ، اندرسون. پااک، ران فونچس، کنان تامپسون، کونال نایار و دورن نقش‌های صوتی خود را از پیشینیان خود تکرار می‌کنند، همراه با تازه‌واردهای اریک آندره، کید دیگس، Troye Sivan، Camila Cabello، Amy Schumer، Andrew Rannels، RuPaul و Zosia Mamet به صداپیشگان گروه ملحق می شوند. در این فیلم، پاپی (کندریک) و برانچ (تیمبرلیک) که به طور رسمی یک زوج هستند، تلاش می کنند تا فلوید (سیوان) را نجات دهند در حالی که برادران برانچ پس از انحلال پدیده بوی بند، بروزون، دوباره به هم می پیوندند.

ایده‌های سومین فیلم ترول‌ها قبل از انتشار تور جهانی Trolls در آوریل 2020 آغاز شد، زمانی که تیمبرلیک در زمان تصاحب Apple Music ابراز علاقه کرد که در آن شرکت کند. انیمیشن DreamWorks به طور رسمی ساخت سومین فیلم را در نوامبر 2021 تایید کرد. شخصیت های جدید فیلم در مارس 2023 به همراه اعضای جدید بازیگران و عنوان معرفی شدند. علیرغم اینکه عمدتاً انیمیشن CGI است، این فیلم شامل چند سکانس انیمیشن دوبعدی با سبک های انیمیشن الهام گرفته از زیردریایی زرد (1968) و فانتازیا (1940) است. تئودور شاپیرو که قبلا آهنگسازی تور جهانی ترول ها را بر عهده داشت، برای آهنگسازی این فیلم بازگشت.

Trolls Band Together در 12 اکتبر 2023 در دانمارک اکران شد و در 17 نوامبر در ایالات متحده اکران شد. این فیلم 145 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و نقدهای متفاوت تا مثبتی از منتقدان دریافت کرد.

در یک فلاش بک، یک Branch نوزاد و چهار برادر بزرگترش John Dory، Spruce، Clay و Floyd به عنوان یک گروه پسر به نام BroZone اجرا می کنند. هنگامی که نفس های متضاد آنها مانع از رسیدن آنها به “هماهنگی کامل خانواده” می شود، توانایی قدرتمندی که ترول ها می توانند در صورت هماهنگی کامل به آن دست یابند، بحث می کنند و گروه را از هم می پاشند. شاخه تنها می ماند تا توسط مادربزرگش بزرگ شود.

در حال حاضر، برانچ و پاپی در مراسم عروسی بریجت و گریستل شرکت می کنند، اما جان دوری آنها را قطع می کند. او فاش می‌کند که فلوید، برادری که برانچ به او نزدیک بود، توسط Velvet و Veneer، دو نوجوان Mount Rageon که می‌خواهند ستاره‌های پاپ باشند، دستگیر شده است. خواهر و برادر فلوید را در یک بطری عطر الماس به دام انداخته اند که از آن برای استخراج جوهر او و بهبود آواز خود استفاده می کنند، اما این روند در نهایت او را خواهد کشت. از آنجایی که هارمونی کامل خانوادگی تنها چیزی است که می تواند بطری را از بین ببرد، برانچ با اکراه موافقت می کند که به جان دوری کمک کند تا برادرانشان را پیدا کند و فلوید را نجات دهد. آنها همراه با پاپی و تینی دایموند با ون قابل حمل جان دوری به نام روندا به راه افتادند.

آنها اسپروس را در استراحتگاه جزیره Vacay پیدا می کنند، جایی که او نام خود را به بروس تغییر داده و تشکیل خانواده داده است. اسپراس در ابتدا تمایلی به کمک نداشت، اما به زودی پس از اینکه همسر و فرزندانش او را تحریک کردند، غار کرد. آنها بعداً Clay را در یک زمین گلف مینیاتوری متروکه برگن پیدا کردند که ساکنان آن ترول های پاپ بودند که از آخرین Trollstice در آنجا پنهان شده بودند و نمی دانند که برگن ها دیگر دشمن آنها نیستند. [a] آنها همچنین با رهبر خود ویوا ملاقات می کنند، که به زودی خود را به عنوان خواهر گمشده پاپی نشان می دهد، زیرا او از سایر ترول ها زمانی که سال ها پیش از شهر برگن فرار کردند، جدا شد. در ابتدا، پاپی خوشحال می شود، اما زمانی که ویوا باور نمی کند که برگن ها تغییر کرده اند و سعی می کند دیگران را از ترک زمین گلف باز دارد، بازدید بدتر می شود. آنها موفق به فرار می شوند، اما نه قبل از اینکه پاپی و ویوا با قلب های شکسته از هم جدا شوند.

در همین حال، Velvet و Veneer همچنان به سلب جوهر فلوید ادامه می دهند. Velvet فاش می کند که دستخط فلوید را جعل کرده و یادداشتی برای جان دوری فرستاده تا برادران فلوید را طعمه بگذارد تا بیایند و او را نجات دهند. بعلاوه، کریمپ، دستیار Velvet و Veneer، لباس‌های پد شانه‌ای را اختراع می‌کند که استخراج را افزایش می‌دهد، که خواهران و برادران قصد دارند وقتی کل BroZone را بگیرند، از آن‌ها استفاده کنند.

ترول‌ها به کوه راجوس می‌رسند، اما یک بار دیگر، نفس‌های متخاصم آن‌ها را از رسیدن به هارمونی کامل خانوادگی باز می‌دارد. وقتی برادرانش پس از نجات فلوید تصمیم می گیرند دوباره از هم جدا شوند، برانچ آنها را سرزنش می کند که هنوز با او مانند یک نوزاد رفتار می کنند و به آنها یادآوری می کند که پس از خوردن مادربزرگشان تمام زندگی خود را تنها گذرانده است. برانچ، پاپی و تینی برادران را پشت سر می گذارند و فلوید را پیدا می کنند، اما وقتی ولوت و ونیر فاش می کنند که جان دوری، اسپروس و کلی را نیز دستگیر کرده اند، مجبور می شوند او را رها کنند.

وقتی برانچ و پاپی با ولوت و ونیر شروع به آمیختن با انبوهی از طرفداران می‌کنند، روبرو می‌شوند و باعث می‌شود با لیموزین‌شان دور شوند. در تعقیب و گریز بعدی، Velvet و Veneer شروع به استفاده از پدهای شانه‌ای می‌کنند تا جوهر را از برادران Branch بیرون بیاورند تا نمایشی به نمایش بگذارند. ویوا به زودی به برانچ و پاپی کمک می‌کند، کسی که بعد از اینکه در ماه عسل به زمین گلف رفتند، به نیروهای بریجت و گریستل پیوسته است. برانچ با دیدن این که فلوید تقریباً از ذات خود خارج است، متوجه می شود که همه آنها به سادگی باید نفس خود را کنار بگذارند و به عنوان یک تیم کار کنند. آنها هارمونی کامل خانوادگی را اجرا می کنند و درست زمانی که فلوید آخرین ذات خود را از دست می دهد، از زندان خود رها می شوند، اما او به سرعت احیا می شود. ونیر که دسیسه‌های Velvet را حدس می‌زد، علناً همه چیز را اعتراف می‌کند و آنها به زندان فرستاده می‌شوند.

ترول ها به جزیره Vacay برمی گردند و شاهد کنسرت بازگشت BroZone هستند که کیسمت به آن ملحق شد، گروه دیگری Branch که زمانی بخشی از آن بود.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن ترول ها 3 دوبله فارسی Trolls Band Together 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!