logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Rocky Aur Rani Kii Prem Kahaani 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی داستان عشق راکی و رانی با کیفیت عالی

دانلود فیلم داستان عشق راکی و رانی دوبله فارسی Rocky Aur Rani Kii Prem Kahaani 2023
دانلود فیلم داستان عشق راکی و رانی دوبله فارسی Rocky Aur Rani Kii Prem Kahaani 2023

 

 

داستان عشق راکی و رانی (ترجمه: Rocky and Rani’s Love Story)، یک فیلم درام خانوادگی کمدی عاشقانه هندی زبان هندی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی کاران جوهر و نویسندگی ایشیتا مویترا، شاشانک خیتان و سومیت روی است. در این فیلم رانویر سینگ و آلیا بات در نقش زوجی با شخصیت‌های متضاد بازی می‌کنند که تصمیم می‌گیرند سه ماه قبل از ازدواج با خانواده‌های یکدیگر زندگی کنند. دارمندرا، جایا باچان، شابانا آزمی، توتا روی چاودوری، چرنی گانگولی، عامر بشیر و کشیتی جوگ در نقش اعضای خانواده خود بازی می کنند.

این فیلم که زیر نظر دارما پروداکشنز و استودیو Viacom18 تولید شده است، در جولای 2021 معرفی شد که نشان دهنده بازگشت فیلم بلند جوهر پس از Ae Dil Hai Mushkil (2016) است. عکاسی اصلی از آگوست 2021 تا مارس 2023 در بمبئی، دهلی نو، و جامو و کشمیر انجام شد. فیلمبرداری و اکران به دلیل بارداری بات با چند ماه تاخیر انجام شد. موسیقی فیلم توسط پریتام ساخته شده و فیلمبرداری آن بر عهده مانوش ناندان بوده است.

داستان عشق راکی و رانی در 28 ژوئیه 2023 با بازخوردهای مثبت منتقدان منتشر شد. با بودجه تولید 160 کرور روپیه (20 میلیون دلار آمریکا) و هزینه بازاریابی 18 کرور روپیه (2.3 میلیون دلار آمریکا)، بیش از 355 کرور روپیه (44 میلیون دلار آمریکا) در سرتاسر جهان فروش داشته است و به عنوان هفتمین پردرآمد هندی سال ظاهر شده است. فیلم و پنجمین فیلم هندی پرفروش.

راندهاواها یک خانواده پنجابی هستند که صاحب شیرینی‌های مرفه Dhanlakshmi هستند که به نام مادرشان یعنی Dhanlakshmi Randhawa نامگذاری شده است. شوهرش، کانوال لوند، پس از تصادف دچار فراموشی شده و روی صندلی چرخدار است. پسر آنها، تیجوری، بسیار شبیه دانلاکشمی است، و آنها فرماندهی خانواده را بر عهده دارند، از جمله همسر مهربان تیجوری، پونام، و دو فرزند بالغ او، راکی ​​و گایاتری. یک روز وقتی کانوال یک خانم را با زنی به نام جامینی اشتباه می گیرد، راکی ​​عکس جامینی را پیدا می کند و شروع به جستجوی او می کند.

جامینی مادربزرگ رانی چاترجی، مجری مشهور اخبار تلویزیونی است. رانی از یک خانواده روشنفکر بنگالی است که مادر آنجلی، یک استاد انگلیسی و پدر، چاندون، یک رقصنده حرفه ای کاتاک است. راکی و رانی تصمیم می گیرند جامینی و کانوال را متحد کنند. کانوال سرانجام جامینی را می شناسد و او را در حضور خانواده اش می بوسد. مشخص می شود که آنها در سال 1978 رابطه کوتاهی با یکدیگر داشتند. راکی ​​و رانی جلساتی را بین پدربزرگ و مادربزرگ خود ترتیب دادند که در طی آن آنها رابطه خود را آغاز کردند.

راکی سعی می‌کند از رانی خواستگاری کند، اما او او را رد می‌کند و رابطه آنها را به‌عنوان یک تلنگر رد می‌کند. با این حال، او در نهایت به عشق خود به او پی می برد. به دلیل تفاوت‌های فرهنگی بین دو خانواده، این دو خانه به مدت سه ماه تغییر می‌کنند تا چرخه مردسالاری رایج در جامعه هند را بشکنند.

رانی تلاش می‌کند تا زنان خانواده راکی ​​را مستقل‌تر کند و این موضوع باعث خشم Dhanlakshmi و Tijori شد. راکی متوجه می شود که توسط Chatterjees به دلیل نداشتن دانش عمومی مورد تمسخر قرار می گیرد. در طول یک مراسم عروسی برای دوست راکی، Chandon در هنگام اجرای یک رقص زنانه Kathak توسط جمعیت مورد خنده قرار می گیرد. راکی عذرخواهی می‌کند و با تمایل به تغییر شیوه‌های پدرسالارانه خود، خود را برای چترجی‌ها محبوب می‌کند. او همچنین شروع به شرکت در کلاس های رقص Chandon می کند.

در جشن دورگا پوجا، راکی ​​و چاندون با هم با “دولا ر دولا” می رقصند، که تیجری را عصبانی می کند. در جریان رویارویی بعد، رانی در حالت عصبانیت تیجوری را هل می دهد. راکی آن را بی احترامی می داند و آن دو به رابطه خود پایان می دهند. در بازگشت به خانه، تیجری سعی می کند پونام را در زمانی که سعی می کند خود را نشان دهد، بزند. راکی با دیدن این موضوع برای اولین بار مقابل پدرش می ایستد و تصمیم می گیرد به همراه خواهر و مادرش خانه را ترک کند. کانوال بالاخره پسرش را می شناسد اما می میرد.

چند ماه بعد، تیجوری، مردی تغییر یافته، برای عذرخواهی از خانواده چاترجی بازدید می کند. راکی و رانی بالاخره با هم ازدواج می‌کنند و دانلاکشمی دستور شیرینی‌هایشان را برای رانی می‌فرستد و او را به عنوان یکی از اعضای خانواده می‌پذیرد، اما در عروسی شرکت نمی‌کند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم داستان عشق راکی و رانی دوبله فارسی Rocky Aur Rani Kii Prem Kahaani 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!