logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)
46
48%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم My Spy 2020 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم جاسوس من 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم جاسوس من دوبله فارسی My Spy 2020
دانلود فیلم جاسوس من دوبله فارسی My Spy 2020

 

جاسوس من یک فیلم کمدی جاسوسی آمریکایی محصول 2020 به کارگردانی پیتر سگال، نویسندگی جان و اریش هوبر و با بازی دیو باوتیستا، کلوئی کلمن در اولین فیلمش، کریستن شال، پریسا فیتز-هنلی و کن جونگ است. داستان یک مامور سیا را دنبال می کند که خود را در خانواده ای تحت نظر یک دختر نه ساله نابالغ می بیند که او و پشتیبانی فنی اش در حالی که مخفیانه تحت نظر هستند.

My Spy در 9 ژانویه 2020 در استرالیا توسط STX Entertainment اکران شد. در 8 آوریل 2020، حقوق توزیع آن توسط استودیو آمازون به دلیل همه‌گیری COVID-19 که سینماها را در سراسر جهان تعطیل کرده بود خریداری کرد. این فیلم به صورت دیجیتالی در Amazon Prime Video و در سینماهای ایالات متحده در 26 ژوئن 2020 منتشر شد و نظرات متفاوتی دریافت کرد.

جی جی یک سرباز سابق نیروهای ویژه ایالات متحده است که به تازگی به عنوان مامور سیا استخدام شده است. با این حال، فقدان ظرافت JJ باعث می شود که او اولین ماموریت مهم خود را به باد دهد: شکستن تجارت غیرقانونی پلوتونیوم با درجه سلاح در پریپیات بین مافیای روسی و حسن، یک تروریست خاورمیانه. با وجود این، رئیسش دیوید کیم به او و اپراتور فناوری بابی، که قهرمان JJ است، مأموریت می‌دهد تا مراقب خانواده همسر ویکتور مارکز، یک فروشنده غیرقانونی اسلحه فرانسوی باشند که نقشه‌های ساخت یک بمب هسته‌ای کوچک را به دست آورده است. او قصد دارد به حسن بفروشد. ویکتور این نقشه ها را به برادرش دیوید از دست داد که آنها را قبل از کشته شدن ویکتور پنهان کرد. کیم گمان می کند که این نقشه ها ممکن است در اختیار کیت همسر آمریکایی دیوید و دختر 9 ساله آنها سوفی باشد که پس از مرگ دیوید از فرانسه به پارک ویکر در شیکاگو بازگشتند.

جی جی و بابی وارد ساختمانی می شوند که کیت و سوفی در آن زندگی می کنند و نظارت خود را تنظیم می کنند. با این حال، سوفی به زودی یکی از دوربین های مخفی آنها را پیدا می کند، سیگنال آن را پس می گیرد و به طور تصادفی به پست عملیات می رسد. او در مواجهه با جی‌جی و بابی، از جی‌جی باج‌گیری می‌کند تا با او همراهی کند، در حالی که سعی می‌کند در زندگی یک بچه آمریکایی جا بیفتد و در مدرسه اوکتری منشور مدرسه دوستان جدیدی پیدا کند. با وجود ناهنجاری های اجتماعی جی جی، این دو به آرامی شروع به پیوند می کنند و جی جی نیز با کیت و همسایگانش کارلوس و تاد آشنا می شود. سوفی از جی جی می خواهد که او را در زمینه تجارت جاسوسی آموزش دهد و او و مادرش را به هم نزدیک تر کند.

با این حال، کیم در نهایت متوجه دخالت شخصی جی جی با اهدافش می شود و او و بابی را از ماموریت خارج می کند. جی جی مأموریت خود را برای کیت فاش می کند که با انزجار او را رد می کند. در همان زمان، ویکتور کشف می‌کند و با نظارت سیا مقابله می‌کند و وکیلش کول را مجبور می‌کند تا مکان‌هایی را که دیوید ممکن است نقشه‌ها را پنهان کرده باشد، فاش کند. پس از جعل کردن مرگ خود، او به شیکاگو سفر می کند، با کیت، جی جی و سوفی روبرو می شود و نقشه ها را پس می گیرد. کارلوس و تاد هجوم آوردند و مداخله کردند و خود را به عنوان دلالان اسلحه مستقل که همچنین دنبال نقشه ها هستند نشان دادند. تلاش ناشیانه بابی برای کمک به فرار ویکتور با نقشه ها و سوفی به عنوان گروگان او منجر می شود.

جی جی و کیت ویکتور را به فرودگاهی در ناپرویل تعقیب می کنند، جایی که جی جی هواپیمای فرار ویکتور را زمین گیر می کند و با او درگیری مشت آغاز می کند. در تلاش برای فرار، سوفی به طور تصادفی هواپیما را به حرکت در می آورد و آن را در لبه یک صخره روی حصارهای سیمی آویزان می کند. ویکتور سوفی را که نقشه های واقعی را پنهان کرده است مجبور می کند تا آنها را تسلیم کند. قبل از اینکه بتواند به آنها شلیک کند، کیت او را به حصار می بندد و جی جی هواپیما را از صخره هل می دهد و ویکتور را به مرگ می فرستد. جی جی پس از اینکه کیم به خاطر موفقیتش دوباره به کارش بازگردانده شد، برای همیشه به شیکاگو منصوب شد، جایی که با کیت و سوفی به خانه می‌رود.

 

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جاسوس من دوبله فارسی My Spy 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!