logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
77/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Chang Can Dunk 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی چانگ میتونه دانک بزنه با کیفیت عالی

دانلود فیلم چانگ میتونه دانک بزنه دوبله فارسی Chang Can Dunk 2023
دانلود فیلم چانگ میتونه دانک بزنه دوبله فارسی Chang Can Dunk 2023

 

چانگ کان دانک (به انگلیسی: Chang Can Dunk) یک فیلم ورزشیدرام آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی جینگی شائو در اولین فیلم بلند خود با بازی بلوم لی، دکستر داردن، بن وانگ، زوئی رنی، چیس لیفلد و مردی ما است. این فیلم یک داستان کم سن و سال است که شامل بسکتبال دبیرستانی و عزم شخصیت اصلی برای غلبه بر انتظارات است.

این فیلم در 10 مارس 2023 در دیزنی پلاس منتشر شد.

شیائو مینگ “برنارد” چانگ دانش آموز دوم دبیرستانی نامحبوب است. او با دوست گروه خود بو می‌گذرد، اما علاقه زیادی به بسکتبال دارد، که با او رقابتی مشترک با بازیکن ستاره مت اونیل، دوست سابقش در مدرسه ابتدایی دارد. یک روز، او با هم گروه جدیدش کریستی آشنا می شود و با او دلخور می شود، اما مت شروع به ضربه زدن به او می کند. چانگ همچنان از جانب مت احساس خطر می کند، به خصوص زمانی که دوستانش او را در یک مهمانی خانه در زیرزمین حبس می کنند. او فرار می کند و در یک بازی قبلی بسکتبال با مت روبرو می شود و ادعا می کند که می تواند دانک کند، اما مت او را زمین می گذارد و زمانی که در یک استخر می افتد تحقیر می شود.

چانگ به تلاش خود برای اختراع مجدد خود ادامه می دهد، به خصوص که مادرش چن همیشه تصمیمات او را قضاوت می کند و باعث می شود که با او صحبت نکند. او سرانجام در مدرسه با مت روبه‌رو می‌شود و شرط می‌بندد که می‌تواند با بازگشت به خانه یک دانک درست کند. اگر چانگ برنده شود، مت باید سرش را بتراشد و پیراهن ارزشمند کوبی برایانت را به او بدهد. اگر مت برنده شود، چانگ نه تنها باید سرش را بتراشد، بلکه باید اولین نسخه “بی سایه” کارت بازرگانی Charizard Pokémon خود را نیز به او بدهد. کریستی به خوبی می‌داند که شرط‌بندی واقعاً مربوط به او است، اما بدون توجه به این موضوع، از چانگ حمایت می‌کند. بو به چانگ کمک می کند تا به شدت تمرین کند، اما پس از یک هفته، احساس می کند که چیز زیادی به دست نیاورده است. او آنلاین می شود و Deandre Cooke، یوتیوبری را که از خود در حال غوطه ور شدن فیلم می گیرد، کشف می کند.

چانگ با Deandre در فروشگاه Verizon ملاقات می کند و Deandre موافقت می کند که او را به عنوان سرپرست خود بپذیرد. از آنجایی که بو نمی تواند به او پول بدهد، در عوض پیشنهاد می کند ویدیوهای یوتیوب خود را بهبود بخشد و تولید آنها را وحشتناک می خواند. او موافق است. چانگ در حین فیلمبرداری و آپلود کارهای خود به صورت آنلاین به طور قابل توجهی پیشرفت می کند و این دو با هم پیوند برقرار می کنند. چانگ از Deandre می پرسد که چرا هرگز حرفه ای نشد و او می گوید که گاهی اوقات زندگی آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود. در همان زمان، چانگ و مادرش شروع به احساس دوری می کنند. یک روز قبل از غواصی، چانگ احساس می‌کند که هنوز تعطیل است و شب دیروقت به مدرسه می‌رود. صبح، همه جمع می شوند تا تلاش چانگ را ببینند و پس از سر و صدای زیاد، موفق می شوند، شرط را برنده می شوند و شهرت مدرسه را برای او به ارمغان می آورند.

علیرغم شناخت آنلاین چن، چن در مورد موفقیت پسرش در تاریکی باقی می ماند. او توسط ESPN به نیویورک دعوت شده تا در مورد پیروزی خود صحبت کند و بو، کریستی و دیندر را با خود می آورد. وقتی از او خواسته می شود دوباره دانک را بسازد، او از دست می دهد و ادعا می کند که باد او را پرتاب کرده است. با این حال، چانگ توسط شهرت خود بلعیده می شود و تقریباً دوستان خود را رها می کند. روز بعد در مدرسه، مت می‌گوید که می‌دانست چانگ با پایین آوردن سبد در زمین، تقلب کرده است. چانگ او را به نژادپرستی متهم می کند و با هم درگیر می شوند و در نتیجه هر دو پسر به مدت یک هفته محروم می شوند. چن سرانجام متوجه می شود که چانگ چه کار کرده است و با عصبانیت به او می گوید که نیازی به اثبات خود به دیگران ندارد، در حالی که چانگ می گوید که هرگز نمی تواند با او صحبت کند زیرا او همیشه ناراضی است و دیگران را ناراضی می کند. چانگ متوجه می شود که نمی تواند دانک بسازد و علناً برای تقلب خود عذرخواهی می کند.

چن در طول مدتی که با چانگ گذرانده با دیندره روبرو می شود، اما او به او می گوید که او یک بچه بزرگ بود که واقعاً به او اعتقاد دارد. چن که متوجه می شود پسرش پتانسیل بالایی دارد، به خانه می رود و ایوان ناتمام خانه او را از شوهر جدا شده اش خراب می کند. چانگ به او کمک می کند و رابطه آنها را ترمیم می کند. چانگ با بو و کریستی، که دومی شروع به قرار ملاقات می کند، قرار می گیرد. او برای تیم بسکتبال مدرسه تلاش می کند و با مت جبران می کند و هر دوی آنها افراد بهتری می شوند. مدتی بعد، چانگ در تیم بسکتبال است و مربی اش به او می گوید که وارد یک بازی شود. در حالی که او برای مدت کوتاهی مرتکب اشتباه می شود، توپ را از بازیکن حریف می رباید و در زمین را دریبل می زند و قبل از پایان فیلم با تشویق تماشاگران برای یک دانک بلند می شود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم چانگ میتونه دانک بزنه دوبله فارسی Chang Can Dunk 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!