logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Miss Shetty Mr Polishetty 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی خانم شتی آقای پولیشتی با کیفیت عالی

دانلود فیلم خانم شتی آقای پولیشتی دوبله فارسی Miss Shetty Mr Polishetty 2023
دانلود فیلم خانم شتی آقای پولیشتی دوبله فارسی Miss Shetty Mr Polishetty 2023

 

 

خانم شتی آقای پولیشتی (به انگلیسی: Miss Shetty Mr Polishetty) یک فیلم کمدی عاشقانه به زبان تلوگو هندی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی ماهش بابو پاچیگولا است. V.Vamsi Krishna Reddy و Pramod Uppalapati تحت عنوان UV Creations تولید شده‌اند.

این فیلم به طور رسمی در مارس 2021 معرفی شد، بعداً عنوان فیلم خانم شتی آقای پولیشتی مشخص شد. موسیقی توسط Radhan (ترانه) و Gopi Sundar (پارتیور) ساخته شده است، در حالی که فیلمبرداری و تدوین به ترتیب توسط Nirav Shah و Kotagiri.V انجام شده است.

این فیلم در 7 سپتامبر 2023 منتشر شد و نقدهای متفاوت تا مثبتی از منتقدان دریافت کرد.

Anvitha Ravali Shetty یک زن مستقل مجرد 38 ساله است که به عنوان سرآشپز در انگلستان با مادر مجرد خود کار می کند. مادرش زمان کمتری برای زندگی دارد زیرا او از یک بیماری ناشناخته رنج می برد، بنابراین او مدام دخترش را متقاعد می کند که به زودی ازدواج کند. آنویتا که بسیار سرسخت است به دلیل ازدواج ناموفق والدینش به ازدواج و عشق اعتقادی ندارد و از این رو تصمیم می گیرد تا آخر عمر مجرد باشد. بعداً، مادرش از او می خواهد که او را به هند برگرداند، زیرا او می خواهد آخرین روزهای خود را در آنجا بگذراند. سرانجام پس از چند ماه مادرش می میرد و آنویتا احساس تنهایی می کند. از آنجایی که او به ازدواج اعتقادی ندارد، سعی می کند از طریق آی یو آی مادر شود، زیرا احساس می کند در روزهای آخر زندگی خود نیز به یک فرد نیاز دارد. او احساس می کند که مانند مادرش نیازی به هیچ مردی ندارد که او را در طول زندگی دوست داشته باشد و در عوض، فرزند بیولوژیکی خودش می تواند در طول زندگی حامی او باشد، درست مثل مادرش.

آنها با کمک دوستش کاویا برای باردار شدن به یک مرکز لقاح مراجعه می کنند. آنویتا هنجارها را می‌آموزد و می‌داند که مردان تصادفی به عنوان اهداکننده در نظر گرفته می‌شوند که به او مربوط می‌شود. او سعی می کند اهداکننده اسپرم خود را از طریق مصاحبه با مردان دیگر انتخاب کند. آنویتا همانطور که واضح است، تمام ویژگی هایی را که نیاز دارد در اهداکننده خود یادداشت می کند. سرانجام، او با سیدهو پولیشتی آشنا می شود که مردی 33 ساله است که در یک رستوران کمدی می کند. او در نگاه اول تحت تأثیر او قرار می گیرد و سعی می کند در مورد قصدش با او صحبت کند، اما کاویا او را متوقف می کند و می گوید که ممکن است او را بی دست و پا کند، بنابراین از او می خواهد که این کار را آهسته انجام دهد و ابتدا درباره عادات و شخصیت او بیشتر بداند. آنویتا متقاعد می شود و کارت ویزیت خود را به او می دهد تا او را ملاقات کند. پس از چند جلسه، هر دو خیلی سریع با هم کنار می آیند و به تدریج سیدهو احساساتی نسبت به آنویتا پیدا می کند، بدون اینکه از قصد واقعی او اطلاع داشته باشد. یک روز، سیدهو سعی می‌کند از او خواستگاری کند، اما وقتی آنویتا دلیل واقعی خواسته‌اش را فاش می‌کند، نتیجه معکوس می‌دهد. مفهوم باردار شدن بدون ازدواج، سیدهو را مات و مبهوت می کند و او آشفته می شود. سیدهو و دوستش راهول به یک کافی شاپ می روند که در آنجا به طور غیرمنتظره ای آنویتا را می بیند که به سراغ پسر دیگری می رود. این باعث عصبانیت او می شود و بین آنها دخالت می کند و صحنه ای را به وجود می آورد. سیدهو که اکنون نمی تواند آنویتا را رها کند و نمی تواند این واقعیت را بپذیرد که اگر آنویتا به مرد دیگری کمک نکند، بعداً تصمیم می گیرد به آنویتا کمک کند. او به خانه او می رود و از او طلب بخشش می کند و از او می خواهد که او را در نظر بگیرد. سیدهو به اشتباه معتقد است که آنویتا با روش قدیمی مقاربت باردار می شود، زیرا او روش کلی اهدای اسپرم را نمی داند. بعداً، سیدهو از دانستن اینکه آنویتا به او می گوید که این روند معمول آمیزش نیست و در عوض IUI است که باید آن را دنبال کنند، شوکه می شود. او شوکه شده است، اما با این روش موافقت می کند و بیان می کند که می خواهد همه چیز او از او باشد. او تحت رژیم غذایی و ورزش شدید قرار می گیرد که توسط او و دکتر نظارت می شود.

سیدهو در این روند ناامید می شود و مست می شود. این باعث عصبانیت آنویتا می شود و از او التماس می کند که اگر علاقه ای ندارد کار را انجام ندهد و اعتراف کند که احساساتی ندارد. او همچنین به او می گوید که به دلیل طلاق والدینش که در 6 سالگی اتفاق افتاد، به عشق و ازدواج اعتقادی ندارد. سیدهو متوجه اشتباه خود می شود و رژیم خود را از سر می گیرد. یک روز تاریخ انجام عمل مشخص می شود و طبق قرارداد اهدا کننده نباید وارد زندگی شخصی خود شود و بعد از عمل با او تماس نگیرد در غیر این صورت باید اقدامات قانونی انجام شود. این کار سیدهو را بیشتر می شکند و او با آنویتا خداحافظی می کند و از او خواهش می کند. او همچنین از آنویتا می‌خواهد که به دختر یا پسرش بگوید که پدرشان به جای اهداکننده تصادفی اسپرم، به دختر یا پسرش بگوید که پدرشان واقعاً او را دوست دارد. بعداً آنویتا در آزمایش حاملگی‌اش جواب مثبت می‌گیرد و می‌رود تا خبر را با سیدهو در میان بگذارد، اما راهول او را متوقف می‌کند و می‌گوید حتی او نباید هر وقت که می‌خواهد در زندگی او دخالت کند، زیرا او تازه جدایی آنها را بهبود می‌بخشد، زیرا سیدهو هم می‌تواند. ‘ت طبق قرارداد و از او می خواهد که او را ترک کند.

آنویتا، دلشکسته هند را ترک می کند. در حالی که او به بریتانیا باز می گردد، به دلیل غیبت سیدهو آشفته می شود و تصمیم می گیرد که نیاز به تغییر مکان دارد. او به محلی در بریتانیا نقل مکان می کند و شروع به گذراندن وقت در آنجا می کند. در همین حال، سیدهو با موفقیت استند آپ های مکرر می دهد و محبوبیت پیدا می کند. پدرش با احساسات او آشنا می‌شود و از او می‌خواهد که به آنویتا اطمینان دهد که در کنار اوست چون می‌ترسد در یک رابطه کنار گذاشته شود.

سیدهو به هر گوشه بریتانیا سفر می کند تا با او آشنا شود. اما در نهایت در زمان زایمان او را در بیمارستان ملاقات می کند و سعی می کند با او صحبت کند، کارمندان او را متوقف می کنند و می گویند که فقط همسرش می تواند وارد اتاق زایمان شود. آنویتا صدای او را می‌شناسد و پاسخ می‌دهد که او پدر کودک است و این باعث می‌شود سیدهو حرکت کند. او نام خود را در فرم پزشکی به عنوان پدر می بیند. در نهایت با داشتن یک بچه برکت، فیلم با ایستادن سیدو به پایان می رسد و در آنجا نشان می دهد که با آنویتا ازدواج کرده است و صحنه را ترک می کند و می گوید که باید پوشک دخترش را عوض کند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خانم شتی آقای پولیشتی دوبله فارسی Miss Shetty Mr Polishetty 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!