logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم 4oo Bullets 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم 400 گلوله 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم 400 گلوله دوبله فارسی 400 Bullets 2021
دانلود فیلم 400 گلوله دوبله فارسی 400 Bullets 2021

در آغاز 400 گلوله ، نوح برانت از نیروهای ویژه انگلیس (اندرو لی پوتس ، پریمویل ، خانه سالم) به کار با بارتلت (جیمز وارن ، آقایان ، شاه آرتور: افسانه شمشیر) و تیمش منصوب شده است. آنها در حال حمل چند موشک بسیار پیشرفته و ثروت اندکی از طلا هستند. وظیفه اصلی نوح ، تراشه های راهنمایی موشک ها را ایمن نگه دارید. کاری که او می تواند هنگام حمله کاروان انجام دهد.

علی رغم زخمی شدن ، او فرار می کند و خود را به یک پاسگاه انگلیسی نزدیک می رساند. در حالی که بقیه یگان از یک عملیات پشتیبانی می کنند ، فقط دو نفر برای مراقبت از امور باقی مانده اند. خوشبختانه ، یکی از آنها Rana Rae (ژان پل لی ، Jailbreak ، من انتقامجو هستم: تلافی جویی) یک Gurka است که با چاقوی Kiri خود به همان اندازه که با اسلحه کشنده است ، کشنده است. این دو نفر هستند که باید با طالبان مبارزه کنند اما بارتلت و تیمش که در این کار نیز شرکت داشتند.

قبلاً با داشتن عناصر اکشن و ترسناک در Black Site و Black Ops ، جای تعجب نیست که نویسنده / کارگردان Tom Paton تصمیم گرفته است که تلاش خود را در یک فیلم اکشن مستقیم تجربه کند. و به صورت طرح ریزی 400 گلوله تقریباً به اندازه مستقیم است. به دو قهرمان ما خیانت می شود ، تعداد آنها بیش از حد است و تعداد آنها بیش از حد است. رادیو کار نمی کند و حتی اگر کار کرد ، کمک بسیار طولانی است. این در مورد یک سناریو استاندارد به همان اندازه واقعی است. همچنین برای یک فیلم ویدیویی مستقیم به خانه مناسب است.

Paton در زمینه کار با بودجه محدود تجربه زیادی دارد و این نشان می دهد. ساخت ایستگاه ذخیره سازی به معنای نه تنها فیلمبرداری فیلم در هر ترمینال کانتینر بود ، بلکه او یک محیط عالی برای شخصیت های فیلم داشت تا بتوانند یکدیگر را سرزنش کنند. تنظیم آن در شب کمک می کند تا حس کلاستروفوبیا ایجاد شود که به تعلیق می افزاید. همچنین ایجاد انبوهی از طالبان با تعداد انگشت شماری از بازیگران آسان تر است.

باهوش ترین حرکتی که انجام داد ، انتخاب بازیگر نقش ژان پل لی بود. در حالی که متاسفانه او به نظر نپالی نمی رسد ، (او چینی / کامبوجی است) ، اما مطمئناً بسیاری از صحنه های مبارزه فیلم را به ارمغان می آورد. او هم به عنوان بازیگر و هم به خاطر کارهای بدلکاری اش در فیلم های مختلف از طعمه گرفته تا نمایش های سریع و خشن: هابز و شاو و دکتر استرنج شهرت ایجاد کرده است و می خواهد هر دو را در اینجا به نمایش بگذارد.

در حالی که رعنا ری پیچیده ترین شخصیت نیست ، 400 گلوله به او عمق و درگیری می دهد. تجارت وی در حالی که در افغانستان است به دلیل به خطر انداختن جان خود دستمزد کمتری دریافت می کند. وقتی بارتلت در ازای دریافت نوح و تراشه ها به او سهمی از طلا پیشنهاد می کند ، باید تعادل وفاداری و افتخار را در مقابل رفاه خانواده اش حفظ کند.

400 گلوله سهم نقص خود را دارد. بدون عناصر تخیلی بیشتر فیلم های دیگر او ، متن فیلم Paton در بعضی مواقع نسبت به اعداد کمی احساس می کند. مطمئناً آنچه را که قرار است انجام دهد کاملاً کارآمد انجام می دهد ، اما فاقد تخیل و استعداد کارهای قبلی او است.

این به شرورهای فیلم نیز تسری می یابد که به غیر از بارتلت ، شخصیت و پیشرفت خاصی به آنها داده نمی شود. و فقط چند خط عمومی ، با صداقت غیر صادقانه در مورد جنگ طبقاتی و بیمار بودن در معرض خطر قرار دادن جان خود برای تاجران ثروتمند به عنوان توجیه داده شده است. فیلمی از این دست واقعاً به یک آدم بدجنس و جذاب و حداقل به چند نفر از افراد جالب توجه احتیاج دارد ، اینها هیچ کدام را ندارند.

با این وجود ، اگر به دنبال یک راه حل سریع هستید ، برای 400 گلوله لذت بخش است و ارزش تماشای آن را دارد. این مطمئناً تماشای wddling استیون سگال پس از گون را ضرب می کند بنابراین دو شیرین کاری او می تواند آنها را شکست دهد. فریاد! Factory در تاریخ 2 مارس 400 گلوله در DVD ، Blu Ray و Digital منتشر خواهد کرد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم 400 گلوله دوبله فارسی 400 Bullets 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!