logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود سریال  Money Heist 2021 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دوبله فارسی سریال Money Heist خانه کاغذی سال ۲۰21

دانلود سریال Money Heist 2021 با دوبله فارسی
دانلود سریال Money Heist 2021 با دوبله فارسی

[codein_imdb]

Money Heist (اسپانیایی: La casa de papel، ترجمه. خانه کاغذ) یک سریال تلویزیونی درام جرم و جنایت اسپانیایی اسپانیایی است که توسط Álex Pina ساخته شده است. این سریال دو رأس بلند آماده به رهبری استاد (الوارو مورت) ، یکی در رویال ضراب اسپانیا و دیگری در بانک اسپانیا ردیابی می کند. این سریال در ابتدا به عنوان یک سری محدود در نظر گرفته شده بود که در دو بخش باید به آنها گفت. اجرای اصلی آن ۱۵ قسمت در شبکه اسپانیایی آنتن ۳ از ۲ مه ۲۰۱۷ تا ۲۳ نوامبر ۲۰۱۷ بود. Netflix در اواخر سال ۲۰۱۷ حق پخش جهانی را بدست آورد. این سریال را دوباره در ۲۲ قسمت کوتاه تر مجدداً قطعه قطعه کرد و آنها را در سراسر جهان منتشر کرد ، با اولین بار قسمت در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۷ ، به دنبال بخش دوم در ۶ آوریل ۲۰۱۸٫ در آوریل ۲۰۱۸ ، نتفلیکس این سریال را با بودجه قابل توجهی افزایش یافته برای ۱۶ قسمت جدید از سر گرفت. قسمت سوم ، با هشت قسمت ، در تاریخ ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۹ منتشر شد. قسمت ۴ ، همچنین با هشت قسمت ، در ۳ آوریل ۲۰۲۰ منتشر شد. مستندی با حضور تهیه کنندگان و بازیگران برتر در همان روز با نتفلیکس با عنوان Money Heist: The Phenomenon .

این سریال در مادرید اسپانیا فیلمبرداری شده است. بخش قابل توجهی از قسمت ۳ نیز در پاناما ، تایلند و ایتالیا (فلورانس) فیلمبرداری شد. این روایت به روشی شبیه به زمان واقعی گفته می شود و به پیچیدگی ها متکی به فلاش بک ، پرش های زمانی ، انگیزه های شخصیت پنهان و راوی غیرقابل اعتماد است. این سریال با گفتن از منظر زن ، توکیو ، (Úrsula Corberó) و داشتن یک هویت قوی اسپانیایی ، ژانر heist را واژگون می کند ، جایی که دینامیک عاطفی جرم و جنایت استراتژیک کامل را جبران می کند.

Money Heist جوایز مختلفی از جمله بهترین سریال های درام را در ۴۶مین دوره جوایز بین المللی امی ، و همچنین تحسین منتقدان برای طرح پیچیده آن ، درام های بین فردی ، کارگردانی و تلاش برای نوآوری تلویزیون اسپانیا دریافت کرد. آهنگ ضد فاشیستی ایتالیایی “Bella ciao” که چندین بار در طول این سریال بازی می کند ، در سال ۲۰۱۸ به یک اثر تابستانی در سرتاسر اروپا بدل شد. تا سال ۲۰۱۸ ، این سریال تماشای سریال های غیر انگلیسی به زبان انگلیسی و یکی از پر بیننده ترین ها بود. این سریال به طور کلی در Netflix ، با طنین خاصی از بینندگان اروپای مدیترانه و جهان لاتین.

مجموعه ای در مادرید ، مرد مرموز موسوم به “استاد” گروه ۸ نفره را انتخاب می کند ، که شهرها را برای اسامی کد انتخاب می کنند ، برای انجام یک نقشه جاه طلبانه که شامل ورود به سلطنتی نعناع اسپانیا است و با ۲٫۴ میلیارد یورو فرار کنند. این تیم پس از گروگان گرفتن ۶۷ نفر در داخل نعناع ، قصد دارد ۱۱ روز در آنجا بماند تا در برخورد با نیروهای نخبه پلیس ، این پول را چاپ کند. در حوادث موفقیت ناجی اولیه ، این گروه مجبور به پنهان کردن می شوند و خود را برای آماده شدن برای اسلحه دوم آماده می کنند ، این بار در بانک اسپانیا ، زیرا دوباره با گروگان ها و نیروهای پلیس سر و کار دارند.

Money Heist در سالهای همکاری از سال ۲۰۰۸ توسط نویسنده فیلمنامه الکس پینا و کارگردان جسی کولمنار ساخته شده است. پس از اتمام کار روی درام زندان اسپانیایی Vis a vis (Locked Up) ، آنها Globomedia را برای راه اندازی شرکت تولیدی خود با نام ونکوور ترک کردند. رسانه ها ، در سال ۲۰۱۶٫ آنها برای اولین پروژه خود ، فیلمبرداری کمدی یا ساخت داستان داستانی برای تلویزیون را در نظر گرفتند ، در حالی که دومی هرگز قبلاً در تلویزیون اسپانیا سعی نشده بود. آنها به همراه همکاران سابق Locked Up ، آنها پول Heist را به عنوان یک پروژه اشتیاقی به وجود آوردند تا موارد جدید و بدون دخالت خارجی را امتحان کنند. پینا با ساختن این سریال محدود تصمیم گیری کرد و احساس کرد که رقیق شدن برای تولیدات قبلی خود به یک مشکل تبدیل شده است.

در ابتدا با عنوان Los Desahuciados (The اخراج) در مرحله مفهوم ، این سریال برای براندازی قراردادهای heist و ترکیب عناصر ژانر اکشن ، تریلرها و سوررئالیسم ساخته شده است ، در حالی که هنوز هم معتبر است. پینا مزیت نسبت به فیلمهای معمولی heist را نشان داد که در توسعه شخصیت می تواند قوس قابل توجهی طولانی تر از روایت را داشته باشد. شخصیت ها از چند طرف نشان داده می شدند تا تصورات بیننده از شرارت را بشکنند و علاقه خود را در طول نمایش حفظ کنند. جنبه های اصلی داستان برنامه ریزی شده در ابتدا به نگارش درآمده است ، در حالی که ضربان های داستان ظریف به تدریج توسعه یافته اند تا نویسندگان را تحت الشعاع قرار ندهند. نویسنده خاویر گومز سانتاندر روند نوشتن را با طرز تفکر استاد مقایسه کرده است ، “رفتن به اطراف ، نوشتن گزینه ها ، مشاوره با مهندسانی که نمی توانید بگویید چرا از آنها سؤال می کنید” ، اما خاطرنشان کرد که داستان نویسی به پلیس اجازه می دهد که در صورت لزوم نوشتن نویسنده را بنویسد.

آغاز فیلمبرداری برای ژانویه سال ۲۰۱۷ تعیین شده بود و پنج ماه پیش تولید آن امکان پذیر است. این روایت برای ملاحظات مالی به دو بخش تقسیم شد. اسامی کد مبتنی بر سارقان که روزنامه اسپانیایی ABC در مقایسه با اسامی کد مبتنی بر رنگ در فیلم مخفی کوئنتین تارانتینو در سال ۱۹۹۲ مخزن سگها ، در قسمت اول به طور تصادفی انتخاب شد ، گرچه مکان هایی با رزونانس بینایی بالا نیز مورد توجه قرار گرفت. برای اسامی کد جدید سارقین در قسمت ۳٫ پنج سطر اول فیلمنامه آزمایشی یک ماه طول کشید تا بنویسد ، زیرا نویسندگان نتوانستند استاد یا مسکو راوی کار کنند. توکیو به عنوان یک راوی غیرقابل اعتماد ، فلاش بک ها و پرش های زمانی ، پیچیدگی روایت را افزایش داده ، بلکه داستان را برای مخاطبان روان تر کرده است. قسمت آزمایشی به بیش از ۵۰ نسخه فیلمنامه نیاز داشت تا زمانی که تولید کنندگان راضی شوند. فیلمنامه های بعدی هفته ای یک بار به پایان می رسید تا در ادامه فیلمبرداری ادامه یابد.

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال Money Heist 2021 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!