logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
86% (28 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Fast X 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی سریع و خشن 10 با کیفیت عالی

دانلود فیلم سریع و خشن 10 Fast X 2023
دانلود فیلم سریع و خشن 10 Fast X 2023

 

Fast X (همچنین با نام سریع و خشن 10 شناخته می‌شود) یک فیلم اکشن محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی لوئیس لتریر بر اساس داستانی نوشته دن مازو، جاستین لین و زک دین است. این دنباله F9 (2021)، دهمین قسمت اصلی، و یازدهمین قسمت به طور کلی در فرانچایز Fast & Furious است. وین دیزل در نقش دومینیک تورتو در کنار گروهی از جمله میشل رودریگز، تایریز گیبسون، کریس «لوداکریس» بریجز، جان سینا، ناتالی امانوئل، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، اسکات ایستوود، دانیلا ملکیور، آلن بریچسون، هلن میرن، ، ریتا مورنو، جیسون استاتهام، جیسون موموآ و شارلیز ترون. در این فیلم، دام باید از خانواده خود در برابر دانته ریس (موموآ) که به دنبال انتقام مرگ پدرش و از دست دادن ثروت خانواده اش است، محافظت کند.

با برنامه‌ریزی دهمین فیلم از سال 2014، و برنامه پایانی دو قسمتی از اکتبر 2020، لین برای کارگردانی با همراهی بازیگران اصلی تایید شد. عنوان رسمی فیلم زمانی فاش شد که فیلمبرداری اصلی در آوریل 2022 آغاز شد. لین اواخر همان ماه کارگردانی را ترک کرد و دلیل آن تفاوت‌های خلاقانه بود، اگرچه او همچنان عنوان نویسندگی و تولید را حفظ کرد. لتریر یک هفته بعد به عنوان جانشین او استخدام شد و چندین بازنویسی بدون اعتبار برای فیلمنامه انجام داد. برایان تایلر، آهنگساز قدیمی فرانچایز، برای آهنگسازی فیلم بازگشت. این فیلم با بودجه تولید 340 میلیون دلاری، هشتمین فیلم پرهزینه ساخته شده است. فیلمبرداری تا اوت همان اوت به طول انجامید و در لندن، رم، تورین، لیسبون و لس آنجلس انجام شد.

 

Fast X در 12 مه 2023 در The Space Cinema Roma Moderno در رم به نمایش درآمد. اولین بار در 17 می در چندین کشور در سراسر اروپا و آمریکای جنوبی و در ایالات متحده در 19 می توسط یونیورسال پیکچرز اکران شد. سریع و خشن 10 با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان همراه با تحسین برای بازی های بازیگران (به ویژه موموآ) اما انتقاداتی برای نگارش آن دریافت کرد. این فیلم در سرتاسر جهان 318.89 میلیون دلار فروخته است و دومین آخر هفته بهترین افتتاحیه یک فیلم را در سال 2023 پس از فیلم برادران سوپر ماریو دارد و هفتمین فیلم پرفروش سال 2023 است. دنباله آن قرار است در سال 2025 اکران شود. قسط دیگری در حال حاضر در حال توسعه است.

دومینیک «دام» تورتو و تیمش توسط آژانس درخواست می‌کنند تا یک تراشه کامپیوتری را در حین حمل و نقل آن در رم بدزدند. دام و همسرش لتی اورتیز به همراه پسرش برایان “بی کوچولو” مارکوس می مانند و بقیه اعضای تیم به رم سفر می کنند. در آن شب، یک سایفر زخمی به خانه دام می رسد و به او اطلاع می دهد که دانته ریس، پسر سلطان مواد مخدر هرنان ریس، خدمه خود را علیه او قرار داده است و از آنها برای انتقام از مرگ پدرش برای هدف قرار دادن دام استفاده می کند.[b] هیچ کس کوچکی نمی گیرد. رمز را در بازداشتگاه قرار دهید، اما نشان می دهد که هیچ ماموریتی در رم وجود ندارد.

دام و لتی با فهمیدن اینکه دانته آنها را راه اندازی کرده است برای نجات تیم سفر می کنند. در رم، دانته تیم Dom را در یک کامیون حاوی یک بمب ساعتی حبس می کند در حالی که Dom و Letty آنها را تعقیب می کنند. بمب در خیابان‌ها رها می‌شود و به اوج خود می‌رسد که Dom آن را به رودخانه تیبر می‌برد تا آسیب‌های وارد شده به رم و واتیکان را کاهش دهد. لتی هنگام تلاش برای دستگیری دانته دستگیر می شود. مامور ایمز، رهبر واقعی آژانس از زمان ناپدید شدن آقای Nobody، معتقد است که Dom و تیمش مسئول بمب گذاری هستند و یک تعقیب و گریز را آغاز می کند و یک جایزه چند میلیون دلاری را به آن اختصاص می دهد.

در لس آنجلس، یک تیم مسلح وارد می شود تا کوچولو بی را که تحت مراقبت میا خواهر دام بود، بگیرد. برادر Dom، Jakob از راه می رسد و تیم را تحت سلطه خود در می آورد و با Little B به مکانی مخفی در پرتغال سفر می کند، جایی که آنها با Dom ملاقات خواهند کرد. تس، دختر آقای هیچکس، از بی گناهی تیم متقاعد شده و از چشم خدا برای یافتن دام در ناپل استفاده می کند و به او اطلاع می دهد که دانته در ریودوژانیرو است. Dom با دانته روبه‌رو می‌شود و با مسابقه‌ای موافقت می‌کند، جایی که دیوگو، دوست دام و ایزابل نِوِس، خواهر النا، مادر فقید لیتل بی به آن‌ها ملحق می‌شوند. . زمانی که ماشین دیوگو منفجر می شود، دام که نمی تواند به دیوگو برسد، با ایزابل برخورد می کند تا بمب را از بین ببرد.

تس از لتی در یک سایت سیاهپوست سیا دیدن می کند، جایی که تس به طور مخفیانه او را زخمی می کند تا او را به مرکز درمانی زندان بفرستد. در آنجا او با Cipher آشنا می شود که فرار می کند و لتی را آزاد می کند که به نوبه خود به Cipher حمله می کند و خودش فرار می کند. وقتی او متوجه می شود که سایت سیاه در قطب جنوب است، با اکراه به Cipher برمی گردد و آنها توافق می کنند که برای فرار با هم همکاری کنند. در لندن، بقیه اعضای تیم Dom متوجه می‌شوند که حساب‌های بانکی‌شان تخلیه شده است و از پول نقد پنهان شده توسط رومن پیرس برای مشورت با همکار رمزی، بویی برای به دست آوردن منابع استفاده می‌کنند. با این حال، بووی ورود آنها را به مجریان قانون برای دریافت جایزه گزارش می دهد و باعث می شود که تیم برای کمک به دکارد شاو مراجعه کند. شاو که در ابتدا تمایلی نداشت، پس از اینکه متوجه شد مادرش کوئینی نیز به خاطر کمک به دام، فراری است، موافقت می کند که به آنها کمک کند.

آیمز دم را ردیابی و دستگیر می کند، اما تیم او در کمین مزدوران دانته قرار می گیرد. سپس ایمز با Dom متحد می شود تا با آنها مبارزه کند، اما دانته فاش می کند که ایزابل را ربوده است. تس برای کمک از راه می رسد، اما توسط یک تک تیرانداز استخدام شده توسط دانته مجروح می شود، که سپس چشم خدا را می دزدد و B کوچک را در پرتغال پیدا می کند. Dom موفق می شود ایزابل را با فرار دانته نجات دهد. ایمز موافقت می کند که به دام کمک کند تا دانته را از بین ببرد. تیم Dom نیز مطلع شده و برای پیوستن به آنها به پرتغال سفر می کند.

در همین حال، یاکوب و لیتل بی توسط دانته تعقیب می‌شوند، او موفق می‌شود لیتل بی را ربوده و سپس مزدوران خود را به خدمت می‌گیرد تا Dom و Jakob را از تعقیب آنها باز دارد. یاکوب خود را در یک تصادف انفجاری قربانی می کند و تمام مزدوران دانته را بیرون می آورد تا به Dom اجازه دهد تا به دانته برسد و پسرش را نجات دهد. آنها به یک سد می رسند و معتقدند که در امان هستند، اما دانته آنها را بین دو نیمه تریلر با هواپیماهای بدون سرنشین جعبه می کند و آماده می شود که دام و پسرش را بین آنها له کند. برای فرار از تریلرها، Dom از لبه سد خارج می شود و از شیب سد پایین می آید و در آب فرود می آید. او و کوچولو بی به سمت امن شنا می کنند، اما دوباره با دانته مواجه می شوند، که نشان می دهد سد با مواد منفجره ساخته شده است، و او آنها را به راه می اندازد تا ایمز، که مشخص می شود یک مامور دوگانه برای دانته کار می کند، هواپیمای حاوی Dom’s را ساقط می کند. تیم در قطب جنوب، لتی و سایفر از سایت سیاه فرار می کنند و با هم در سراسر تاندرا به سمت ساحل حرکت می کنند، جایی که یک زیردریایی ظاهر می شود و ژیزل یاشار، که گمان می رفت مرده بود، [d] بیرون می آید تا آنها را نجات دهد.

لوک هابز و مامورانش در یک صحنه متوسط ​​به یک ایستگاه پلیس سابق متعلق به دانته یورش می برند و او تماس می گیرد تا به هابز بگوید که او هدف بعدی برای کشتن پدرش است.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سریع و خشن 10 Fast X 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!