logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
59%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Fast & Furious 9 2021دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم خارجی سریع و خشن ۹ 2021 با کیفیت عالی 4K 1080p

دانلود فیلم Fast & Furious 9 2021
دانلود فیلم Fast & Furious 9 2021

سریع و خشن (همچنین F9: The Fast Saga و بین المللی Fast & Furious 9 نیز شناخته می شود) یک فیلم اکشن آمریکایی در سال 2021 به کارگردانی جاستین لین از فیلمنامه دانیل کیسی و لین است. این دنباله فیلم The Fate of the Furious (2017) ، نهمین قسمت اصلی و دهمین فیلم کامل در مجموعه فیلم های سریع و خشن است. در این فیلم وین دیزل ، میشل رودریگز ، تایرس گیبسون ، کریس “لوداکریس” بریجز ، جان سینا ، جردانا بروستر ، ناتالی امانوئل ، سانگ کانگ ، مایکل روکر ، هلن میرن ، کورت راسل و شارلیز ترون بازی می کنند. در F9 ، دومینیک تورتو و تیم دور هم جمع می شوند تا توطئه ای ویرانگر جهان را به سرپرستی برادر تورتو ، یعقوب متوقف کنند.

سریع و خشن ۹
سریع و خشن ۹

با نهمین فیلم برنامه ریزی شده از سال 2014 ، لین در اکتبر 2017 به عنوان کارگردان تأیید شد و از آخرین کارگردانی Fast & Furious 6 (2013) به فرانچایز بازگشت. F9 اولین فیلم از سری فیلم های سریع و خشن: رانندگی توکیو (2006) است که توسط کریس مورگان نوشته نشده است. بازیگران با اضافه شدن سینا در ژوئن 2019 نهایی شدند و عکاسی اصلی در همان ماه شروع شد و تا نوامبر ادامه یافت ، با مکان های فیلمبرداری از جمله لندن ، لس آنجلس ، تفلیس و تایلند.

F9 در ابتدا برای انتشار جهانی توسط Universal Pictures در 19 آوریل 2019 برنامه ریزی شده بود ، اما چندین بار به تعویق افتاد ، ابتدا به دلیل انتشار Hobbs & Shaw (2019) و انتشار برنامه ریزی شده برای Metro-Goldwyn-Mayer No Time to Die (2021) ، و سپس همه گیری COVID-19. این فیلم برای اولین بار در کره جنوبی پخش شد و در 19 مه 2021 بین المللی و در ایالات متحده در 25 ژوئن اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی با ستایش برای بدلکاری ها و کارگردانی لین دریافت کرد ، اما به دلیل سکانس های اکشن غیر واقعی و فیلمنامه فرمول انتقاد شد. F9 چندین رکورد گیشه همه گیر را ثبت کرد و بیش از 716 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت و دومین فیلم پرفروش سال 2021 شد.

سریع و خشن ۹
سریع و خشن ۹

در سال 1989 ، جک تورتو – پدر دومینیک ، جاکوب و میا – در یک مسابقه مدل دیرهنگام شرکت می کند و پسرانش در خدمه گودال کار می کنند. دم در مورد تاکتیک های کثیفش با مسابقه دهنده رقیبش کنی لیندر بحث می کند. در طول مسابقه ماشین لیندر سپر جک را می بندد ، باعث می شود ماشین او به دیوار برخورد کند و منفجر شود و او را بکشد. پس از مسابقه ، دم به دلیل کتک زدن لیندر با آچار دستگیر می شود. در حین گذراندن دوران محکومیت خود ، او به یاد می آورد که یعقوب روز مرگ روی ماشین پدرشان کار کرده بود و نتیجه می گیرد که یعقوب پدر آنها را کشت. با آزاد شدن ، دم با جاکوب در مسابقه روبرو می شود و او را مجبور به ترک شهر می کند.

در حال حاضر ، دو سال پس از رویارویی با سایفر تروریست سایفر ، [N 1] دم بازنشسته است و پسرش برایان را با همسرش لتی اورتیز بزرگ می کند. رومن پیرس ، Tej Parker و Ramsey با اخباری می رسند که مدت کوتاهی پس از تسخیر Cipher ، هواپیمای آقای Nobody مورد حمله عوامل سرکش قرار گرفت و در مونتکینتو ، آمریکای مرکزی سقوط کرد. بعد از اینکه متوجه شد جاکوب درگیر است ، دم موافقت می کند به آنها کمک کند.

در جستجوی هواپیما ، آنها بخشی از دستگاهی به نام Ares را پیدا می کنند که می تواند به هر سیستم کنترل شده توسط کامپیوتر نفوذ کند. سپس تیم توسط ارتش خصوصی به رهبری یاکوب که دستگاه را می دزد کمین می کند. این تیم با مایکل استاسیاک در راه خانه امن خود قرار می گذارد. خواهر دوم ، میا برای کمک می آید و دوم با اکراه به او اجازه می دهد تا به آنها بپیوندد. تیم متوجه می شود که هان لو با آرس ارتباط دارد و لتی و میا برای تحقیق به توکیو می روند.

در همین حین ، یاکوب با اتو ، همکار و سرمایه دار او ملاقات می کند. Cipher ، که در پایگاه آنها نگهداری می شود ، به Jakob می گوید که نیمه دیگر Ares در ادینبورگ است. دم با مکانیک سابق پدرش ، بادی ، ملاقات می کند که جاکوب را پس از تبعید به خانه برد و می فهمد که جاکوب در لندن است. لتی و میا هان را پیدا می کنند ، هنوز زنده است ، به همراه بخشش ، اِل. رومن و تیج شان بوسول ، توینکی و ارل هو را استخدام می کنند که روی “ماشین موشک” کار می کرد. در لندن ، دوم با کوینی شاو ملاقات می کند ، که مکان جاکوب را به او می دهد. دم با اتو و جاکوب روبرو می شود که به دوم می گوید برود. اتو Dom را دستگیر کرده است ، اما لیسا ، دوست قدیمی Dom ، او را نجات می دهد.

سریع و خشن ۹
سریع و خشن ۹

Tej ، Roman و Ramsey به Dom در ادینبورگ می پیوندند ، جایی که Jakob از یک آهنربای الکتریکی برای سرقت دومین دستگاه Ares استفاده می کند. Tej و Roman کامیون حاوی الکترومغناطیس را پیدا می کنند. در حالی که آنها با مردان اتو می جنگند ، رمزی به کامیون فرمان می دهد تا اوتو را تعقیب کند. دم یاکوب را رهگیری می کند و این دو در سراسر شهر با هم درگیر می شوند. قبل از اینکه اتو بتواند جاکوب را بیرون بکشد ، رمزی ماشین خود را از جاده بیرون می آورد و از آهنربای الکتریکی برای گرفتن جاکوب استفاده می کند.

در خانه امن ، هان فاش می کند که از طرف آقای هیچکس مامور محافظت از ال و آرس شده است ، زیرا DNA ال جزء نهایی آن است. وقتی یکی از عوامل آقای هیچکس ، که بعدا معلوم شد جاکوب است ، سرکش رفت ، آنها از دکارد شاو برای جعل مرگ هان [N 2] و محافظت از ال استفاده کردند. اتو به خانه امن حمله می کند و یاکوب را آزاد می کند ، او به دوم می گوید که پدر آنها می خواهد از بدهی هایش فرار کند و سعی می کند مسابقه ای را که در آن مرده انجام دهد ، انجام دهد و به یعقوب دستور داده بود ماشینش را دستکاری کند. جاکوب و اتو Elle را می ربایند و دستگاه دوم Ares را می گیرند.

اتو ماهواره ای را به مدار می فرستد ، در حالی که جاکوب از Elle Ares را فعال می کند. آنها شروع به بارگذاری Ares به ماهواره می کنند و در سراسر تفلیس با یک کامیون زرهی حرکت می کنند. دوم ، لتی ، میا ، رمزی و هان برای متوقف کردن بارگذاری تعقیب می کنند. در حالی که میا و هان سعی می کنند کامیون را نقض کنند ، اتو به جیکوب خیانت می کند و او را از کامیون بیرون می اندازد. Dom و Mia Jakob را نجات می دهند و او به Dom کمک می کند تا به کامیون دسترسی پیدا کند. با استفاده از ماشین موشک ، Tej و Roman وارد مدار شده و ماهواره را از بین می برند و بارگذاری را متوقف می کنند. Cipher ، که اکنون در کنار اتو کار می کند ، کامیون را با استفاده از یک پهپاد بمباران می کند و اوتو را می کشد. دوم از کامیون کمانه زنی برای از بین بردن هواپیمای بدون سرنشین Cipher استفاده می کند و Cipher را مجبور به فرار دوباره می کند. دوم و میا با جاکوب آشتی می کنند و دم به او اجازه می دهد با ماشین خود فرار کند. Tej و Roman به ایستگاه فضایی بین المللی می رسند و با خیال راحت به زمین بازگردانده می شوند.

این تیم موفقیت خود را با کبابی در خانه دوم جشن می گیرند. برایان اوکانر در حالی که خود را برای اظهار لطف آماده می کند ، با ماشین خود وارد می شود. در صحنه ای با اعتبار متوسط ​​، دکارد وقتی هان به درب خانه اش می رسد شگفت زده می شود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Fast & Furious 9 2021 سریع و خشن 9 دوبله فارسی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!