logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Roundup: No Way Out 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی قانون شکنان 3: راه خروجی نیست با کیفیت عالی

دانلود فیلم قانون شکنان 3 دوبله فارسی The Roundup: No Way Out 2023
دانلود فیلم قانون شکنان 3 دوبله فارسی The Roundup: No Way Out 2023

 

 

خلاصه: هیچ راه خروجی (کره ای: 범죄도시3; RR: Beomjoedosi3; روشن. شهر جنایت 3) یک فیلم اکشن جنایی محصول سال 2023 کره جنوبی به کارگردانی لی سانگ یونگ با بازی ما دونگ سوک، لی جون هیوک و مونتاکا است. آئوکی. این سومین قسمت از مجموعه Crime City است و همچنین دنباله ای بر The Outlaws (2017) و The Roundup (2022) است.

The Roundup: No Way Out در 31 می 2023 منتشر شد.

کارآگاه Ma Seok-do و تیمش به واحد تحقیقات متروپولیتن ارتقا می یابند که در آنجا مرگ زنی به نام Go Sun-hee را بررسی می کنند و از گزارش کالبد شکافی بررسی می کنند که Sun-hee دارویی به نام “Hiper” مصرف می کرده است. ما به کلوپ شبانه می‌رود و رئیس‌جمهور را بازجویی می‌کند و در آنجا متوجه می‌شوند که یکی از اعضای یاکوزا به نام هیروشی، هایپر را از اینچئون در باشگاه تامین می‌کند. همکاران ما موفق می شوند هیرو را بگیرند و 20 کیلو هایپر را تصاحب کنند، اما پلیس فاسدی به نام جو سونگ چول، هایپر را می دزد و هیروشی را می کشد، اما تیم ما زنده می ماند.

Sung-chul در واقع از سندیکا به نام White Shark Clan محافظت می کند و Hiper را برای White Shark دزدیده بود تا سود کند. یاکوزا با اطلاع از اینکه کوسه سفید Hiper را دزدیده است، یک قاتل به نام ریکی را استخدام می کند تا هایپر را پس بگیرد. ما در مورد تامین کننده مواد مخدر دیگری به نام تومو با خبر می شود و سعی می کند او را دستگیر کند، اما ریکی تومو را می کشد و فرار می کند که در پی آن جنگ مواد مخدر بین ریکی و سونگ چول رخ می دهد. ما از سرنخ به قایق تفریحی می رود و هیپر را پیدا می کند و با کمک یکی از آشنایان چو رونگ آی با سونگ چول معامله می کند.

با این حال، سونگ چول برنامه خود را تغییر می دهد و با ریکی معامله می کند. ما توسط ریکی دستگیر و می‌برد، در حالی که سونگ چول Hiper را می‌دزدد. ریکی ما را بازجویی می کند، که بعداً به مبارزه می پردازد و ریکی را شکست می دهد. با کمک یک ردیاب قرار داده شده در کیف، ما سونگ چول را در دفتر کارش دنبال می کند. پلیس سونگ چول و سازمان یاکوزا را دستگیر می کند، در حالی که ما و تیمش به خاطر پیروزی در پرونده جشن می گیرند.

در یک صحنه وسط فیلم، ما با جانگ آی سو تماس می گیرد تا در مورد دیگری کمک کند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قانون شکنان 3 دوبله فارسی The Roundup: No Way Out 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!