logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم I Am Vengeance: Retaliation 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم من انتقام هستم: تلافی سال 2020

دانلود فیلم I Am Vengeance: Retaliation 2020 با دوبله فارسی
دانلود فیلم I Am Vengeance: Retaliation 2020 با دوبله فارسی

من انتقام هستم: انتقام جویی دنباله ای برتر است و استو بنت ثابت می کند که برای قهرمان جدید اکشن چیزی لازم دارد اما بقیه بازیگران نیز چشمگیر هستند. این فقط 82 دقیقه طول دارد ، بنابراین گفتگو و عملی با سرعت بالا انجام می شود که تا اعتبارات پایان پذیر نیست.

به سرباز سابق نیروهای ویژه جان گلد فرصت داده می شود تا شان تیگ – مردی که چندین سال پیش تیم اصلی خود را در مأموریت نهایی خود در اروپای شرقی خیانت کرده بود – به محاکمه کشاند. طلا با خوشرویی مرده تیگ را می دید ، اما متقاعد شده است که برای پرداخت هزینه جرایمش به انتقال او به یک زندان نظامی کمک می کند. در این راه ، طلا باید با تیم Teague که در تلاش برای استخراج او هستند ، و همچنین یک تیرانداز که ظاهراً برای کشتن Teague قبل از تأمین امنیت جهنم خم شده است ، مبارزه کند.

همان موقع … I Am Vengeance با گری دانیلز و استو بنت بازگشتی سرگرم کننده به اقدام قدیمی بود. این دنباله با عنوان من انتقام هستم: تلافی جویی استو بنت را به عنوان جان گلد برگردانده و این بار وینی جونز آنتاگونیست است. او کاملاً یک شخصیت منفی نیست که شما انتظار دارید و در بعضی مواقع تقریباً می خواهید او با بچه های خوب همکاری کند.

اگرچه دانیلز از این ورود غافل شده است اما ما هنوز یک تیم عالی داریم که شامل سام بنجامین ، لی چارلز ، جو اگان ، کاترینا دوردن (که به عنوان جین برای انتقام در یک ستاره سازی ساخته شده است) و ژان پل لای فقط یک نام دارد تعداد کمی.

استو بنت کاملاً بعنوان بد طلای غیرقابل توقف انتخاب شده است که به نظر می رسد می تواند به راحتی خود را در هر یک از صحنه های مبارزه نگه دارد و هرکدام را قانع کننده جلوه دهد. به تلافی او و تیمش مأموریت دارند که تیگ (وینی جونز) را وارد زمین کنند – یکی از اعضای سابق تیم که افراد خود را کشت و تا قبل از آن طلای معتقد بود که او مرده است. آنها در حالی که تیم خود تیگ سعی در آزادی او دارد ، در نقاط مختلف به زمین می خورند و تلافی جویی معمولاً با عمل همراه است. این مبارزات توسط تیم من هماهنگ می شود و این توضیح می دهد که چرا آنها بسیار چشمگیر به نظر می رسند.

این اساساً یک صحنه اکشن 80 دقیقه ای است که هرکسی لحظه لحظه خود را درخشان می کند. من آرزو می کنم کاش ژان پل لای کارهای بیشتری داشت. او در پایان مبارزه می کند اما هیچ گفتگویی ندارد بنابراین اگر فیلم سوم را بدست آوریم (و من فکر می کنم این یک شرط مطمئن است) امیدوارم با اکشن بیشتر نقش بزرگتری داشته باشد زیرا استعدادی باورنکردنی است.

همانطور که گفتم کاترینا دوردن با چندین ضرب و شتم چشمگیر واقعاً درخشش می یابد و اگر هرگز او را در یک میله ملاقات کنم ، مطمئن باشم که هرگز پینت او را نخواهم ریخت.

مانند هر فیلم اکشن خوب ، گفتگوی قرنی فراوانی وجود دارد اما مانند فیلم اول قصاص محکم زبان خود را در گونه قرار داده است و خود را جدی نمی گیرد که کاملا به نفع آن است.

برای درک خلاصه داستان این فیلم لازم نیست که اولین فیلم را ببینید اما مطمئناً کمک می کند. همچنین شما هرگز نمی توانید با گری دانیلز در کارهای شرور اشتباه کنید ، بنابراین اگر آن را ندیده اید ، آن را بررسی کنید.

کارگردان راس بویاسک به وضوح درک خوبی از ژانر اکشن دارد و در بیانیه اخیر او به چگونگی دوست داشتن کلاسیک هایی مانند Commando ، Point Blank و Enter the Dragon اشاره کرد. این حق رای دادن اساساً ادای احترام به کنش کلاسیک است. وی همچنین اشاره کرد که “بسیاری از فیلم های اکشن معاصر پر از CGI هستند که همیشه جعلی به نظر می رسند و سکانس های اکشن در” shaky-cam “گرفته شده و تا حدی قابل درک نیستند ، بنابراین هدف من این بود که اطمینان حاصل کنم که سکانس های اکشن با شفافیت گفته می شد ، و اینکه در یک سکانس مبارزه به همان اندازه که در یک صحنه دیالوگ وجود دارد ، داستان وجود دارد. بالاخره یک صحنه درگیری ، به راحتی بحثی است که تا درگیری فیزیکی افزایش یافته است. “

این یک پروژه بزرگتر و جاه طلبانه تر از اولین حسی است که مانند یک مینی Expendables ارائه کالاهای عملیاتی لازم است. این فقط عجیب و غریب بودن من است ، با این حال ، من دوست دارم در یک فیلم سوم حماسه ای بیشتر آدم بد بکشد. ما به بازگشت به بالای مرگ و میرهای شرور احتیاج داریم ، زیرا به نظر می رسد که آنها دیگر چیزی نیستند. من دوست دارم آدمهای بدم لجن بزنند ، منفجر شوند یا در پره های هلی کوپتر پرتاب شوند. این فقط همان چیزی است که احساس می کنم به عنوان بخشی از این صبحانه کامل لازم است.

در کل ، من انتقامجو هستم: تلافی جویی از بازیگران چشمگیر خود بسیار استفاده می کند و زمان اجرای سریع آن به این معنی است که گام خوبی دارد و برای یک ثانیه کسل کننده نیست. شوخ طبعی و ساختار عظیم استو بنت او را به عنوان یک ستاره اکشن جدید ایده آل می کند اما بقیه بازیگران نیز چشمگیر هستند. کمی بیشتر ژان پل لی خوب بود اما این هنوز هم یک انفجار کامل است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم I Am Vengeance: Retaliation 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!