logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Born a Champion 2021 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم تولد یک قهرمان 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم تولد یک قهرمان دوبله فارسی Born a Champion 2021
دانلود فیلم تولد یک قهرمان دوبله فارسی Born a Champion 2021

 

در مصاحبه سال 2019 یک وب سایت هنرهای رزمی مختلط (MMA ، یعنی) ، ادسون باربوزا ، یک ستاره واقعی MMA که نقشی اساسی در این فیلم سینمایی دارد ، گفت “طرفداران MMA واقعاً از آن لذت خواهند برد.” این ارزیابی چنان کافی است که من تقریباً وسوسه می شوم صدها بار آن را تولید کنم ، سبک “همه کارها و هیچ بازی باعث می شود جک پسری کسل کننده باشد” و آن را به عنوان بررسی خود ارائه دهم. اما سردبیر من اینگونه بازی نمی کند.

بنابراین بیایید “Born a Champion” را از دید یک طرفدار غیر MMA در نظر بگیریم. اتفاق می افتد من این چیز هستم. من چیزی در برابر این ورزش ندارم (ندارم؟ خوب ، منظورم این است که اگر به آن فکر می کردم ، شاید مهم نباشد) ، اما این کیف من نیست.

ظاهراً این کیف بازیگر شان پاتریک فلانری است که فیلم را نوشت و در آن بازی می کند و کمربند مشکی در جی جیتسو است که روش مبارزه ای است که در فیلم به تصویر کشیده شده و بصورت عملی تبلیغ شده است. این که آیا من باید این فیلم را “یک پروژه اشتیاق” یا “یک پروژه غرور” بنامم چیزی است که به آن فکر کرده ام و از آنجا که از شواهد صحنه های مبارزه در این فیلم به نظر می رسد آقای فلانری می تواند در عرض نیم ماه مرا بیهوش کند دقیقه معرفی به من ، “پروژه اشتیاق” راهی است که باید طی شود.

“تولد یک قهرمان” به کارگردانی الکس راناریلو (که با فلانری همکاری داشت) ، کمی از پیشکسوتان فیلم های ورزشی است ، از همان ابتدا یک فیلم مستند مستند را به خود اختصاص می دهد. در یک قاب جعبه پنجره ، روسکو خال کوبی شده (موریس کامپت) از اولین ملاقات خود با دامپزشک طوفان صحرا ، میکی کلی (فلانری) صحبت می کند. این در یک پارکینگ بود و برخی از سختی ها نیز به روسکو سخت می آوردند ، و به روشی نژادپرستانه نیز. روزکو با ترس و وحشت به یاد می آورد که “میکی سه نفر از آنها را بیرون آورد” بدون اینکه مشتی بزند. ” و سپس این دو چنان دوست بزرگی شدند که روزکو اجازه داد میکی نام او را “تاکو” بگذارد.

روش بدون مشت زدن میکی از جیو-جیتسوی برزیل ناشی می شود ، که یک حرکت ویژه ای دارد که به شما اجازه می دهد حریف خود را در عرض نیم دقیقه پس از معرفی به او بیهوش کنید ، اگر این همان چیزی است که به آن علاقه دارید. به نظر می رسد هر بار کار می کند ، بیش از حد. میکی به زودی دیده می شود که به دبی پرواز می کند ، به برخی از بچه های شیخ تعلیم می دهد و یک زن آمریکایی را از چنگ یک صنعتگر نجات می دهد که می خواهد او را به یک روسپی تبدیل کند. این زن ، لیلا (کاترینا بوودن) از پا درآمده است و حتی اگر در کارولینای شمالی زندگی می کند او را به عقب به لس آنجلس (سان پدرو) می رساند.

اما ، این هنرهای رزمی نیز بسیار جزئی گرا هستند. داستان کلی پیر را به یک مسابقات حرفه ای MMA می برد ، که توسط Dennis Quaid’s Mason ، یک مدیر تلاش می کند تا این ورزش را قانونی کند ، غرق می شود. Kelley در سن نسبتاً پیشرفته شک و تردید دارد ، اما او خود را به زیبایی تبرئه می کند تا زمانی که شخصیت باربوزا وارد رینگ شود. و در یک دوره کلی که در نهایت وی را با یک شبکیه جدا شده و سایر شکایات مربوط به بینایی رها می کند ، می زند. روزکو به ما می گوید: “او هرگز از نظر پزشکی پاک نمی شود تا دوباره بجنگد.”

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم تولد یک قهرمان دوبله فارسی Born a Champion 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!