logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Leo 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی لئو با کیفیت عالی

دانلود فیلم لئو دوبله فارسی Leo 2023
دانلود فیلم لئو دوبله فارسی Leo 2023

 

 

لئو (همچنین با نام لئو: شیرین خونین به فروش می رسد) یک فیلم اکشن مهیج هندی به زبان تامیل محصول 2023 است[7] به کارگردانی لوکش کاناگاراج و محصول استودیو سون اسکرین. ویجی در نقش اصلی در کنار سانجی دات، آرجون، تریشا، گاوتام واسودف منون، میسکین، مدونا سباستین، جورج ماریان، منصور علی خان، پریا آناند و متیو توماس به ایفای نقش پرداخته است. این سومین قسمت از جهان سینمایی لوکش است و از تاریخ خشونت (2005)، اقتباسی از رمان گرافیکی به همین نام الهام گرفته شده است. این فیلم درباره پارتی، صاحب کافه و نجات دهنده حیوانات در تئوگ است که توسط گانگسترهای آنتونی و هارولد داس که گمان می‌کنند او پسر جدا شده آنتونی، لئو است، تعقیب می‌شود.

این فیلم به طور رسمی در ژانویه 2023 با عنوان آزمایشی Thalapathy 67 معرفی شد، زیرا شصت و هفتمین فیلم ویجی به عنوان بازیگر اصلی است و عنوان رسمی آن چند روز بعد اعلام شد. عکاسی اصلی در همان ماه در چنای همراه با برنامه‌ای پراکنده در کشمیر آغاز شد، که مجدداً با برنامه‌ای دیگر در مکان قبلی برگزار شد و تا اواسط ژوئیه به پایان رسید. موسیقی فیلم توسط آنیرود راویچاندر ساخته شده است، فیلمبرداری توسط Manoj Paramahamsa و تدوین توسط Philomin Raj انجام شده است.

Leo در 19 اکتبر 2023 در سراسر جهان در قالب‌های استاندارد و IMAX منتشر شد و نظرات متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد. این فیلم چندین رکورد باکس آفیس را برای یک فیلم تامیل به نام خود ثبت کرد و به عنوان پرفروش ترین فیلم تامیل در سال 2023، پرفروش ترین فیلم تامیل در خارج از کشور و چهارمین فیلم هندی پرفروش سال 2023 ظاهر شد.

پارتیبان “پارتی” یک نجات دهنده حیوانات و صاحب کافه در تئوگ، هیماچال پرادش است که با همسرش ساتیا، پسرش سیذارت “سیدو” و دخترش ماتی “چینتو” زندگی می کند. یک روز، دوست پارتی، جاشی اندروز، جنگلبان، با او تماس می گیرد تا به رام کردن کفتار خالدار که مردم شهر را تهدید می کند، کمک کند. پارتی با کمک سیدهو موفق می شود کفتار را آرام کند. او عمداً از توجه عمومی به این حادثه دوری می کند و پس از آرام شدن کفتار را به فرزندی قبول می کند.
 

یک شب، پارتی و چینتو در کافه هستند که شانموگام، یک سارق، و افرادش برای سرقت از آن می‌رسند. پارتی سعی می کند با دادن پول به آنها دلجویی کند، اما یکی از اعضای باند حرکتی را روی کارمند خود شروتی انجام می دهد. پارتی خشمگین همه را می زند. هنگامی که یکی از آنها تلاش می کند چینتو را بکشد، پارتی بدون تردید همه آنها را به هلاکت می رساند، اما بعداً دچار یک فروپاشی عاطفی می شود. پارتی که در ابتدا دستگیر شد، به دلیل انجام این قتل ها در دفاع از خود آزاد می شود، اما عکس او در روزنامه های سراسر هند ظاهر می شود. یکی از این تصاویر توسط گانگستر بدنام هارولد داس در تلانگانا دیده می شود که برادر بزرگترش، آنتونی داس را در مورد او آگاه می کند. آنتونی بلافاصله با افرادش به سمت تئوگ می رود.

در همین حال، بستگان شانموگام تلاش می‌کنند تا پارتی و خانواده‌اش را بکشند، که باعث شد او از یک افسر پلیس عالی رتبه و مسلح از تامیل نادو درخواست کند تا برای محافظت به خانه‌اش فرستاده شود. درخواست پارتی برآورده می‌شود زیرا ناپلئون که اخیراً به دنبال قهرمانی‌هایش با دیلی در تیروچیراپالی ارتقا یافته بود، مأمور حفاظت از خانواده‌اش شد. در ملاقات با پارت، آنتونی اصرار می‌ورزد که پارتی پسرش لئو داس است که گمان می‌رفت مرده باشد، اما پارتی به شدت این موضوع را رد می‌کند. آنتونی او را تهدید می کند که هویت خود را بپذیرد و تسلیم شود یا با عواقب آن روبرو شود. آنتونی با ساتیا ملاقات می‌کند و به او می‌گوید که لئو یک قاتل دسته جمعی است، و او را وادار می‌کند تا به گذشته پارتی بپردازد. در همان زمان، جاشی شروع به کندوکاو در گذشته لئو می کند و از دوستش، هریدایاراج دسوزا، که دستگیر شده و قرار است سه روز دیگر به دار آویخته شود، باخبر می شود. در ملاقات با هریدیاراج، جاشی از گذشته لئو مطلع می شود.

در سال 1999، آنتونی یک کارخانه تنباکو به نام داس و شرکت تأسیس کرد. هارولد از کانادا به هند بازگشت و شروع به تولید و قاچاق داتورا کرد، ماده‌ای که به طور قابل توجهی کشنده‌تر از کوکائین بود و از کارخانه به عنوان پیشانی استفاده کرد زیرا محصولات تنباکوی آن‌ها تولید نمی‌شد. فرزندان دوقلوی آنتونی، لئو و الیزا داس، کارهای کثیف را برای آنها انجام دادند تا تجارت را به خوبی اداره کنند. آنتونی از آنجایی که قویاً به چیزهای غیبی معتقد بود، سعی کرد الیزا را بر اساس توصیه اخترشناس خود قربانی کند، زیرا این امر به محصولات تنباکوی آنها اجازه می داد تا از بین بروند. لئو خشمگین تمام مواد مخدر هارولد را آتش می زند، اما هارولد موفق می شود الیزا را بکشد و آنتونی به لئو شلیک می کند، که از آن زمان به نظر مرده بود.
 
با شنیدن این حرف، جاشی متقاعد می شود که پارتی لئو نیست، در حالی که ساتیا نیز اثبات قطعی آن را دریافت می کند. در همین حین، آنتونی سیدو را می رباید و به او می گوید که سیدهو را قربانی خواهد کرد، همانطور که نمی توانست الیزا را با دستان خود قربانی کند. پارتی و ناپلئون آنتونی و افرادش را تعقیب می کنند و پارتی سرانجام به آنها می رسد. او آنتونی و افرادش را تمام می کند اما سیدهو را نمی یابد. هارولد از مرگ آنتونی با خبر می شود و با پارتی تماس می گیرد تا در ازای سیدو جسد آنتونی را بیاورد. وقتی پارتی به لانه هارولد می رود، هارولد فاش می کند که مردانی را برای کشتن ساتیا و چینتو فرستاده است. با این حال، ناپلئون، جاشی و کفتار تمام مردان را تمام می کنند. افراد هارولد به پارتی در لانه آنها حمله می کنند، اما او موفق می شود آنها را دفع کند. در حالی که هارولد و پارتی درگیر یک مشت درگیر می شوند، پارتی اسلحه ای را می گیرد و هارولد را زیر اسلحه نگه می دارد.
 
در این مرحله، هارولد اعتراف می‌کند که پارتی لئو نیست و می‌گوید که او و خانواده‌اش می‌توانند آزادانه دور شوند. با این حال، پارتی شروع به خندیدن می کند و در نهایت قبل از اینکه هارولد را به ضرب گلوله به هلاکت برساند، سیدهو را نجات دهد و کل کارخانه داس و شرکت را به آتش بکشد، اعتراف می کند که او لئو است. لئو اظهار می کند که در گذشته خود هیچ کار خوبی نکرده است و هرکسی که اصرار دارد داستان او را بداند باید یا بمیرد یا قبلاً مرده باشد.
 

در پایان، با بازگشت آرامش به زندگی پارتی، او تماس تلفنی دریافت می کند. تماس‌گیرنده فاش می‌کند که می‌داند پارتی لئو است و به او می‌گوید که نابود کردن تنها کارخانه داتوره خانواده‌اش برای عاری کردن جامعه از مواد مخدر کافی نبود زیرا مواد مخدر در سراسر هند شایع است. تماس گیرنده همچنین می‌گوید که می‌داند پارتی هویت خود را می‌شناسد، [b] در حالی که پارتی آهی از شدت عصبانیت می‌کشد.

 

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم لئو دوبله فارسی Leo 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!