logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Resident Evil: Death Island 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی رزیدنت اویل: جزیره مرگ با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن رزیدنت اویل: جزیره مرگ دوبله فارسی Resident Evil: Death Island 2023
دانلود انیمیشن رزیدنت اویل: جزیره مرگ دوبله فارسی Resident Evil: Death Island 2023

 

 

Resident Evil: Death Island یک فیلم اکشن و ترسناک اکشن بیوپانک کامپیوتری بزرگسالان ژاپنی محصول سال 2023 است که در همان دنیای بازی‌های ویدیویی رزیدنت اویل اتفاق می‌افتد. این پنجمین قسمت و چهارمین فیلم از مجموعه انیمیشن Resident Evil است که پس از فیلم Resident Evil: Vendetta در سال 2017 و مینی سریال 2021 Resident Evil: Infinite Darkness است.

در 7 جولای 2023 منتشر شد.

“لئون اس. کندی مامور D.S.O در ماموریتی است تا دکتر آنتونیو تیلور را از دست آدم ربایان نجات دهد، زمانی که یک زن مرموز تعقیب او را خنثی می کند. در همین حال، مامور B.S.A.A. کریس ردفیلد در حال بررسی یک شیوع زامبی در سانفرانسیسکو است، جایی که علت عفونت نمی تواند باشد. تنها وجه مشترک قربانیان این است که همه آنها اخیراً از جزیره آلکاتراز دیدن کرده اند و به دنبال این سرنخ، کریس و تیمش به جزیره می روند، جایی که یک وحشت جدید در انتظار آنها است.

در سال 1998، با شروع حادثه شهر راکون، شرکت آمبرلا یک شرکت نظامی خصوصی را برای کمک به تخلیه مدیران عالی رتبه آمبرلا و مقامات دولتی استخدام می کند. شرکت واحد 6 متشکل از کارل، جی جی و دیلن بلیک را در میان دیگران مستقر می کند، اما همه به جز جی جی و دیلن توسط زامبی ها گاز گرفته می شوند. آنها با دفتر مرکزی تماس می گیرند تا درخواست استخراج کنند و مراقبت های پزشکی دریافت کنند، اما به آنها گفته می شود که رفقای خود را قرنطینه کنند، بعداً بکشند، جی جی را شوکه کرده و دیلن را عصبانی کنند. این زوج با هم بحث می کنند تا اینکه سربازان آلوده به آنها حمله می کنند و جی جی را گاز می گیرند. دیلن ناامید متعاقبا او را می کشد.

در سال 2015، لئون اس. کندی، مأمور بخش عملیات امنیتی (DSO) سانفرانسیسکو، کالیفرنیا و اینگرید هانیگان، مامور پشتیبانی عملیات میدانی (FOS) مأموریت دارند تا دکتر آنتونیو تیلور، محقق و مهندس روباتیک دارپا را به دلیل فروش اطلاعات طبقه بندی شده به خارجی ها بازداشت کنند. قدرت ها در طول جلسه توجیهی، لئون متوجه می شود که تیلور آخرین بار در حالی که توسط یک اداره پلیس سانفرانسیسکو S.W.A.T تحت تعقیب بود توسط یک گروه ناشناس ربوده شده است. تیم لئون تلاش می کند آدم ربایان را رهگیری کند، اما توسط ماریا گومز، جنایتکاری که از آخرین رویارویی آنها در سال قبل جان سالم به در برد، ناکام می ماند. پس از آلوده شدن مرموز به سویه پیشرفته ویروس تی جان خود را از دست دادند و با آثار سوزنی روی بدنشان پیدا شدند. کریس به ملاقات جیل ولنتاین می رود، به این امید که او را از شرکت در عملیات به دلیل زمان تحت کنترل ذهن آلبرت وسکر باز دارد، اما او قبول نمی کند.

کریس و جیل با ربکا و خواهر کریس، کلر ردفیلد ملاقات می کنند تا در مورد یافته های خود صحبت کنند، که در طی آن کلر نشان می دهد که او یک اورکا آلوده به همان گونه ویروس T را کشف کرده است که قربانیان مورد کریس در حال شنا در نزدیکی پناهگاه ملی دریایی فارالونز بزرگ بودند. اخیراً برای چندین نهنگ گم شده اتفاق افتاده بود. از آنجایی که سویه فعلی مشابه سویه های قبلی است که BSAA با آن مواجه شده است، آنها مطمئن هستند که واکسن های موجود آنها کافی خواهد بود. به دلیل نزدیکی پناهگاه به جزیره آلکاتراز، گروه به عنوان توریست به آنجا سفر می کنند. در حین کاوش در فاضلاب، جیل با لئون روبرو می‌شود و به او می‌پیوندد تا از لیکرز جلوگیری کند و در نهایت به اسلحه‌خانه می‌رسد، جایی که نقشه‌هایی را برای پهپادهای پشه‌مانند که برای آلوده کردن مردم استفاده می‌شد، پیدا می‌کنند، قبل از اینکه توسط دیلن دستگیر شوند و به سلول زندان پرتاب شوند. با تیلور دیلن از پهپادها برای آلوده کردن ردفیلدها و لئون استفاده می کند قبل از اینکه فاش کند که سندیکای جنایی گلن آریاس را تصاحب کرده و با ماریا که به دنبال انتقام مرگ پدرش دیگو است، قبل از فرار برای تحقق نقشه هایش، به نیروهایش ملحق شده است. همانطور که جیل به تعقیب دیلن می‌رود، ربکا قبل از اینکه لئون دعوا کند و در نهایت ماریا را بکشد، لئون و ردفیلدها را درمان می‌کند.

ردفیلدز، جیل، لئون و ربکا دوباره جمع می شوند تا با دیلن مبارزه کنند، که خود را با یک سلاح بیولوژیکی (B.O.W.) ادغام کرده و بر گروه چیره می شود. ربکا کنترل پهپادهای دیلن را به دست می گیرد و آنها را برنامه ریزی می کند تا او را آلوده کنند و به اندازه کافی او را ضعیف می کند تا جیل، لئون و کریس او را با مواد منفجره و یک موشک انداز بکشند. در حالی که گروه BSAA منتظر هلیکوپترهای نجات هستند، کریس قهرمانی جیل را می ستاید.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن رزیدنت اویل: جزیره مرگ دوبله فارسی Resident Evil: Death Island 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!