logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Ava 2020 با کیفیت BluRay 720p – 1080p

دانلود فیلم ایوا 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم Ava 2020 دوبله فارسی

آوا یک فیلم اکشن مهیج اکشن آمریکایی در سال 2020 به کارگردانی تیت تیلور و نویسندگی متیو نیوتن است. در این فیلم جسیکا چستین ، جان مالکوویچ ، کامن ، جینا دیویس ، کالین فارل ، ایوان گرافود و جوآن شن بازی می کنند.

آوا در 2 ژوئیه سال 2020 در مجارستان به نمایش درآمد و از طریق سینما DirecTV در تاریخ 27 آگوست 2020 اکران شد و پس از آن در 25 سپتامبر سال 2020 ویدئوی درخواستی توسط Vertical Entertainment ارائه شد.

آوا فاکنر ، یک آدمکش آموزش دیده ، یک تاجر انگلیسی را در فرانسه از بین می برد در حالی که یک زن مکالمه خود را با هدف استراق سمع می کند.

بعد از اتمام این ضربه ، آوا با پرواز به بوستون وارد هتل می شود و به ملاقات خواهر جداگانه خود جودی می رود ، جایی که مشخص می شود آوا هشت سال پیش از خانه خود فرار کرده است. سپس آوا به ملاقات مادرش در بیمارستان می رود. بعداً ، آوا برای یک مأموریت دیگر به ریاض پرواز می کند: کشتن یک ژنرال آلمانی اما آن را مانند مرگ طبیعی جلوه می دهد.

آوا ژنرال را به دام می اندازد و سمی را به او تزریق می کند که در مدت 15 دقیقه او را می کشد و همه را به این باور می رساند که وی بر اثر حمله قلبی درگذشته است. با این حال ، دو زیردستان وارد عمل می شوند و متوجه می شوند که او به او فریب خورده است ، آوا گلوی ژنرال را می شکافد و به دو زیردست شلیک می کند.

پس از یک درگیری وحشیانه اسلحه ، آوا موفق به فرار می شود و به بارنویل-کارترت می رود تا با سرپرست و مربی خود ، دوک ملاقات کند ، که مطمئن است آنچه اتفاق افتاده تقصیر او نبوده و به او مدتی مرخصی داده می شود تا بهبود یابد. آوا به بوستون برمی گردد و بعداً با مایکل ، دوست پسر جودی آشنا می شود. در جلسه ای ، اعتراف می کند که او الکلی سابق است که برای پیوستن به ارتش فرار کرده است زیرا پدرش وقتی فهمید از رابطه زناشویی سابقش تلاش کرده او را قاب کند.

در بریتیش کلمبیا ، دوک با مافوق خود ، سیمون ، که دختر بزرگتر کامیل ، قبلاً شنیده بود که آوا با هدفش صحبت می کند ، ملاقات می کند. سایمون عصبانی است که آوا با اهدافش صحبت می کند و توانایی هایش را زیر سوال می برد اما دوک او را متقاعد می کند که او را تنها بگذارد. با این حال ، مشخص شد که این هوش بد تصادفی نبوده و سیمون به آلن قاتل دستور می دهد تا آوا را بکشد. آلن در بوستون ، آوا را ردیابی می کند و تلاش می کند تا او را بکشد ، اما در درگیری بعدی خودش را می کشد. آوا اکنون با دوک روبرو می شود که به او اطمینان می دهد هیچ ارتباطی با سازمان قاتلی که در آن کار می کند ندارد و آلن یک سرباز سابق نیروهای ویژه فرانسوی بود که معتاد به مواد مخدر بود و سعی می کرد او را به خاطر پول لوس کند. آن شب ، آوا با جودی و مایکل به شام ​​می رود اما مکالمه آنها خوب پیش نمی رود. صبح روز بعد ، جودی با آوا ملاقات می کند و به او می گوید مایکل در خانه نیست. آوا که متوجه شد دوباره قمار را آغاز کرده است او را از یک قمار که توسط زنی به نام تونی اداره می شود و مایکل مدیون او است نجات می دهد. به دنبال این دعوا ، مشخص شد که مایکل یکی از شعله های سابق آوا بود و آنها قبل از فرار او با یکدیگر ازدواج کرده بودند. او همچنین توانایی های جنگی او را زیر سوال می برد اما او نگرانی هایش را برطرف می کند.

دوک مجدداً به سایمون می رود تا فهمد که او آوا راه اندازی شده است. به زودی درگیری بین این دو درگرفت و در نتیجه سایمون بر دوک غلبه کرد. به بوستون ، آوا سعی می کند حرفه خود را برای مادرش که متوجه شوهر مرده اش مقصر بود ، فاش کند و دیگر نگران حرفه آوا نیست و به زنی که آوا تبدیل شده است افتخار می کند. از طرف دیگر ، سایمون دوک را می کشد و آوا را در جریان همین مورد قرار می دهد. آوا دلشکسته به خانه جودی می رود و در آنجا مایکل را می بوسد و او را دعوت می کند که با او فرار کند اما او قبول نمی کند ، جوی باردار است. سپس به سمت لانه تونی حرکت می کند و در آنجا برخی از مردان خود را می کشد قبل از اینکه یک کیسه پول برای تونی برای پرداخت بدهی مایکل بیندازد. آوا برای تونی فاش می کند که او قبل از خفه کردن او یک قاتل پولی است اما تصمیم خود را تغییر می دهد و تصمیم می گیرد او را زنده نگه دارد اما به او هشدار می دهد که از مایکل دوری کند. به هتل برگشته ، آوا مست می شود و با سایمون که به اتاق او وارد شده درگیر می شود. آنها به طرز وحشیانه ای در اتاق با هر دو جراحت درگیر می شوند. هشدار آتش سوزی هتل خاموش می شود و سایمون تصمیم می گیرد قبل از اینکه به او بگوید اگر او را دوباره ببیند او را خواهد کشت. خیلی زود دنبالش می رود و سیمون را در خیابان ردیابی می کند. او او را تعقیب می کند و در ابتدا او را به ضرب گلوله از پا در می آورد و سپس او را با یک ضربه به سر می کشد. بعداً ، به خانه جودی می رود و قبل از اینکه به آنها و مایکل پول بدهد و به یک حساب بانکی در خارج از کشور دسترسی پیدا کند ، به آنها می گوید که از کشور فرار کنند. جودی که از رازآلود بودن گیج شده است ، می پرسد او کیست و آوا هویت واقعی خود را فاش نمی کند. قبل از عزیمت ، مایکل نامه ای را که برای او رسیده بود به آوا می دهد. این نامه از طرف دوک اعلام شده است که در پایان ، اگرچه او مرده است ، اما از روند زندگی خود خوشحال است. وقتی آوا از خانه جودی خارج می شود ، کمیل پشت سر او ظاهر می شود و قبل از اینکه صفحه سیاه شود ، او را دنبال می کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آوا Ava 2020 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!