logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
56/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Wandering Earth 2 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی زمین سرگردان 2 با کیفیت عالی

دانلود فیلم زمین سرگردان 2 The Wandering Earth 2 2023
دانلود فیلم زمین سرگردان 2 The Wandering Earth 2 2023

 

زمین سرگردان 2 (به چینی: 流浪地球2) یک فیلم علمی تخیلی اکشن و ماجراجویی چینی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی مشترک فرانت گوو و با بازی اندی لاو، وو جینگ و لی زوجیان است. این فیلم پیش درآمدی بر فیلم سال 2019 زمین سرگردان است که بر اساس داستان کوتاهی به همین نام از لیو سیسین که به عنوان تهیه کننده فیلم فعالیت می کند، ساخته شده است.

پس از موفقیت بزرگ نسخه قبلی خود در گیشه، یک دنباله توسط Guo در 20 نوامبر 2019 اعلام شد قبل از اینکه در 21 ژوئیه 2021 چراغ سبز روشن شود و تولید آن رسماً در 13 اکتبر 2021 آغاز شد.[4] The Wandering Earth 2 در 22 ژانویه 2023، همزمان با روز سال نوی چینی منتشر شد.[5] این فیلم با فروش 604 میلیون دلاری، سومین فیلم پرفروش سال 2023 است.

از آنجایی که خورشید به غول قرمز در حال گسترش تبدیل می‌شود و تهدید می‌کند تا ۱۰۰ سال دیگر زمین را غرق کند، سازمان ملل که اکنون به دولت متحد زمین (UEG) تغییر نام داده است، تصمیم می‌گیرد تا پروژه کوه متحرک را ادامه دهد، برنامه آزمایشی برای ساخت هزاران غول بزرگ. موتورهای یونی که می توانند زمین را از منظومه شمسی به سمت منظومه ستاره ای قابل سکونت دیگری پیش برانند. با انجام این کار، UEG پروژه زندگی دیجیتال (DLP) را تعطیل و ممنوع می کند، یک گروه رادیکال که معتقد است آینده بشریت در جاودانگی دیجیتال است، با وجود شک و تردید و اعتراضات خشونت آمیز فزاینده مردم، با توسعه فناوری های بارگذاری ذهنی، توسعه می دهد.

فاز اول پروژه کوه متحرک ساخت و آزمایش یک موتور یونی در ماه است. با این حال، یک سری حملات تروریستی توسط حامیان مسلح DLP به تأسیسات UEG در سال 2044 منجر به حمله پهپادی هک شده به آسانسور فضایی در لیبرویل، گابن، و همچنین هک هماهنگ وسایل نقلیه آسانسور توسط نفوذی های بسیار آموزش دیده، شد. هدف از بین بردن ایستگاه فضایی Ark تامین کننده عملیات قمری است. اگرچه لیو پیکیانگ، فضانورد کارآموز UEG و همکارهایش موفق می شوند هواپیماربایان را در وسایل نقلیه خود شکست دهند، آسانسور فضایی و ایستگاه فضایی آرک به شدت آسیب می بینند و به زمین سقوط می کنند.

برای بازگرداندن ایمان عمومی به پروژه کوه متحرک، Liu Peiqiang و دیگر مهندسان UEG به ماه فرستاده می‌شوند تا بر روی تکمیل ساخت سه موتور قمری کار کنند، که نمونه‌های اولیه برای نشان دادن عملکرد قبل از نصب اولین موتورها روی زمین هستند. در کنار این، مهندس کامپیوتر تو هنگیو، که قبلاً روی پروژه زندگی دیجیتال قبل از ممنوعیت کار می کرد، روی ترکیب کامپیوتر کوانتومی سری 550 جدید که نسخه اصلی 550C بود، کار می کند، هر دو ساخت خودکار بسیار کارآمد را کنترل می کند. موتورها و همچنین پس از آزمایش موتورها، عملیات را کنترل کنید. تو، در اوقات فراغت خود، شبیه سازی دخترش را که در یک تصادف رانندگی فوت کرده بود، مشاهده می کند. اما به دلیل محدودیت های کامپیوتر 550A، هوشیاری دیجیتالی او تنها می تواند دو دقیقه قبل از راه اندازی مجدد زنده بماند. با این حال، کامپیوتر 550C آسیب دیده بود و او نیاز به استفاده از 550A برای آزمایش داشت. تو مجبور شد آن را بپذیرد، اما از ما ژائو خواست تا نسخه‌های بعدی سری 550 را اختراع کند.

در 14 سال آینده، UEG حامیان DLP را سرکوب می کند، منابع را جمع آوری می کند و بیش از 7000 موتور می سازد که چرخش زمین را متوقف می کند. پروژه کوه متحرک رسما به پروژه زمین سرگردان تغییر نام داد و سه موتور کامل ماه شروع به دور کردن ماه از زمین می کنند. در سال 2058، تو هنگیو تصمیم می گیرد تا هوشیاری ثبت شده دختر متوفی خود را در آخرین ابررایانه 550 واتی آپلود کند. بلافاصله پس از انجام این آپلود، موتورهای قمری شلیک می‌کنند و سپس منفجر می‌شوند و ماه را در مسیر برخورد به سمت زمین می‌فرستند.

برای مقابله با بحران ماه، UEG یک طرح پشتیبان را آغاز می کند که شامل منفجر کردن تمام سلاح های هسته ای زمین در سطح ماه و شروع انفجار آن است. این ماموریت به دلیل مشکلات در رمزگشایی کدهای هسته ای، سیل مراکز داده سرور ریشه اینترنت که امکان کنترل هماهنگ انفجار را فراهم می کند، و فاصله زمانی کوتاه قبل از رسیدن ماه به حد روش و تکه تکه شدن زمین که باعث نابودی زمین می شود، با مشکلات متعددی روبرو است. با شروع ریزش زباله های ماه به زمین و برخورد با شهرهای مختلف مانند پکن، جمعیت زمین به طور فزاینده ای ناآرام شد و در آستانه از دست دادن تمام امید بود. پس از اینکه رمزگشایی کد به بن بست می رسد، 300 فضانورد بالای 50 سال داوطلبانه خود را قربانی می کنند تا به صورت دستی بمب های هسته ای را منفجر کنند. لیو به سختی از انفجار هسته ای جان سالم به در می برد و موفق می شود یک کپسول را به ایستگاه فضایی ناوبری هدایت کند. در همین حال، تو روی زمین، که برای کمک به راه‌اندازی مجدد سرور پرآب پکن فرستاده می‌شود، یک کپی از هوشیاری ثبت شده خود را قبل از غرق شدن در شبکه آپلود می‌کند. خود دیجیتالی او موفق می شود آخرین سرور اینترنتی را به موقع راه اندازی مجدد کند، موتورهای زمین را به طور انبوه فعال می کند و زمین را از مسیر زباله های ماه دور می کند. سپس پروژه زمین سرگردان به طور رسمی با حرکت زمین به سمت مشتری آغاز می شود.

در صحنه‌ای که در اواسط فیلم‌ها منتشر می‌شود، هوش مصنوعی 550 واتی به خود دیجیتالی تو پرداخته می‌شود که اکنون با نام شخصی‌شده «MOSS» (550 وات وارونه) خوانده می‌شود. این ابررایانه‌ای که اکنون حساس است نشان می‌دهد که پشت هر بحرانی بوده است که به تلاش‌های بشر برای نجات خود آسیب رسانده است، و اضافه می‌کند که در آینده باعث بروز بسیاری از بحران‌ها نیز خواهد شد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم زمین سرگردان 2 The Wandering Earth 2 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!