logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Dhamaka 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم انفجار با کیفیت عالی

دانلود فیلم انفجار دوبله فارسی Dhamaka 2022
دانلود فیلم انفجار دوبله فارسی Dhamaka 2022

 

 

داماکا (ترجمه: انفجار ) یک فیلم کمدی اکشن هندی به زبان تلوگو به کارگردانی Trinadha Rao Nakkina و نویسندگی Prasanna Kumar Bezawada است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. در این فیلم راوی تجا، جایارام و سریللا ایفای نقش می‌کنند. این فیلم توسط People Media Factory و Abhishek Agarwal Arts تولید شده است.

تصویربرداری اصلی در اکتبر 2021 آغاز شد و در سپتامبر 2022 به پایان رسید. فیلمبرداری در بخش هایی از حیدرآباد و اسپانیا انجام شد. فیلمبرداری توسط Karthik Ghattamaneni انجام شده است. این فیلم در 23 دسامبر 2022 در آخر هفته کریسمس اکران شد.

انفجار با ستایش راوی تجا و اجرای سریلیلا، رقص سریلیلا، آهنگ‌ها و آهنگ‌هایش با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شد، با این حال، سرعت و فیلمنامه مورد انتقاد قرار گرفت. این فیلم پس از اکران به یک موفقیت تجاری تبدیل شد و به این ترتیب با پیشی گرفتن از کراک به عنوان پردرآمدترین فیلم حرفه ای تجا به پایان رسید. این فیلم بیش از 100 کرور در سراسر جهان فروش داشته است و آن را به یکی از پردرآمدترین فیلم های تلوگوی سال 2022 تبدیل کرده است.

جایان پاکشیتاپ با نام مستعار J. P.، یک بازرگان تجاری و رئیس “J. P. Orbit” به دلیل تصاحب شرکت ها به شیوه ای بی رحمانه شناخته شده است. او به «مردم مارت» ساخته ناندا گوپال چاکراوارتی توجه می‌کند و تصمیم می‌گیرد آن را به عنوان هدیه تولد به پسرش آتاروا پاکشیتاپ تقدیم کند. با این حال، جی پی با مشکلاتی از سوی پسر ناندا گوپال، آناند چاکراوارتی، که همچنین مدیرعامل آینده شرکت است، مواجه است. او تصمیم می گیرد او را سرنگون کند و شرکت را تصاحب کند.

در همین حال، سوامی یک مرد بیکار و باهوش خیابانی و یک دونده آناند است که با خانواده اش متشکل از پدرش واسودووا رائو، مادر یاشودا و خواهر کوچکترش ساببو زندگی می کند. او تلاش می‌کند تا کار بی‌موفقیتی پیدا کند و دائماً تحت فشار عروسی قریب‌الوقوع ساببو قرار می‌گیرد. پراناوی دوست ساببو است که هنگام برنامه ریزی برای عروسی ساببو با سوامی آشنا می شود. جذب یکدیگر می شوند. با این حال، پدر پراناوی و دوست چاکراوارتی، رامش ردی، در عوض یک اتحاد ازدواج با آناند ترتیب می دهد. در ابتدا، پراناوی با دیدن آناند گیج می شود. آیا سوامی را به جای آناند انتخاب می کند و در نهایت این پیشنهاد را رد می کند، به همین دلیل رامش افراد را برای کشتن سوامی می فرستد.

در همان زمان، آثاروا و غول هایش آناند را گوشه می دهند تا او را بکشند. پراناوی با سوامی تماس می گیرد تا کمک کند اما بعداً متوجه می شود که آناند در واقع خود سوامی است. سوامی هر دو رامش و آتاروا را کتک می زند، اما توسط یکی از آنها ناک اوت می شود و مرده فرض می شود. با این حال، سوامی زنده می ماند و مرگ خود را جعل می کند. پراناوی از او در مورد زندگی به عنوان افراد دوگانه می پرسد. سوامی فاش می‌کند که در کودکی‌اش زمانی که او و واسودووا در نمایشگاه محلی ناپدید شدند، چاکراوارتی را ملاقات کرد و چاکراوارتی سعی کرد موقعیت والدین سوامی را پیدا کند. با این حال، او در عوض او را به عنوان پسر خود پذیرفت. 4 سال بعد، والدین سوامی به جستجوی او رسیدند و چاکراوارتی برای بازگرداندن او با خود مردد بود. بنابراین، برای راضی نگه داشتن هر دو خانواده، سپس هویت دوگانه را به خود گرفت.

در همین حال، جی پی که تصور می‌کند آناند مرده است، از سوامی می‌خواهد که نقش آناند را بازی کند و باعث می‌شود سهام شرکت به جی پی اربیت تقسیم شود. دنباله ای از اتفاقات کمدی رخ می دهد، جایی که سوامی هر بار موفق می شود جی پی و آتاروا را فریب دهد و در حین تنظیم ازدواج ساببو و اهدای سهام او به کارمندان، موفق شود. با این حال، جی پی هویت دوگانه سوامی را کشف می کند و سعی می کند چاکراوارتی را بکشد، اما سوامی او را نجات می دهد. او همچنین واسودوا را نجات می دهد و هم جی پی و هم آتاروا را از پای در می آورد. سوامی به چاکراوارتی فاش می‌کند که برادرزاده‌اش، ویکرام چاکراوارتی، نیز در پشت حمله به سوامی بوده است، زیرا او مانعی برای او شد تا مدیرعامل بعدی شود. سوامی به ویکرام می‌گوید که چاکراوارتی می‌خواست او مدیر عامل شرکت شود، که پس از آن ویکرام به اشتباه خود پی برد و از سوامی و خانواده‌اش عذرخواهی کرد و دوباره با آنها متحد شد. با تبدیل شدن ویکرام به مدیرعاملی، سوامی و پراناوی با خوشحالی ازدواج می کنند و هر دو خانواده زندگی عادی و شادی دارند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم انفجار دوبله فارسی Dhamaka 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!