logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (1 رای)
50/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Cobweb 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی تار عنکبوت با کیفیت عالی

دانلود فیلم تار عنکبوت Cobweb 2023
دانلود فیلم تار عنکبوت Cobweb 2023

 

تار عنکبوت (انگلیسی: Cobweb) یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ساموئل بودین در اولین کارگردانی خود است. فیلمنامه آن توسط کریس توماس دولین در لیست سیاه 2018 قرار گرفت. در این فیلم لیزی کاپلان، وودی نورمن، کلئوپاترا کلمن و آنتونی استار به ایفای نقش پرداخته اند.

Cobweb در ایالات متحده از طریق سینماهای منتخب در 21 ژوئیه 2023 توسط Lionsgate اکران شد.

 

پیتر پسری 8 ساله است که با والدین سرسخت و در عین حال از نظر عاطفی دور خود زندگی می کند. او اغلب در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و هیچ دوست یا زندگی اجتماعی ندارد. یک روز، پیتر تصمیم می گیرد در طول تعطیلات در داخل خانه بماند و از معلم جایگزین خود خانم دیوین همدردی می کند. علیرغم اینکه قصد داشت در شب هالووین به ترفند بپردازد، والدینش او را به دلیل ناپدید شدن یک دختر جوان چند سال پیش منع کردند.

در اواخر همان شب، پیتر با صدای ضربه زدن از داخل دیوارهای اتاق خواب بیدار می شود. هر دو والدین او به شدت این اتفاقات را انکار می کنند و اصرار دارند که او آنها را تصور می کند. طی چند روز آینده، پیتر همچنان با موجود مرموز صحبت می کند، که متوجه می شود “سارا” نام دارد. سارا ادعا می کند که توسط والدین پیتر در دیوارها گیر افتاده است و آنها را “شیطان” می نامند. پیتر را آشفته رها کرد.

دیواین پس از دیدن تصویری که پیتر از سارا در حال درخواست کمک در یک اتاق تاریک کشیده بود نگران می شود. پس از ملاقات با والدین پیتر، آنها او را تکان می دهند و بعداً، مادر پیتر با او مقابله می کند و به او توصیه می کند که توهماتش را در معرض دید عموم قرار داده است. سارا همچنان پیتر را متقاعد می کند که والدینش افراد بدی هستند.

در مدرسه، برایان، یک قلدر مدرسه محلی، کدو تنبل جایزه پیتر را از بین می برد. پیتر که از توصیه سارا تحریک شده بود، برایان را از پله ها به پایین هل می دهد و پای او شکسته می شود. والدین پیتر پس از اخراج از مدرسه، او را با حبس کردن پیتر در زیرزمین، که در پشت یخچال پنهان شده بود، تنبیه کردند. در داخل زیرزمین، پیتر گودالی را پیدا می کند که با یک رنده پوشیده شده است.

دیواین برای بررسی پیتر به آنجا مراجعه می کند، اما توسط پدرش تعقیب و ترسیده می شود، پدرش که زخمی روی بازویش دارد و او ادعا می کند به خاطر انجام کار بازسازی خانه است. در نهایت، پیتر از زیرزمین خارج می‌شود و با سارا که ادعا می‌کند خواهر بزرگ‌تر پیتر است، پس از تصمیم‌گیری که دیگر او را نمی‌خواهند توسط والدینشان قفل شده است، دوباره ارتباط برقرار می‌کند. سارا پیتر را متقاعد می کند که والدینش قصد دارند او را بکشند و او را در دیوارها زندانی خواهند کرد. تنها شانس او برای جلوگیری از شریک شدن در سرنوشت او، کشتن والدینش است، کاری که او با ریختن سم موش در سوپ آنها در هنگام شام انجام می دهد. هر دو والدین سعی می کنند جلوی او را بگیرند، اما قبل از اینکه موفق به انجام این کار شوند، تسلیم مسمومیت می شوند، در حالی که مادر در حال مرگ پیتر به او هشدار می دهد که “نگذار او بیرون بیاید”.

پیتر درب مخفی دیگری را که در پشت ساعت پدربزرگ در اتاق نشیمن قرار دارد، باز می کند. سارا بیرون می خزد، اگرچه هوا تاریک است، او انسان به نظر نمی رسد. سارا به پیتر فاش می‌کند که او را فریب داده و او را برای گرفتن انتقام از پدر و مادرش به خاطر حبس کردن او تحت فشار قرار داده است، و از اینکه پیتر می‌تواند یک زندگی عادی داشته باشد، خشمگین است. سپس برایان و پسرعموهایش در خانه ظاهر می شوند و قصد دارند از پیتر انتقام بگیرند، اما همه آنها توسط سارا کشته می شوند. دیوین نیز ظاهر می شود که با تماس تلفنی پیتر به خانه احضار می شود و هر دو موفق می شوند سارا را دوباره در گودال زیرزمین زندانی کنند.

مدتی بعد نشان داده می شود که پیتر توسط دیوین به فرزندی پذیرفته شده است. در حالی که در اتاق خوابش می خوابد، از دیدن سارا که پشت سرش ظاهر می شود، شوکه می شود.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم تار عنکبوت Cobweb 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!