logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Lights Out 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی چراغ خاموش با کیفیت عالی

دانلود فیلم چراغ خاموش دوبله فارسی Lights Out 2024
دانلود فیلم چراغ خاموش دوبله فارسی Lights Out 2024

 

 

چراغ خاموش یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی کریستین سسما و با بازی فرانک گریلو، مکی فیفر، جیمی کینگ، درموت مولرونی و اسکات ادکینز است.

این فیلم توسط Quiver Distribution در 16 فوریه 2024 در ایالات متحده منتشر شد.

دافی (فرانک گریلو)، کهنه سرباز و کهنه سربازی که در جنگ و مرگ رفقایی که او را برادر می دانست، آرام نمی گیرد، زیرا زمان خدمت فعال او باعث ایجاد چنین تحولی در زندگی او شد. او فقط با یک چمدان از جایی به مکان دیگر سرگردان می شود و می خواهد پول کافی برای رسیدن به ایستگاه بعدی خود به دست آورد. جایگاه فعلی او لس آنجلس است. زمانی که شخصی سعی می‌کند در پوکر او را فریب دهد، در یک بار در جاده‌ها دعوا می‌کند و به راحتی گروهی از قلدرها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

مکس (مخی فیفر)، مدیر سابق مبارزان یک باشگاه مبارزه زیرزمینی، این موضوع را در دافی تماشا می کند که مهارت، پتانسیل، خشم و نیاز زیادی برای اثبات خود را در دافی می بیند. برادر مکس، کهنه سربازی نیز که خودکشی کرد چون راهی برای خشم و انزوای خود نداشت، مانند دافی بود. مکس نگران است که دافی هم همینطور شود. مکس به دافی فرصتی می دهد تا برای هر دوی آنها مقداری پول به دست آورد، و همچنین یک خانه موقت با خود، خواهرش راشل و دخترش.

مکس برای بازپرداخت سیج، یکی از شرورانی که یک باشگاه ورزشی و دعواهای زیرزمینی را اداره می کند، به پول نیاز دارد. رئیس سیج الن ریج وی، یک کارآگاه پلیس است که از موقعیت رسمی خود برای ترساندن کل عملیات جنایی استفاده می کند و آن را تحت کنترل خود نگه می دارد. دافی در دعوا و پول برنده می شود، اما ناخواسته در یک شبکه پیچیده گیر می کند زیرا دوست پسر بدرفتار ریچل بود که در وهله اول پول را از سیج و ریج وی دزدیده بود.

در ژانویه 2022، گزارش شد که فرانک گریلو، مکی فیفر، اسکات ادکینز و درموت مولرونی در این فیلم نقش آفرینی کردند.

در ماه بعد، جاستین فورستنفلد، آموری نولاسکو، دونالد سرونه، جیمی کینگ، جوجو چان و اریکا پیپلز به عنوان بازیگر معرفی شدند.

عکاسی اصلی در سانتا کلاریتا، کالیفرنیا در فوریه 2022 انجام شد.

Lights Out توسط Quiver Distribution در 16 فوریه 2024 در ایالات متحده منتشر شد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم چراغ خاموش دوبله فارسی Lights Out 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!