logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Pippa 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی پیپا با کیفیت عالی

دانلود فیلم پیپا دوبله فارسی Pippa 2023
دانلود فیلم پیپا دوبله فارسی Pippa 2023

 

 

پیپا یک فیلم جنگی بیوگرافی هندی زبان هندی محصول 2023 است که بر اساس زندگی کاپیتان بلرام سینگ مهتا از هنگ 45 سواره نظام هند است که به همراه خواهر و برادرش در جبهه شرقی در طول جنگ هند و پاکستان در سال 1971 جنگیدند. تانک جنگی آبی خاکی “PT-76” که مانند یک “پیپا” (قلع) خالی از گی، روی آب شناور است، فیلم به بلوغ رسیدن مهتا را نشان می دهد که او برای اثبات خود در جنگ آزادی بنگلادش قدم می گذارد. این فیلم اقتباسی از وقایع زندگی واقعی در نبرد گاریبپور در سال 1971 است و توسط راجا کریشنا منون کارگردانی شده است. این فیلم توسط RSVP Movies و Roy Kapur Films تهیه شده است و رونی اسکرووالا و سیذارت روی کاپور به عنوان تهیه کننده ایفای نقش می کنند. ایشان خاتر، مرونال تاکور و پریانشو پاینیولی در نقش های اصلی آن ایفای نقش می کنند. این فیلم اقتباسی از خاطرات جنگی سرتیپ بلرام سینگ مهتا به نام «چرخ‌های سوزان» است.

پیپا در 10 نوامبر 2023 در Amazon Prime Video نمایش داده شد.

پیشینه: در 25 مارس 1971، سربازان ارتش پاکستان وارد دانشگاه داکا شدند و بدون تفهیم به دانشجویان و کارکنان تیراندازی کردند که به کشتار دانشگاه داکا در سال 1971 معروف شد. رئیس جمهور پاکستان یحیی خان عملیات نورافکن را برای سرکوب جنبش ملی گرای بنگالی آغاز کرد. هزاران نفر کشته شدند و هزاران زن بنگالی به عنوان برده جنسی توسط ارتش پاکستان اسیر شدند. میلیون ها نفر از مرزها به هند فرار می کنند تا پناه بگیرند.

کاپیتان بلرام سینگ مهتا یک افسر جوان در هنگ 45 سواره نظام است که به تانک PT-76 با نام مستعار “پیپا” مجهز است. او برخی از مسائل انضباطی دارد و معمولاً با افسران ارشد خود دچار مشکل می شود. برادر بزرگتر او سرگرد رام مهتا است که در تلاش است تا مقداری انضباط را در برادر کوچکتر خود القا کند. رادا مهتا خواهر آنهاست و هر سه با مادرشان مااتی در دهلی زندگی می کنند.

یک روز، سرگرد رام برای آماده شدن برای جنگ آینده به منطقه ای رو به جلو فراخوانده می شود. کاپیتان بالرام از رفتن به جبهه محروم می شود و به دلیل بی انضباطی او یک کار میز تعیین می شود، در حالی که بقیه هنگ او به جبهه می روند. در همین حال، رادا ثابت می‌کند که در رمزنگاری خوب است و در «بال ارتباطات و تحلیل» استخدام می‌شود، سازمان اطلاعاتی سیگنال‌هایی که پیام‌های دشمن را رمزگشایی می‌کند.

به سرگرد رام دستور داده می شود که به طور مخفیانه با نام جعلی وارد پاکستان شرقی (بنگلادش) شود تا موکتی باهینی را آموزش دهد و در انجام عملیات به آنها مشاوره دهد. به کاپیتان بالرام دستور داده می شود تا روی تانک PT-76 کار کند تا به برخی پیشرفت ها دست یابد، که با موفقیت انجام می دهد. در حالی که در یک تور بازرسی، فرمانده ارتش، ژنرال سام مانکشاو تحت تاثیر نوآوری های او قرار می گیرد و به او دستور می دهد تا به هنگ خود در جبهه بپیوندد.

سرگرد رام، موکتی باهینی را در تعدادی عملیات موفق علیه ارتش پاکستان رهبری می کند. اما در یکی از عملیات ها اسیر می شود. او را به اردوگاهی می برند که در آنجا برای کسب اطلاعات شکنجه می شود. با این حال او می تواند شکنجه را تحمل کند و هویت یا اطلاعات دیگری را فاش نمی کند.

هنگ ناخدا بلرام به همراه گردان چهاردهم پنجاب از مرز عبور کرده و با واحدهای پاکستانی در نبرد گاریب پور درگیر می شوند. در این نبرد، افسر ارشد و فرمانده اسکادران کاپیتان بالرام، سرگرد دالجیت «چیفی» سینگ نارنگ، در عملیات کشته می‌شود و لازم است کاپیتان بالرام فرماندهی را به عهده بگیرد. کاپیتان بالرام با موفقیت واحد خود را به پیروزی می رساند.

بلافاصله پس از آن، او تماسی از رادا دریافت می کند که طبق منابع اطلاعاتی، سرگرد رام در عمل گم شده است. به طور تصادفی، یک افسر بنگالی پاکستانی اسیر شده که علیه ارتش پاکستان شورش کرده است به او می گوید که یک افسر ارتش هند در یک پست خاص اسیر است.

رادا همچنین یک ارتباط پاکستانی را رمزگشایی می کند که نشان می دهد ناوگان هفتم ایالات متحده در حال حرکت به سمت شرق پاکستان است تا در حمایت از پاکستان مداخله کند. این یک فوریت مضاعف برای عملیات هند برای تضمین پیروزی و تسلیم پاکستان قبل از رسیدن کشتی‌های آمریکایی به فاصله قابل توجهی می‌آورد.

نیروهای کاپیتان بالرام با موکتی باهینی تماس برقرار می کنند، که پیشنهاد می کند او را به اردوگاهی که سرگرد رام در آن نگهداری می کند هدایت کند. سرگرد رام به دلیل فاش نکردن هیچ اطلاعاتی در شرف شلیک گلوله است، اما شورشیان موکتی باهینی در زمان مناسب می‌رسند و به جلاد احتمالی او شلیک می‌کنند. واحد تانک کاپیتان بالرام نیز از راه می رسد و پس از یک نبرد شدید، اردوگاه پاکستان تسخیر می شود و بسیاری از زنان بنگالی که به عنوان برده های جنسی نگهداری می شدند، آزاد می شوند. سرگرد رام و کاپیتان بالرام نیز دوباره به هم می پیوندند.

اندکی بعد ارتش پاکستان تسلیم شد و بنگلادش مستقل شد. سرگرد رام، کاپیتان بالرام و رادا به خانه نزد مادرشان باز می گردند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پیپا دوبله فارسی Pippa 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!