logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Hidden Strike 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ضربه پنهان با کیفیت عالی

دانلود فیلم ضربه پنهان دوبله فارسی Hidden Strike 2023
دانلود فیلم ضربه پنهان دوبله فارسی Hidden Strike 2023

 

 

بررسی اجمالی
« ضربه پنهان » یک محصول بین‌المللی است که طبق گزارش‌ها 80 میلیون دلار هزینه داشته و در سال 2018 فیلم‌برداری شده است. جکی چان و جان سینا در نقش دو مزدور عاقل که باید برای مبارزه با شرور واقعی به نیروهای خود بپیوندند. در حالی که فرمول آن آشناست (دو ستاره اکشن را کنار هم قرار دهید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد)، همچنین برای افرادی که می‌خواهند مغزشان را خاموش کنند و به تماشای منفجر شدن برخی چیزها بنشینند، برنده‌های متوسطی در باکس آفیس ایجاد کرده است. پس چرا انتشار «اعتصاب پنهان» پنج سال طول کشید؟ پس از تماشای 10 دقیقه اول، دلیل آن را خواهید فهمید.

نیمه اول “ضربه پنهان” مهمترین و متأسفانه خسته کننده ترین بخش برای عبور است. ما با جکی چان به عنوان لو فنگ، یک مزدور در عراق که وظیفه حفاظت از مهاجرت 400 کارمند یک پالایشگاه را بر عهده دارد، معرفی می شویم. یکی از این افراد، دختر خود لو، می (چونروی ما) است که به ندرت با پدرش صحبت می کند. لو فنگ ممکن است به دلیل تلاش های قهرمانانه اش به عنوان “اژدها” شناخته شود، اما برای دخترش، او پدری دور است که او به سختی می شناسد.

در جای دیگر کریس ون هورن (جان سینا)، کهنه سرباز آمریکایی است که برای کمک به حفاظت از جامعه کودکان یتیم در عراق ماند. کریس گاهی اوقات مجبور می شود برای پول درآوردن بچه ها دست به جنایت بزند و برادر کوچکترش او را به نقشه ای مجرمانه کشاند. طرح؟ ربودن کارکنان پالایشگاه

کریس و تیمی از قاتلان با موفقیت دو اتوبوس از کارمندان را ربودند که فنگ قسم خورده بود از آنها محافظت کند. با این حال، در حالی که کریس می خواهد از ماموریت خارج شود، رئیس او اوون پادوک (پیلو آسبک)، برادر کریس را به تلافی نافرمانی کریس می کشد. لو فنگ و کریس ون هورن باید با هم همکاری کنند تا اوون را متوقف کنند و کارمندان ربوده شده را بازگردانند تا به محافظت از پالایشگاه کمک کنند و از اجرای نقشه های شرورانه اوون جلوگیری کنند.

« ضربه پنهان » تا نیمه‌های راه شروع به عمل به فرضیه‌های خود نمی‌کند، و حتی پس از آن، اکشن و شوخی‌ها در فیلم‌برداری‌های گذشته جکی چان و جان سینا بسیار بهتر بوده است. اما، هی، هر گاه به یک چک حقوق نیاز دارند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ضربه پنهان دوبله فارسی Hidden Strike 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!