logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
47
56%

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن The Super Mario Bros. Movie 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی برادران سوپر ماریو با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن برادران سوپر ماریو دوبله فارسی The Super Mario Bros. Movie 2023
دانلود انیمیشن برادران سوپر ماریو دوبله فارسی The Super Mario Bros. Movie 2023

 

 

فیلم برادران سوپر ماریو (به انگلیسی: Super Mario Bros. Movie) یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی ماریو نینتندو ساخته شده است. این فیلم توسط ایلومینیشن، یونیورسال پیکچرز و نینتندو تولید و توسط یونیورسال توزیع شده است، کارگردانی آن را آرون هوروث و مایکل جلنیک و نویسندگی متیو فوگل بر عهده داشته است. صداپیشگان گروه شامل کریس پرت، آنیا تیلور جوی، چارلی دی، جک بلک، کیگان-مایکل کی، ست روگن و فرد آرمیسن هستند. داستان این فیلم برای برادران ماریو و لوئیجی، لوله‌کش‌های ایتالیایی-آمریکایی است که به دنیای دیگری منتقل می‌شوند و درگیر نبردی بین پادشاهی قارچ به رهبری پرنسس هلو و کوپاها به رهبری بوسر می‌شوند.

پس از شکست انتقادی و تجاری فیلم لایو اکشن ماریو در سال 1993، نینتندو تمایلی به صدور مجوز یکی از ویژگی های معنوی خود برای اقتباس های سینمایی نداشت. شیگرو میاموتو، خالق ماریو، زمانی که نینتندو بازی‌های قدیمی‌تر خود را به سرویس کنسول مجازی می‌آورد، به ساخت فیلم دیگری علاقه‌مند شد و از طریق همکاری نینتندو با Universal Parks & Resorts برای ایجاد Super Nintendo World، با کریس ملداندری، بنیانگذار Illumination آشنا شد. در سال 2016، این دو در حال بحث در مورد یک فیلم ماریو بودند و در ژانویه 2018، نینتندو اعلام کرد که برای تولید آن با ایلومینیشن و یونیورسال همکاری خواهد کرد. تولید تا سال 2020 آغاز شد و بازیگران در سپتامبر 2021 معرفی شدند.

فیلم برادران سوپر ماریو در 5 آوریل 2023 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، اما استقبال مثبت تری از سوی تماشاگران شد. این فیلم ۴۴۵ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و چهارمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۳ شد و چندین رکورد باکس آفیس از جمله بزرگترین آخر هفته افتتاحیه جهانی یک فیلم انیمیشن را به نام خود ثبت کرد و پرفروش‌ترین فیلم بر اساس یک بازی ویدیویی است.

برادران ایتالیایی-آمریکایی ماریو و لوئیجی اخیراً یک تجارت لوله کشی را در بروکلین راه اندازی کرده اند. پدر آنها تصمیم ماریو را برای ترک شغل ثابت خود تحت نظر کارفرمای سابق خود، اسپایک، تایید نمی کند و معتقد است که او لوئیجی را با خود به پایین می کشاند. ماریو و لوئیجی پس از دیدن یک نشت چشمه‌روی مهم در اخبار، به زیرزمین می‌روند تا آن را تعمیر کنند، اما در لوله‌های Warp Pipe مکیده می‌شوند و از هم جدا می‌شوند.

ماریو در پادشاهی قارچ که توسط پرنسس هلو اداره می شود، فرود می آید، در حالی که لوئیجی در سرزمین های تاریک که توسط پادشاه شیطان کوپا، بوسر، اداره می شود، فرود می آید. Bowser به دنبال ازدواج با هلو است، و اگر او امتناع کند، پادشاهی قارچ را با استفاده از یک Super Star نابود خواهد کرد. او لوئیجی را زندانی می کند تا ماریو را که او را رقابتی برای عشق هلو می بیند، باج گیری کند. ماریو با وزغ ملاقات می کند که او را به هلو می برد. هلو قصد دارد با نخستی‌سانان Kongs متحد شود تا به دفع Bowser کمک کند و موافقت می‌کند که ماریو و وزغ را با خود همراه کند. در پادشاهی جنگل، کینگ کرانکی کونگ موافقت می کند به شرطی که ماریو پسرش، دانکی کونگ، را در یک مبارزه شکست دهد. با وجود قدرت Donkey Kong، ماریو با استفاده از لباس گربه او را شکست می دهد.

ماریو، هلو، وزغ و کونگ‌ها از کارت کارت برای رانندگی به پادشاهی قارچ استفاده می‌کنند، اما ارتش Bowser به آنها در جاده رنگین کمان کمین می‌کند. هنگامی که یک کوپا ژنرال بخشی از جاده را ویران می کند، ماریو و خر کونگ به سمت اقیانوس سقوط می کنند و توسط یک ماو ری مانند مارماهی خورده می شوند در حالی که سایر کونگ ها اسیر می شوند. هلو و وزغ به پادشاهی قارچ بازگشته و از شهروندان می خواهند که آنها را تخلیه کنند. Bowser به قلعه پرواز خود می رسد و به هلو پیشنهاد می دهد که پس از شکنجه وزغ توسط مشاور Bowser، کامک با اکراه می پذیرد. ماریو و دانکی کونگ، پس از اینکه پدرانشان هرگز تصمیمات خود را جدی نمی‌گیرند، با همدیگر آشنا می‌شوند، با سوار شدن بر موشک از توالت دانکی کونگ، از Maw-Ray فرار می‌کنند و به عروسی Bowser و Peach می‌روند.

در مراسم عروسی، بوسر قصد دارد به افتخار هلو، تمام زندانیان خود را در گدازه اعدام کند. وزغ یک گل یخ را در دسته گل هلو قاچاق می کند که هلو از آن برای یخ زدن بوسر استفاده می کند. ماریو و خر کونگ می‌رسند و زندانیان را آزاد می‌کنند و ماریو از لباس تانوکی برای نجات لوئیجی استفاده می‌کند. یک Bowser خشمگین خود را آزاد می کند و یک Banzai Bill[c] را احضار می کند تا پادشاهی قارچ را نابود کند، اما ماریو آن را از مسیر خارج می کند و آن را به لوله Warp هدایت می کند که در آنجا منفجر می شود و خلاء ایجاد می کند که باعث می شود قلعه Bowser به بروکلین منتقل شود. همانطور که ماریو و لوئیجی با Bowser مبارزه می کنند، Super Star را می گیرند، شکست ناپذیر می شوند و Koopas را شکست می دهند. Bowser با مینی قارچ کوچک شده و زندانی می شود. ماریو و لوئیجی به عنوان قهرمانان مورد ستایش قرار می گیرند و توسط مردم بروکلین، از جمله والدینشان و اسپایک، تجلیل می شوند. پس از نبرد، ماریو و لوئیجی با هم به خانه جدیدی در پادشاهی قارچ نقل مکان می کنند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن برادران سوپر ماریو دوبله فارسی The Super Mario Bros. Movie 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!