logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
58%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Wonder Woman 1984 2020 با کیفیت بالا full hd

 

دانلود فیلم زن شگفت انگیز 1984 2020 با لینک مستقیم + زیرنویس فارسی

 

دانلود فیلم Wonder Woman 1984 2020
دانلود فیلم Wonder Woman 1984 2020

 

نام فارسی : زن شگفت انگیز

 

 

Wonder Woman 1984 (همچنین با عنوان WW84: Wonder Woman 1984 به بازار عرضه شد) یک فیلم ابرقهرمان آینده آمریکایی است که براساس شخصیت DC Comics شخصیت Wonder Woman ساخته شده است. این دنباله Wonder Woman 2017 و نهمین قسط در DC Extended Universe (DCEU) است.

این فیلم به کارگردانی پتی جنکینز از فیلمنامه ای که وی با جف جانسز و دیوید کالاهام نوشت ، و داستانی از جان ها و جنکینز ، و گال گادوت به عنوان دیانا پرنس / زن شگفت انگیز ، در کنار کریس پین ، کریستن ویگ ، پدرو پاسکال ، رابین رایت بازی می کند. ، و کانی نیلسن در حمایت از نقشها. در سال 1984 ، این فیلم از دایانا پیروزی می کند که در مقابل ماکسول لرد و یوزپلنگ قرار می گیرد.

بحث دنباله اندکی پس از اکران اولین فیلم در ژوئن سال 2017 آغاز شد و تصمیم به ادامه این کار در ماه بعد تایید شد. عکاسی اصلی از 13 ژوئن 2018 آغاز شد – با فیلمبرداری در استودیوهای برادران وارنر ، لیدزدن در انگلستان و همچنین ناحیه کلمبیا و ویرجینیا شمالی در ایالات متحده ، لندن و دوکسفورد در انگلیس ، تنریف و فورتورتوا در قناری. جزایر و آلمریا در اندلس اسپانیا – و در تاریخ 22 دسامبر 2018 پس از یک شلیک شش ماهه پیچیدند. فیلمبرداری اضافی در ژوئیه 2019 اتفاق افتاد.

در سال 1984 ، دایانا پرنس با دو دشمن دزدگیر – تاجر رسانه ای ماکسول لرد و دشمن دوست-تبدیل شده باربارا آن مینروا ، یوزپلنگ – در حالی که با عشق گذشته خود استیو ترور دوباره می پیوندد ، درگیر می شود.

گال گادوت ، که در ابتدا برای دو فیلم سینمایی با Wonder Woman دومین فیلم امضا کرده بود ، قراردادش را فراتر از آن تمدید کرده بود. کارگردان فیلم اول ، پتی جنکینز ، که در ابتدا تنها برای یک فیلم امضا شده بود ، ابراز علاقه کرده بود که به کارگردانی دنباله بازگردد.

در ژوئن سال 2017 ، در طی مصاحبه ای با Variety ، نویسنده کتاب های کمیک ، جف جانسز فاش کرد که او و جنکینز شروع به نوشتن درمان برای دنباله Wonder Woman کرده اند و او یک “ایده جالب برای دوم” داشته است. جنکینز در حالی که در یک نمایش پرسش و پاسخ در نمایش فیلم در فیلم زنان در فیلم صحبت می کرد ، تأیید کرد که او واقعاً دنباله را دنبال خواهد کرد. با این حال ، جنکینز بعداً توئیت کرد که “این یک تأیید نیست. فقط صحبت کردن در مورد ایده ها و امیدها”

در تاریخ 22 ژوئیه 2017 ، در سن دیگو طنز-کن ، استودیو رسما اعلام کرد دنباله ای ساخته خواهد شد ، با بازگشت جنکینز به عنوان کارگردان؛ عنوان آن به عنوان Wonder Woman 2. در سپتامبر 2017 ذکر شد که رسما تأیید شد که جنکینز کارگردانی دنباله را برعهده خواهد داشت. در تاریخ 13 سپتامبر سال 2017 ، گزارش شد كه نویسنده The Expendables ، دیوید کالاهام برای فیلمبرداری فیلمنامه با جنكینز و جانز ، كه قبلاً چند ماه بر روی آن كار می كردند ، به فیلم می پیوندد.

در تاریخ 28 فوریه 2018 گزارش شد که این فیلم با دوربین های فیلم IMAX در سکانس های اکشن انتخابی فیلمبرداری می شود. در اواخر ماه مه سال 2018 ، زاک اسنایدر تهیه کننده طولانی مدت DCEU در بستر رسانه های اجتماعی Vero تأیید کرد که وی به همراه همسرش دبورا اسنایدر به عنوان تهیه کننده در دنباله Wonder Woman فعالیت خواهند کرد. در تاریخ 13 ژوئن 2018 عنوان فیلم Wonder Woman 1984 اعلام شد. یک منبع نزدیک به جنکینز آن را به عنوان یک فیلم مستقل توصیف کرد “به همان روشی که به جای فیلم های ایندیانا جونز یا [جیمز] باند. یک داستان مداوم که به اقساط زیادی نیاز دارد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Wonder Woman 1984 2020 دوبله فارسی

نظرات

  1. Mammad
    Mammad

    سلام دوبله فارسیش بدون سانسورِِ !؟

دیدگاهتان را بنویسید!