logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
81/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم سینمایی مسیر چاودار با زیرنویس فارسی Rye Lane 2023 WEB-DL

فیلم کمدی مسیر چاودار ۲۰۲۳ با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم مسیر چاودار Rye Lane 2023
دانلود فیلم مسیر چاودار Rye Lane 2023

 

Rye Lane یک فیلم کمدیدرام رمانتیک بریتانیایی محصول 2023 به کارگردانی راین آلن میلر در اولین کارگردانی بلند سینمایی خود بر اساس فیلمنامه ای از ناتان برایون و تام ملیا است. این فیلم در مناطق جنوبی لندن پکهام و بریکستون اتفاق می‌افتد. دیوید جانسون و ویویان اوپارا در این فیلم نقش دو غریبه را بازی می‌کنند که پس از جدایی‌های اخیر هر دو با یکدیگر برخورد شانسی دارند و روز را با یکدیگر آشنا می‌کنند.

Rye Lane اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 23 ژانویه 2023 داشت، در 17 مارس 2023 در بریتانیا توسط Searchlight Pictures منتشر شد. این فیلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، با تمجید از بازی های جانسون و اوپارا، کارگردانی، سبک و اصالت فیلم.

یاس در جنوب لندن، در یک توالت بدون جنسیت در یک نمایشگاه هنری که توسط یک دوست مشترک برگزار شده بود، با Dom روبرو می شود. چند لحظه بعد، آنها دوباره در نمایشگاه همدیگر را ملاقات می‌کنند، و با هم در بازار Rye Lane قدم می‌زنند، و بلافاصله بر سر ارتباط مشترک خود و این واقعیت که هر دو به تازگی از شرکای خود جدا شده‌اند، پیوند می‌خورند.

دام دلیل حضور امروزش را فاش می کند: اولین ملاقات با سابقش پس از جدایی دشوارشان، جایی که یک تصویر صریح به اشتباه ارسال شده باعث شد تا دام به خیانت او پی ببرد. یاس می آید تا توضیح دهد که از همسر سابقش جدا شده است.

روز می گذرد و Dom و Yas در نهایت بسیار به هم نزدیک می شوند، همدیگر را از منطقه راحتی خود بیرون می آورند، در حالی که تاکو می خورند، به یک شب کارائوکه می روند و وارد خانه دوست پسر سابق یاس می شوند. که دومی منجر به درگیری بین این دو می شود. مدتی بعد، پس از تغییراتی در زندگی، دام و یاس دوباره همدیگر را پیدا می کنند و در نزدیکی رودخانه تیمز در آغوش می گیرند.

از آوریل 2021، تصویربرداری اصلی در لندن در حال انجام بود، زمانی که مشخص شد ناتان برایون اولین فیلمنامه بلند سینمایی خود را با تام ملیا نوشته است، سپس با عنوان کاری Vibes & Stuff. Yvonne Isimeme Ibazebo از DJ Films و Damian Jones از Turnover Films با کمک و بودجه BBC Film، موسسه فیلم بریتانیا (BFI) و Searchlight Pictures، فیلم را تهیه کردند. همچنین در آوریل 2021 فاش شد که ویویان اوپارا و دیوید جانسون در این فیلم بازی خواهند کرد.

جونز به پیشنهاد ایوا یتس، تهیه کننده اجرایی بی بی سی که آلن میلر را از طریق فیلم کوتاه او در سال 2018 می شناخت، دعوت نامه ای برای کارگردانی این فیلم فرستاد. پس از ورود به پروژه، آلن میلر به همراه برایون، ملیا و ویرایشگر فیلمنامه و تهیه کننده اجرایی سوفی مایر به توسعه فیلمنامه کمک کرد. از دیگر تهیه کنندگان اجرایی می توان به رز گارنت، پل گریندی، کریستین ایروینگ و چارلز مور اشاره کرد.

این فیلم ابتدا قرار بود در کامدن، شمال لندن اتفاق بیفتد، قبل از اینکه آلن میلر لوکیشن را به بریکستون و پکهام تغییر دهد. مکان های فیلمبرداری شامل رستوران Coal Rooms، Rye Lane Market، خواربارفروشی Nour Cash & Carry در روستای Brixton، مرغ فروشی Morley’s، رستوران ایتالیایی Il Giardino، Brockwell Park، و Peckhammplex.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مسیر چاودار Rye Lane 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!