logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
67%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم November 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی نوامبر با کیفیت عالی

دانلود فیلم نوامبر دوبله فارسی November 2022
دانلود فیلم نوامبر دوبله فارسی November 2022

 

نوامبر (به فرانسوی: Novembre) یک فیلم فرانسوی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی سدریک جیمنز است که در ۵ اکتبر ۲۰۲۲ اکران شد.

در فرانسه، سایت AlloCiné پس از فهرست کردن 35 بررسی مطبوعاتی، به طور متوسط ​​3.5 ⁄ 5 ارائه کرد.

این فیلم در زمان اکران علاقه منتقدان مطبوعاتی را برانگیخت و همچنین به طور کلی نتیجه گیری های مثبتی داشت.

در میان مثبت ترین نقدها، فرانس اینفو کالچر توضیحی درباره کار و روش کارگردان ارائه کرد: “روش کارگردان این است که فیلمش را بر اساس مستندات محکم و استخراج یک دراماتورژی گیرا است. شخصیت های او به خوبی شناسایی شده اند، توسط بازیگران سرمایه گذاری شده تجسم یافته اند، تماشایی او. صحنه‌پردازی با یک ویرایش پویا.» برای بررسی 20 دقیقه‌ای، «نوامبر» موفق شد یک فیلم اکشن باشد که به انسان‌ها اجازه می‌دهد در میان یک درام وحشتناک تجسم پیدا کنند. این چیزی است که آن را قوی می کند.”

برخی از منتقدان به ویژه کار و سبک سدریک خیمنز را ستودند. منتقد Le Figaro درباره کارگردان می گوید که او “آمریکایی ترین کارگردان ما” است و او “شاید [مدل او] را در کاترین بیگلو از Zero Dark Thirty بیابد”. اگرچه پاریس مچ انتقادی تر است، اما خود را در این فیلم قرار می دهد. همان منطق، صحبت از یک فیلم محکم و قوی، در تداوم آثار تحقیقی مانند پرواز 93 یا صفر تاریکی سی.
در بررسی‌های متفاوت‌تر، سایت Ecran Large، فیلم «در نیمه اولش پرتنش و کاملاً تماشاگر بود» اما «از هم پاشید که نمی‌توان دیدگاهی مرتبط ایجاد کرد یا با همه شخصیت‌هایش رفتار مناسبی نداشت». For Liberation. “فیلم سدریک خیمنز در جستجوی هماهنگ کننده حملات 2015 گاهی اوقات کارایی را به پیچیدگی ترجیح می دهد اما توانسته لحن مناسب را پیدا کند.”
برای پریمیر، «نوامبر در واقع از دیدگاه او به عنوان یک کارگردان تنها به عنوان یک فیلم اکشن ناب در نظر گرفته می‌شود که بر روی توالی وقایع (که فقط از سمت پلیس دیده می‌شود) تا حد امکان خام عمل می‌کند.  و نتیجه بسیار مؤثر است، مانند صفر تاریک سی که از بعد تراژیک خود خلع شده است».

لوموند می‌گوید:  فیلم چیزی از شخصیت‌هایش را فاش نمی‌کند و به اندازه‌ی رویدادی که بعد از واقعه پلیس را گوشزد می‌کند، بیشتر توجه نمی‌کند. این موقعیت آن کاملا قابل احترام است، اما در عین حال محدودیت آن.” برای Les Fiches du Cinéma، “خیمنز به 13 نوامبر نزدیک می شود و نوار را مرور می کند تا فحاشی نکند. اما در مورد این موضوع، ساخت چنین تصاویری برای گفتن چیزی نیست. خیلی باوقارتر نیست».

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم نوامبر دوبله فارسی November 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!