logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم The Personal History of David Copperfield 2019 با کیفیت Web-dl 720p – 1080p

 

دانلود فیلم The Personal History of David Copperfield 2019 دوبله فارسی
دانلود فیلم The Personal History of David Copperfield 2019 دوبله فارسی

 

[codein_imdb]

 

تاریخچه شخصی دیوید کوپرفیلد فیلمی کمدیدرام 2019 است که توسط آرماندو یانوچی ساخته شده و کارگردانی آن بر اساس رمان دوران ویکتوریا در سال 1850 ، دیوید کوپرفیلد توسط چارلز دیکنز است. در نقش دیو پاتل به عنوان شخصیت اصلی ، و آنوریین بارنارد ، پیتر کپالدی ، مورفیدد کلارک ، دیزی می کوپر ، روزالیند الیازار ، هیو لوری ، تیلدا سوینتون ، بن ویشاو و پاول وایت هاوس بازی می کنند.

پیش نمایش جهانی در تاریخ 5 سپتامبر 2019 در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو برگزار شد. این تئاتر به طور تئاتر در تاریخ 24 ژانویه 2020 توسط انگلستان Lionsgate انگلستان در انگلستان منتشر شد و قرار است به طور تئاتر در تاریخ 28 اوت سال 2020 توسط ایالات متحده آمریکا توسط Searchlight Pictures منتشر شود.

زندگی وی دیوید کوپرفیلد از بدو تولد تا به امروز مزمن بوده است. دیوید زندگی بت پرستی دارد و او را به دیدار خانواده پرستار بچه خود پگگی (دیزی می کوپر) در خانه قایق خود در یارموت می برد. هنگام بازگشت ، مادر كلارا و بیوه وی ، كلارا (مورفید كلارك) با آقای مورستون و بدكار و ظالمانه ازدواج كرده است كه پسر را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. دیوید کوپرفیلد مورد آزار و اذیت (دیو پاتل) برای کار در کارخانه ماردستون فرستاده می شود و در آنجا با آقای میکاوبر (پیتر کپالدی) و خانواده اش که توسط طلبکارانشان تعقیب می شوند اقامت گزید. پس از آنکه از مرگ مادر و تشییع جنازه مادرش خبر داد ، دیوید از زندگی دیوانگی فرار می کند و عمه ثروتمند خود بتسی تروتودوود (تیلدا سوینتون) و صاحبخانه خود ، آقای عجیب و غریب آقای دیک (هیو لوری) را می یابد. بتسی تروت وود پس از مشكلات ناخوشایند با استیرفورت (آنوریین بارنارد) و اوریا هپ (بن ویشاو) ، آرزوی دیوید را برای تبدیل شدن به یک آقا و نویسنده تأمین می کند.

 

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم The Personal History of David Copperfield 2019 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!