logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
62/100%

توضیحات فیلم

 

دانلود فیلم Flora & Ulysses 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم فلورا و اولیس 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم فلورا و اولیس Flora & Ulysses 2021
دانلود فیلم فلورا و اولیس Flora & Ulysses 2021

Flora & Ulysses یک فیلم کمدی ابرقهرمانی خانوادگی آمریکایی در سال 2021 به کارگردانی لنا خان از فیلم نامه ای از برد کوپلند و براساس رمانی به همین نام برای کودکان توسط کیت دی کامیلو است. در Flora & Ulysses ماتیلدا لاولر ، آلیسون هانیگان ، بن شوارتز ، آنا دیور اسمیت ، دنی پودی ، بنجامین ایوان آینسورث ، جین گاروفالو و کیت میکوچی بازی می کنند.

فلورا باکمن یک دختر 10 ساله بدبین است که دوست دارد در دنیای ابرقهرمانان از کمیک هایی که می خواند گم شود. پدرش جورج نویسنده کتابهای طنز شکست خورده ای است که از آن زمان در یک فروشگاه لوازم اداری کار خود را شروع کرده در حالی که مادرش فیلیس یک داستان نویس عاشقانه است که در گذشته برنده جایزه شده بود ، اما از آن زمان در خالق سازندگان قرار گرفته است. سختی های آنها باعث جدا شدن آنها شده است.

همسایه بعدی فلورا با خلا brand مارک اولیس که در حیاط او شروع به کار می کند مشکلاتی را تجربه می کند. درست زمانی که دستگاه می میرد یک سنجاب معمولی به آن مکیده می شود. فلورا سنجاب را احیا می کند و می خواهد نام او را به دلیل خلا بگذارد. روز بعد ، اولیس از ماشین تحریر قدیمی فیلیس برای تایپ “Squirtel. من هستم. اولیس. تازه متولد شده” استفاده می کند. فلورا به سرعت در می یابد که اولیس نه تنها حساس است ، بلکه به نظر می رسد دارای ابرقدرت ها نیز هست. او یافته های خود را به برادرزاده ملاقات همسایه اش ویلیام اسپیور که به دلیل استرس از “نابینایی هیستریک” رنج می برد ، ارائه می دهد.

وقتی جورج به دیدن فلورا می رسد ، او و فیلیس اولیس را کشف می کنند و او موافقت می کند که او را کنار بگذارد در حالی که او فلورا را برای یک روز بیرون می برد. آنها ابتدا در کنار یک ناهارخوری دونات متوقف می شوند ، اما پیشخدمت ریتا اولیس را کشف می کند که شروع به ایجاد آشفتگی در غذاخوری می کند. جورج از نزدیک می بیند که اولیس پرواز و قدرت فوق بشری دارد. پدر و دختر او را می گیرند و به آپارتمان خود که توسط یک گربه متزلزل به نام آقای کلاوس کنترل می شود ، فرار می کنند. آنها همسایه وی دکتر میشام را می بینند كه به آنها می گوید اولیس خوب است و همچنین هوش او را شاهد است.

در همین حال ، شامخواران میلر ، یک متخصص کنترل حیوانات را که به دلیل سلب کردن از وظیفه نگهبان پارک خود پس از یک هجوم ، از سنجاب ها انتقام گرفته است ، می آورد. یک ریتا هیستریک معتقد است که اولیس هاری داشته و میلر برای گرفتن او تصمیم بیشتری می گیرد.

وقتی فلورا و ویلیام به استنلی در فروشگاه کمیک وی مراجعه می کنند ، از اخبار مطلع می شوند که اولیس فراری است و برای دیدن جورج مسابقه دارد ، که به دلیل رئیس پست خود تصمیم به ترک کار خود گرفته است. آنها در آپارتمان جورج پنهان می شوند ، اما میلر موقعیت آنها را استنباط می کند. او توسط آقای کلاوس مورد حمله قرار گرفت و اجازه داد قهرمانان فرار کنند ، اما میلر تعقیب می کند. آنها از او طفره می روند و آن را به خانه برمی گردانند.

فیلیس فاش می کند که فردا مصاحبه ای را برای یک روزنامه تحت فشار قرار داده است و جورج می پذیرد که برای حمایت در کنار او باشد. اشاره به فلورا که او نمی خواهد او را طلاق دهد. در عوض ، فیلیس با اکراه اجازه می دهد اولیس در خانه آنها بماند. وقتی روزنامه نگار نوشته های اولیس را می بیند و معتقد است که فیلیس در بن بست قرار دارد ، مصاحبه ضعیف پیش می رود.

روز بعد ، میلر مقاله چاپ شده را می بیند و خانواده جورج را کشف می کند. فیلیس اولیس را به جنگل می برد تا از شر او خلاص شود ، اما متوجه می شود که نمی تواند از پس این کار برآید.

فلورا و ویلیام برای نجات اولیس و جنگیدن در پارک آبی متروکه برای فرار از طوفان باران به جنگل می روند. ویلیام فاش می کند که او را به این دلیل فرستاده اند که ماشین ناپدری اش را به دریاچه ای سوق داده است. او پدر بیولوژیکی خود را به خاطر عقل دوست داشت و دلش برای او تنگ شده است. جورج با فیلیس و اولیس ملاقات می کند و در آنجا که فیلیس عذرخواهی می کند ، فلورا و ویلیام را پیدا می کند. با این حال ، میلر با یک تیم وارد می شود و آنها اولیس را اسیر می کنند و به خانواده اطلاع می دهند که او را تحریم می کنند زیرا هنوز هم اعتقاد دارند که او هاری دارد.

باکمن ها و ویلیام با دکتر میشام همکاری می کنند و دزدکی به پناهگاه حیوانات می روند. ویلیام در آنجا ، بر استرس خود غلبه می کند و بینایی خود را بازیابی می کند. آنها همه حیوانات ، از جمله یک آقای کلاوس بسیار عصبانی را آزاد می کنند تا حواس پرتی را به میلر و تیمش بدهند و اولیس را که یک بار دیگر قدرت خود را برای نجات جورج نشان می دهد ، آزاد کنند. آنها تصمیم می گیرند اولیس را دوباره به طبیعت آزاد کنند. میلر از راه می رسد ، اما از فراوانی سنجاب ها ترسیده است. باکمان ها بر اساس ماجراجویی خود با هم همکاری می کنند تا یک کتاب کمیک به نام اولیس ایجاد کنند.

در صحنه ای با اعتبار متوسط ​​، میلر با ریتا قرار ملاقات دارد که با خجالتی اعتراف می کند از بعضی چیزها ترسیده است. مشخص شده است که آقای کلاوس متعلق به ریتا است که با او آرام و مهربان است و از دیدن میلر پس از آخرین برخورد آنها خوشحال نیست.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم فلورا و اولیس Flora & Ulysses 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!