logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
86
91%

توضیحات فیلم

دانلود رایگان انیمیشن پونیو روی صخره کنار دریا با دوبله فارسی Ponyo 2008
Ponyo 2008 بصورت دو زبانه بدون حذفیات با دو کیفیت 1080p & 720p

دانلود دوبله فارسی انیمیشن پونیو Ponyo 2008
دانلود دوبله فارسی انیمیشن پونیو Ponyo 2008

 

 

پونیو (به ژاپنی: 崖の上のポニョ, Hepburn: Gake no Ue no Ponyo, lit.’Ponyo on the Cliff)[a] یک فیلم پویانمایی فانتزی ژاپنی به نویسندگی و کارگردانی هایائو میازاکی است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. این انیمیشن توسط Studio Ghibli برای شبکه تلویزیونی Nippon، Dentsu، Hakuhodo DY Media Partners، Buena Vista Home Entertainment، Mitsubishi، و توسط Toho توزیع شده است. در این فیلم یوریا نارا، هیروکی دوی، توموکو یاماگوچی، کازوشیگه ناگاشیما، یوکی آمامی، جورج توکورو، رومی هیراگی، آکیکو یانو، کازوکو یوشیوکی و توموکو نارائوکا ایفای نقش می‌کنند. این هشتمین فیلم میازاکی است که برای استودیو گیبلی کارگردانی شده و دهمین فیلم او در کل است. این فیلم داستان پونیو، ماهی قرمزی را روایت می‌کند که از اقیانوس فرار می‌کند و پس از اینکه در یک شیشه شیشه‌ای به دام افتاده است، توسط یک پسر پنج ساله انسان به نام سوسوکه به او کمک می‌کند. همانطور که آنها با یکدیگر پیوند برقرار می کنند، پونیو آرزو می کند که در برابر شرایط ویرانگر ناشی از به دست آوردن و استفاده از جادو، تبدیل به یک دختر انسان شود.

پونیو ابتدا در 19 ژوئیه 2008 توسط توزیع کننده Toho در ژاپن منتشر شد. این یک موفقیت تجاری بزرگ بود و بیش از 204 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و هشتمین فیلم پرفروش تمام دوران ها شد. این فیلم به دلیل مضامین نشاط‌آور، طراحی بصری و جذابیت همزمان برای کودکان خردسال و همه مخاطبان مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

نسخه انگلیسی زبان این فیلم در 14 آگوست 2009 در 927 سینما در سراسر ایالات متحده اکران شد، که وسیع ترین افتتاحیه برای یک فیلم استودیو گیبلی در ایالات متحده بود. این فیلم توسط کمپانی کندی/مارشال تولید و توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر شد.

فوجیموتو، جادوگری که زمانی انسان بود، با دخترش برونهیلد و خواهران کوچکترش در زیر آب زندگی می کند. در حالی که او و خواهر و برادرهایش با پدرشان در زیردریایی چهار باله ای او در حال گردش هستند، برونهیلد دزدکی از زمین خارج می شود و روی پشت یک چتر دریایی شناور می شود. پس از برخورد با یک ماهیگیر ماهیگیری، او در یک کوزه شیشه ای به دام می افتد و به ساحل یک شهر کوچک ماهیگیری می رود، جایی که پسر پنج ساله ای به نام سوسوکه او را نجات می دهد. سوسوکه در حالی که کوزه را با سنگ می‌شکند، انگشت خود را می‌برد. برونهیلد خون او را می لیسد و زخم را تقریباً بلافاصله التیام می بخشد. سوسوکه نام او را پونیو می گذارد و قول می دهد از او محافظت کند. در همین حال، یک فوجیموتو پریشان دیوانه وار به دنبال دختر گمشده خود می گردد که معتقد است ربوده شده است. او از ارواح موجی خود فرا می خواند تا او را بازیابی کنند و سوسوکه را دلشکسته و گیج از اتفاقی که افتاده رها می کند.

پونیو از اینکه پدرش او را با نام تولدش صدا بزند، امتناع می‌کند و اعلام می‌کند که می‌خواهد انسانی به نام پونیو باشد. او به طور جادویی شروع به تبدیل شدن به یک انسان می کند، قدرتی که توسط خون انسانی سوسوکه که او لیسیده بود به او داده شده است. فوجیموتو او را مجبور می کند تا به شکل واقعی خود بازگردد و مادر پونیو، گرن ماماره را احضار کند. در همین حین پونیو با کمک خواهرانش از پدرش جدا می شود و ناخواسته از جادوی او استفاده می کند تا خود را انسان کند. حجم عظیمی از جادویی که او در اقیانوس آزاد می کند باعث عدم تعادل در طبیعت و در نتیجه سونامی می شود. پونیو نزد سوسوکه برمی گردد که از دیدن او شگفت زده و خوشحال می شود. مادرش لیزا به او اجازه می دهد در خانه آنها بماند. لیزا پس از فروکش کردن سونامی برای بررسی ساکنان خانه سالمندانی که در آن کار می کند، ترک می کند و به سوسوکه قول می دهد که در اسرع وقت به خانه بازگردد.

Gran Mamare به زیردریایی فوجیموتو می رسد. پدر سوسوکه، کویچی، او را در حال سفر می بیند و او را به عنوان الهه رحمت می شناسد. فوجیموتو متوجه می شود که به نظر می رسد ماه در حال سقوط از مدار خود است و ماهواره ها مانند ستارگان در حال سقوط هستند که نشانه های عدم تعادل خطرناک طبیعت است. Gran Mamare اعلام می کند که اگر سوسوکه بتواند امتحانی را پشت سر بگذارد، پونیو می تواند به عنوان یک انسان زندگی کند و تعادل طبیعت برقرار خواهد شد. فوجیموتو که هنوز نگران است، به او یادآوری می کند که اگر سوسوکه در آزمون مردود شود، پونیو به کف دریا تبدیل می شود.

روز بعد، سوسوکه و پونیو متوجه می شوند که بیشتر زمین های اطراف خانه توسط اقیانوس پوشانده شده است. از آنجایی که بازگشت لیزا به خانه غیرممکن است، آن دو تصمیم می گیرند او را پیدا کنند. با جادوی پونیو، قایق پاپ سوسوکه را بزرگ‌تر می‌کنند تا از آب‌ها عبور کند و زندگی دریایی مربوط به اواخر دوره دونین و افراد بیشتری را در قایق ببینند. اما وقتی به جنگل می‌رسند، پونیو خسته می‌شود و به خواب می‌رود و قایق به آرامی به اندازه اصلی خود باز می‌گردد. سوسوکه پونیو را به ساحل می کشاند و در آنجا ماشین رها شده لیزا را پیدا می کند. همانطور که آنها به راه رفتن ادامه می دهند، پونیو به طور مرموزی به شکل ماهی خود باز می گردد. در همین حال، لیزا و ساکنان خانه سالمندان به دلیل Gran Mamare به طور موقت قادر به تنفس آب هستند. پونیو و سوسوکه با فوجیموتو روبرو می شوند که به پسر در مورد عدم تعادل طبیعت هشدار می دهد و از او التماس می کند که پونیو را به او بازگرداند. علیرغم تلاش آنها برای فرار، آنها دستگیر می شوند و فوجیموتو آنها را به خانه سالمندان محافظت شده می برد.

سوسوکه دوباره با لیزا متحد می شود و با گرن مامار که لیزا به تازگی گفتگوی خصوصی طولانی با او داشته است، ملاقات می کند. گران مامار از او می پرسد که آیا می تواند پونیو را دوست داشته باشد، چه ماهی باشد یا انسان. سوسوکه تایید می کند که او این کار را می کند. او سپس به دخترش می گوید که اگر تصمیم بگیرد یک بار برای همیشه انسان شود، باید قدرت جادویی خود را کنار بگذارد. پونیو موافقت می‌کند، و او در حبابی قرار می‌گیرد که به سوسوکه داده می‌شود و به او دستور داده می‌شود تا آن را ببوسد تا تغییر شکل پونیو را تکمیل کند، زیرا تعادل طبیعت دوباره برقرار می‌شود. کشتی هایی که قبلا به گل نشسته بودند به بندر بازمی گردند. فوجیموتو به انتخاب دخترش احترام می گذارد، زیرا تصمیم گرفته است که می تواند به سوسوکه اعتماد کند. سپس پونیو با خوشحالی در هوا می پرد و سوسوکه را می بوسد و تبدیل او به عنوان یک انسان را تکمیل می کند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود دوبله فارسی انیمیشن پونیو Ponyo 2008

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!