logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم 6 Underground 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم شش آندرگراند (زیرزمینی) 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم شش زیرزمینی دوبله فارسی 2019 6 Underground
دانلود فیلم شش زیرزمینی دوبله فارسی 2019 6 Underground

 

نام فارسی : شش زیرزمینی

 

6 Underground یک فیلم هیجان انگیز اکشن آمریکایی در سال 2019 به کارگردانی مایکل بی است و توسط پل ورنیک و رشت ریس نوشته شده است. در این فیلم رایان رینولدز ، ملانیا لورن ، مانوئل گارسیا-رولفو ، آدریا ارژونا ، کوری هاوکینز ، بن هاردی و دیو فرانکو بازی می کنند. Bay این فیلم را با شریک تجاری دیرینه خود یان برایس و دیوید الیسون Skydance ، دانا گلدبرگ و دون گرانگر تهیه کرد.

6 Underground در 10 دسامبر 2019 در The Shed در شهر نیویورک اجرا شد و در 13 دسامبر 2019 توسط نتفلیکس منتشر شد.

چهار سال پس از شاهد وحشت رژیم رژیم وحشیانه در ملت آسیای میانه تورگستان ، میلیاردر و نیکوکار آمریکایی بی نام ، که ثروت خود را از اختراع آهن ریزه های نئودیمیم بدست آورد ، مرگ خود را جعلی می کند تا یک تیم هوشیار ناشناس برای تشکیل جنایتکار و تروریست بکشد. که دولتها دست نخواهند زد. او که اکنون به عنوان “یک” شناخته می شود ، پنج نفر دیگر را استخدام می کند تا گذشته های خود را رها کنند و به عنوان “ارواح” به هدف خود بپیوندند: دو ، یک جاسوس؛ سه ، یک آدمکش؛ چهار نفر ، یک دونده و دزد پارکور؛ پنج ، یک پزشک؛ و شش ، رانندهدر اولین مأموریت خود در فلورانس ، ایتالیا ، این تیم وکلای چهار ژنرال Turgistan را قبل از تعقیب در سراسر شهر توسط مافیا و پلیس به قتل می رساند. شش نفر درست همانطور که آنها موفق به فرار می شوند کشته می شوند.

6 Underground 2019

روزها بعد ، یکی به استخدام بلین ، یک تیرانداز سابق Delta Force که به دلیل عدم توانایی وی برای نجات تیمش به دلیل سفارشات در افغانستان ، از گناه بازمانده رنج می برد ، و وی را “هفت” می نامد. یک نفر ماموریت دارد برای ایجاد یک کودتا برای سرنگونی دولت دیکتاتور ترکستان روواچ آلیموف و نصب برادر زندانی خود مورات به عنوان رهبر جدید این کشور در روز مردگان. فاش می شود که دو نفر با اکراه مورات را به اسارت گرفتند و او را قبل از تبدیل شدن به یک روح به او برگرداندند.

این تیم ژنرال های روواچ را در لاس وگاس ترور می کند و مورات را با موفقیت از هنگ کنگ استخراج می کند ، اما چهار نفر تقریباً کشته می شوند تا اینکه هفت با وجود اعتراضات یکی ، مداخله کنند. پس از استدلال بین یک و هفت در مورد تمایل شخص به ترک مردم ، ارواح کد ناشناس بودن خود را می شکنند و نام یکدیگر را فاش می کنند. در تورگستان ، یکی با هک کردن ایستگاه تلویزیونی دولتی در هنگام سخنرانی روواچ برنامه خود را در حال حرکت است تا صدای مورات را به مردم بدهد.

6 Underground 2019

سخنرانی بداهه Murat باعث القاء شهروندان برای شورش می شود در حالی که انفجارهای استراتژیک در شهر راواچ را وادار به تخلیه در قایق بادبانی خصوصی خود می کند و مورات کاخ را اشغال می کند. Ghosts از طریق قایق بادبانی طوفان می کند و One یک پالس مغناطیسی را برای ناتوانی در نگهبانان فعال می کند. هنگامی که قایق بادبانی در وسط اقیانوس بی حرکت می شود ، فرد تصمیم می گیرد به جای گرفتن روواخ ، چهار نفر را از یک قلاب ماهی نجات دهد. روواخ با هلیکوپتر فرار می کند ، تنها برای کشف این امر که توسط مورات و ارواح فرماندهی می شود ، او را در نزدیکی مرز رها می کنند تا او را به پناهجویانی که از رژیم او فرار می کردند ، تغذیه کنند.

در پی انقلاب ، مورات به رئیس جمهور جدید ترکیه تبدیل می شود و ارواح به طرق مختلفی ادامه می یابد تا زمانی که دوباره به آنها احتیاج پیدا کند. دو و سه یک رابطه را شروع می کنند ، همچنین چهار و پنج و یک نفر به نیویورک سیتی سفر می کنند و پسرش را می بینند ، او را که ثروت خود را پشت سر می گذارد تا در صورت مرگ در مأموریت بعدی بمیرد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شش زیرزمینی دوبله فارسی 2019 6 Underground

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!