logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Pets United 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن اتحاد حیوانات خانگی 2020 با کیفیت عالی

 دانلود انیمیشن اتحاد حیوانات خانگی دوبله فارسی Pets United 2020
دانلود انیمیشن اتحاد حیوانات خانگی دوبله فارسی Pets United 2020

راجر (با صداپیشگی پاتریک روشه) سگ ولگردی است که برای زنده ماندن در Robocity غذا می دزدد ، یک مدینه فاضله ظاهری که در آن روبات ها به هر نیازی به انسان تمایل دارند. او علاقه ای به انسان ، روبات یا بدتر از همه گربه ها ندارد. اما هنگامی که شهردار Robocity ، فرانک (ادی مارسان) اعلام کرد که دیگر انسانها در شهر او استقبال نمی کنند ، راجر می یابد که با گروهی از حیوانات خانگی نازنین همراه شده و چاره ای جز تلاش برای جلوگیری از تسخیر ربات نیست.

بررسی من برای این فیلم در یک کلمه خلاصه می شود: خیر. با این حال ، من کار خود را به عنوان یک منتقد جدی می گیرم ، بنابراین من فقط آن را رها نمی کنم ، اما هشدار داده می شود که دیگر از اینجا مثبت نخواهد شد.

این فیلم وحشتناک است و من اکنون لیست برخی از دلایل این امر را شرح می دهم. در مرحله اول ، انیمیشن وحشیانه است. این کار به طور یکنواخت انجام نشده است ، و باعث می شود من تعجب کنم که آیا چندین استودیوی انیمیشن روی آن کار کرده اند. بسیاری از حیوانات اصلاً شبیه حیواناتی که قرار است باشند یا حتی حیوانات نیستند ، از جمله نوعی پستاندار با صورت و بازوهای انسانی و پاهای مبهم خزندگان که گونه های آنها هرگز روشن نمی شود. همچنین ، دهان شخصیت کاملاً با کلمات مطابقت ندارد ، بنابراین تماشای آن دشوار است. تا آنجا که من می توانم بگویم ، Pets United در اصل به انگلیسی انجام می شد ، بنابراین موضوع انیمیشن تنبل است ، نه دوبله.

ثانیا ، نوشتن وحشتناک است. طرح بدون انگیزه و دلیل از مکانی به مکان دیگر منتقل می شود. شخصیت ها همه کلیشه های تخت هستند ، شخصیت شرور به سختی هیچ انگیزه ای دارد و هیچ پیام یا مضمونی ثابت وجود ندارد. در مورد محیط زیست در پیام کمی شاخ کفش وجود دارد اما این خیلی واضح نیست و نویسندگان چندین بار با آن در تضاد هستند. در انتهای داستان ، همه حیوانات خانگی ارزش طبیعت و آزادی را می آموزند ، اما حیوانات باغ وحش با کمال میل به قفس های خود برمی گردند و در مورد چگونگی بهتر بودن در اسارت نسبت به طبیعت صحبت می کنند. شهری که به ما می گویند محیط اطرافش را خراب کرده و زباله های زیادی هم دارد ، تغییری نمی کند و مانند گذشته با پایان ماجراجویی ادامه می یابد.

ثالثاً ، مقدار مناسبی از محتوای مشکل ساز وجود دارد. همه حیوانات “خوب” با لهجه های آمریکایی یا انگلیسی صحبت می کنند ، در حالی که حیوانات “بد” با لهجه های اروپای شرقی صحبت می کنند ، که احساس می شود یک کلیشه خطرناک است. حیوانی که بدیهی است که یک شخصیت کلیشه ای از نوع “سنسی” آسیایی (که به خودی خود مورد تردید است) توسط یکی از قهرمانان “کوفته” نامیده می شود. یک شخصیت وسواس زیبایی دارد و دائماً در مورد عمل بینی ، تقویت کننده های لب و لب پریدن صحبت می کند. او همچنین به حیوانات دیگر توهین می کند که آخرین باری که موم گرفته اند یا آیا تا به حال عمل بینی را در نظر گرفته اند؟ من نمی خواهم جراحی پلاستیک را تحقیر کنم من فقط نمی فهمم که چرا باید در فیلمی با موضوع کودکان به طور طولانی بحث شود. همچنین در مورد جهنم و شیطان صحبت های زیادی وجود دارد که به نظر می رسد با توجه به مخاطب بی جا باشد. میزان خشونت برای این ژانر کاملاً استاندارد است ، همانطور که برای زبان استفاده می شود ، به استثنای یک توضیح واضح.

راستش را بخواهید ، می توانم ادامه دهم ، اما به نفع زمان فقط تکرار می کنم: این به راحتی یکی از بدترین فیلم هایی است که من دیده ام و من خیلی خوشحالم که پسرم برای دیدن آن در خانه نبود. لطفاً به خود لطف کنید و هرگز آن را تماشا نکنید. شاید اگر کسی روی آن کلیک نکند Netflix آن را حذف می کند و دنیا برای آن بهتر خواهد بود.

به کارگردانی راینهارد کلوس. با بازی ناتالی دورمر ، ادی مارسان و جف بورل. زمان اجرا: 89 دقیقه. اکران تئاتر در 11 سپتامبر 2020. به روز شده در 14 سپتامبر 2020

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن اتحاد حیوانات خانگی دوبله فارسی Pets United 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!