logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال Moving 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی سریال خارجی متحرک با کیفیت عالی

دانلود سریال متحرک دوبله فارسی Moving 2023
دانلود سریال متحرک دوبله فارسی Moving 2023

 

حرکت (به کره‌ای: 무빙) یک مجموعه وب کره جنوبی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی پارک این‌جه است. این یک نسخه اصلی دیزنی + با بازی ریو سونگ ریونگ، هان هیو جو، زو این سونگ، چا ته هیون، ریو سونگ بوم، کیم سونگ کیون، لی جونگ ها، گو یون جونگ و کیم دو است. هون این سریال بر اساس وبتون همنام کانگ فول، یک درام فراطبیعی است که با سه دانش‌آموز نوجوان دبیرستانی و والدینشان می‌پردازد که قدرت‌های فوق‌العاده‌شان را کشف می‌کنند. این سریال در 9 آگوست 2023 پخش شد. پس از هفت روز در دسترس بودن، بر اساس ساعت‌های پخش، به پربیننده‌ترین سریال اصلی کره‌ای در Disney+ در سطح جهانی و Hulu در ایالات متحده تبدیل شد.

فیلم متحرک برنده 6 جایزه در جوایز محتوای آسیایی 2023 و جوایز جهانی OTT از جمله بهترین خلاقیت، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین نویسنده، بهترین بازیگر و بازیگر زن تازه وارد، و جوایز بهترین جلوه های بصری.

 

هنرمند وبتون کره جنوبی، کانگ فول، در سال 2003 با وبتون عاشقانه خود Love Story محبوبیت پیدا کرد. کانگ سپس ژانرهای دیگری از جمله ژانر ابرقهرمانی را با تایمینگ (2005) و حرکت (2015) بررسی کرد. در 6 ژانویه 2020، اعلام شد که Studio & New یک سریال تلویزیونی بر اساس Moving تولید خواهد کرد. این اولین اقتباس از وبتون های کانگ فول است که توسط خود نویسنده فیلمنامه نوشته شده است. در 9 سپتامبر 2020، مشخص شد که زو این سونگ که آخرین بار در سریال تلویزیونی It’s Okay, That’s Love در سال 2014 ظاهر شد، پیشنهاد حضور در این سریال را دریافت کرده است. در آگوست 2021، گزارش شد که سریال توسط Studio & New در حال تولید است. به دلیل استفاده گسترده از جلوه های ویژه، Moving بودجه تولید بالایی داشت که بین 50 تا 65 میلیارد پوند بود. این مجموعه شامل بیش از 7000 عکس CGI است.[40] در 13 اکتبر 2021 Disney+ Moving را به عنوان نمایش اصلی خود برای بازار آسیایی اعلام کرد. در فوریه 2021، گزارش شد که قرارداد تولید مشترک لغو شد و پارک این-جه به دلیل اختلافات بین تولیدکنندگان مشترک JTBC و Next Entertainment World جایگزین کارگردان Mo Wan-il خواهد شد.

در 29 اکتبر 2021، با انتشار عکس هایی از فیلمنامه خوانی بازیگران، ترکیب ستاره های اصلی فاش شد. پس از اتمام انتخاب بازیگران سریال در 23 آگوست 2021، فیلمبرداری آن در 26 آگوست آغاز شد. تا ژانویه 2022، حدود نیمی از فیلمبرداری به پایان رسید. اعضای ستاد تولید به دو تیم تقسیم شدند: تیم دوم توسط کارگردان پارک یون سئو رهبری می شد.

عوامل سریال

تریلر سریال

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

این داستان : سال بالایی
این داستان : بویانگ: خانواده، معلقی
این داستان : ۱+۱۱
این داستان : راز
این داستان : به یاد آوردن
این داستان : بونگیمان
این داستان : غریبه
این داستان : سیاه
این داستان : انسان گرایان
این داستان : هیولا
این داستان : رمانتیست ها
این داستان : پارتنر ها
این داستان : جانگ جو وان
این داستان : ابله
این داستان : ان.تی.دی.پی.
این داستان : مرد میانی
این داستان : بیداری
این داستان : جنوب و شمال
این داستان : نبرد نهایی
این داستان : روز فارغ التحصیلی

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال متحرک دوبله فارسی Moving 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!