logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
98%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Godzilla Minus One 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی گودزیلا منهای یک با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم گودزیلا منهای یک دوبله فارسی Godzilla Minus One 2023
دانلود فیلم گودزیلا منهای یک دوبله فارسی Godzilla Minus One 2023

 

 

گودزیلا منهای یک (ゴジラ-1.0، گوجیرا مایناسو وان) یک فیلم حماسی ژاپنی  کایجو محصول ۲۰۲۳ است که به نویسندگی، کارگردانی و جلوه‌های بصری توسط تاکاشی یامازاکی ساخته شده است. این فیلم توسط استودیو Toho و Robot Communications تولید و توسط Toho توزیع شده است، این سی و هفتمین فیلم در فرانچایز گودزیلا، سی و سومین فیلم گودزیلا توهو و پنجمین فیلم در دوره Reiwa این فرنچایز است. یامادا، مونتاکا آئوکی، هیدتاکا یوشیکا، ساکورا آندو و کورانوسوکه ساساکی. داستان این فیلم در ژاپن پس از جنگ می گذرد و داستان یک خلبان کامیکازه سابق را دنبال می کند که پس از برخورد با هیولایی غول پیکر به نام “گودزیلا” از اختلال استرس پس از سانحه رنج می برد.

یامازاکی پس از پایان فیلم جنگ بزرگ ارشمیدس (2019) به ساخت فیلم گودزیلا منصوب شد. او سه سال را صرف نوشتن فیلمنامه کرد و از گودزیلا (1954)، گودزیلا، موترا و کینگ گیدورا: حمله همه جانبه هیولاهای غول پیکر (2001)، شین گودزیلا (2016) و فیلم های استیون اسپیلبرگ و هایائو میازاکی تاثیر گرفت. یامازاکی قبلا گودزیلا را در Always: Sunset on Third Street 2 (2007) و یک پارک تفریحی در سال 2021 در Seibu-en به تصویر کشیده بود. در فوریه 2022، Robot اعلام کرد که یامازاکی به زودی کارگردانی یک فیلم کایجو را آغاز خواهد کرد. فیلمبرداری عمدتاً در کانتو و چوبو از مارس تا ژوئن 2022 انجام شد. استودیوی Chōfu Shirogumi هشت ماه را صرف ساخت جلوه های بصری فیلم کرد.

گودزیلا منهای یک در ۱۸ اکتبر ۲۰۲۳ در ساختمان Shinjuku Toho نمایش داده شد و در ۳ نوامبر در ژاپن به مناسبت هفتادمین سالگرد ساخت این فرنچایز اکران شد. [c] Toho International بعداً آن را در آمریکای شمالی در ۱ دسامبر منتشر کرد. تقریباً 116 میلیون دلار در سراسر جهان با بودجه تخمینی 10 تا 12 میلیون دلار، تبدیل به سومین فیلم پرفروش ژاپنی در سال 2023 شد و از شین گودزیلا به عنوان موفق ترین فیلم ژاپنی گودزیلا پیشی گرفت. منتقدان جلوه‌های بصری، کارگردانی، فیلمنامه، شخصیت‌ها، موسیقی و تفسیر اجتماعی آن را ستودند و بسیاری آن را به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ و یکی از بهترین‌های مجموعه گودزیلا معرفی کردند. همچنین جوایز متعددی از جمله ۱۲ نامزدی پیشرو در چهل و هفتمین جایزه آکادمی فیلم ژاپن (برنده هشت)، سه نامزدی در هفدهمین جایزه فیلم آسیایی (برنده دو جایزه)، و برنده شدن بهترین جلوه‌های بصری در نود و ششمین جایزه اسکار.

در سال 1945، نزدیک به پایان جنگ جهانی دوم، خلبان کامیکازه کوئیچی شیکیشیما میتسوبیشی A6M Zero خود را در پایگاه ژاپنی در جزیره اودو فرود می‌آورد. مکانیک اصلی سوساکو تاچیبانا استنباط می کند که شیکیشیما با تظاهر به مسائل فنی از وظیفه خود فرار کرده است. در آن شب، گودزیلا، موجودی بزرگ دایناسور مانند، به پادگان حمله می کند. شیکیشیما یخ می زند و نمی تواند به هیولا از هواپیما شلیک کند و بیهوش می شود. تاچیبانا، تنها بازمانده دیگر این حمله، شیکیشیما را به ناتوانی در اقدام مقصر می داند.

شیکیشیما به خانه برمی گردد و متوجه می شود که پدر و مادرش در بمباران توکیو کشته شده اند. او که از گناه بازمانده رنج می برد، شروع به حمایت از زنی به نام نوریکو اوشی می کند، که والدینش نیز در بمباران جان باخته اند، و کودک یتیمی به نام آکیکو که نوریکو او را نجات داده است، و در یک مین روب که وظیفه دفع مین های دریایی از جنگ جهانی دوم را بر عهده داشت، مشغول به کار می شود. در همین حال، گودزیلا توسط آزمایش‌های هسته‌ای ایالات متحده در بیکینی آتول جهش یافته و قدرت می‌یابد. USS Redfish را غرق می کند و چندین کشتی دیگر را در مسیر ژاپن منهدم می کند. به دلیل تنش ها با اتحاد جماهیر شوروی، ایالات متحده هیچ کمکی به جز چند کشتی از کار افتاده نیروی دریایی امپراتوری ژاپن که توسط ژنرال داگلاس مک آرتور تایید شده بود، ارائه نمی کند. دولت ژاپن که نگران ایجاد وحشت است، مردم را در مورد این خطر آگاه نمی کند.

در ماه مه 1947، شیکیشیما و خدمه مین روبش به جزایر اوگاساوارا سفر می کنند و وظیفه دارند تا نزدیک شدن گودزیلا به ژاپن را متوقف کنند. آنها یک مین را در دهان گودزیلا رها می کنند و آن را منفجر می کنند که باعث آسیب قابل توجهی می شود، اما به سرعت بازسازی می شود. رزمناو سنگین تاکائو سپس با گودزیلا درگیر می شود، اما متعاقباً زمانی که گودزیلا اشعه گرمایش را رها می کند، نابود می شود. پس از بازگشت به توکیو، شیکیشیما با نوریکو در مورد برخوردهایش با گودزیلا صحبت می کند. چند روز بعد، گودزیلا به ژاپن می رسد و به گینزا، جایی که نوریکو کار می کند، حمله می کند. نوریکو به سختی از حمله اولیه جان سالم به در می برد و دوباره با شیکیشیما متحد می شود. گودزیلا که از آتش تانک خشمگین شده است، بخش اعظمی از منطقه را با پرتوهای گرمایش از بین می برد و ده ها هزار نفر را می کشد. نوریکو در انفجار گرفتار می شود، اما نه قبل از اینکه شیکیشیما را کنار بزند و به محل امنی براند، که بر گناه بازمانده اش می افزاید. شیکیشیما که از باخت ویران شده، قول انتقام می‌دهد.

یکی از خدمه مین روب، مهندس سابق نیروی دریایی کنجی نودا، ناامید شده از انفعال دولت، نقشه ای برای نابودی گودزیلا با کشاندن گودزیلا به خلیج ساگامی قبل از احاطه کردن آن با مخازن فریون و پاره کردن آنها، کاهش شناوری آب و غرق کردن آن، طراحی می کند. فشار آب حاصل آن را خرد می کند. اگر طرح شکست بخورد، بادکنک‌هایی در زیر گودزیلا باد می‌شوند تا مجبور شوند آن را به عقب برگردانند و از طریق رفع فشار انفجاری آن را بکشند. برای اجرای طرح خود، نودا از سربازان کهنه سرباز نیروی دریایی برای خدمه ناوشکن های خلع سلاح IJN استخدام کرده است. شیکیشیما تاچیبانا را برای تعمیر یک جنگنده شکسته کیوشو J7W شیندن استخدام می کند. او قصد دارد گودزیلا را در یک حمله انتحاری با پرواز در دهانش و انفجار مواد منفجره روی هواپیما بکشد. او آکیکو را قبل از ظهور مجدد گودزیلا به سرپرستی همسایه‌اش سومیکو می‌سپارد.

در حالی که شیکیشیما گودزیلا را به دامی که توسط دو ناوشکن گذاشته شده است فریب می دهد، سومیکو تلگرامی دریافت می کند که برای شیکیشیما در نظر گرفته شده بود. گودزیلا از سقوط اولیه جان سالم به در می‌برد و سپس قبل از اینکه مجبور شود به عقب برگردد آزاد می‌شود و آسیب‌های جدی ناشی از باروتروما ناشی از رفع فشار را متحمل می‌شود. کشتی ها با کمک ناوگانی از یدک کش ها گودزیلا را به سطح زمین می کشند. گودزیلای خشمگین آماده می شود تا با پرتو حرارتی خود همه رگ ها را از بین ببرد، اما شیکیشیما هواپیما را به دهان گودزیلا می زند و سرش را از بین می برد و باعث می شود که انرژی اشعه حرارتی بدنش را پاره کند. هنگامی که شیکیشیما قبل از انفجار به بیرون پرتاب می شود، خدمه جشن می گیرند و به یاد می آورند که تاچیبانا یک صندلی پرتابی را که در شیندن نصب شده بود به او نشان داد و از او خواست که گناه خود را رها کند تا به زندگی ادامه دهد.

پس از بازگشت به خانه، سومیکو به شیکیشیما تلگراف می دهد، که او را به بیمارستانی هدایت می کند، جایی که او با نوریکو، که از خرابی جان سالم به در برده، اما یک کبودی سیاه روی گردنش می خزد، دوباره متحد می شود. در همین حال، تکه ای از گوشت گودزیلا با فرو رفتن در اقیانوس شروع به بازسازی می کند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم گودزیلا منهای یک دوبله فارسی Godzilla Minus One 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!