logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
38%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Haunted Mansion 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی عمارت متروکه با کیفیت عالی

دانلود فیلم عمارت متروکه دوبله فارسی Haunted Mansion 2023
دانلود فیلم عمارت متروکه دوبله فارسی Haunted Mansion 2023

 

 

عمارت خالی از سکنه (به انگلیسی: Haunted Mansion) یک فیلم کمدی ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جاستین سیمین بر اساس فیلمنامه ای از کیتی دیپولد است. بازیگرانی چون لیکیت استنفیلد، تیفانی هادیش، اوون ویلسون، دنی دویتو، روزاریو داوسون، دن لوی، جیمی لی کرتیس و جرد لتو به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم که توسط والت دیزنی پیکچرز و ریدبک تولید شده است، دومین اقتباس سینمایی از عمارت جن زده پارک موضوعی والت دیزنی است، پس از فیلمی به همین نام در سال 2003. در این فیلم، گابی (داوسون) و تراویس (چیس دبلیو دیلون) از یک تیم (استنفیلد، هدیش، ویلسون و دویتو) کمک می گیرند تا ارواح اطرافشان را از بین ببرند.

برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد اقتباس بر اساس عمارت جن زده در جولای 2010 آغاز شد، زمانی که گیرمو دل تورو، که قصد نویسندگی و تهیه کنندگی را داشت، اظهار داشت که این پروژه به جای اینکه در محیطی واقعی باشد، در واقعیتی پیشرفته انجام خواهد شد. در ژوئیه 2013 دل تورو دیگر به عنوان کارگردان پروژه نبود. پس از سال‌ها در جهنم توسعه، دیزنی رسماً عمارت خالی از سکنه را در آگوست 2020 اعلام کرد و دیپولد برای نوشتن فیلمنامه جدید قرارداد امضا کرد. سیمین برای کارگردانی فیلم تا آوریل 2021 مذاکره کرد و سه ماه بعد رسما تایید شد. بازیگران اولیه از ژوئیه تا اکتبر تایید شد و بازیگران اضافی در سال بعد اعلام شدند. عکاسی اصلی از اواسط اکتبر 2021 تا اواخر فوریه 2022 با بودجه 150 میلیون دلاری انجام شد.

عمارت خالی از سکنه در 15 ژوئیه 2023 در دیزنی لند در آناهیم، ​​کالیفرنیا به نمایش درآمد و در 28 ژوئیه توسط والت دیزنی استودیو موشن پیکچرز در ایالات متحده منتشر شد. نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد و ۱۱۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

در طول یک مهمانی سال نو، بن ماتیاس، اخترفیزیکدانی که دوربینی برای تشخیص ماده تاریک ایجاد می کند، با آلیسا، یک راهنمای تور ارواح ملاقات می کند و شیفته اعتقاد او به ماوراء طبیعی می شود. بن با آلیسا ازدواج می کند، اما او در یک تصادف رانندگی می میرد، بنابراین او حرفه خود را رها می کند و به اجرای تور ارواح او ادامه می دهد. بن به دنبال نشانه‌هایی از همسرش در مکان‌های خالی از سکنه معروف جستجو می‌کند، اما در نهایت وقتی هیچ مدرکی از ارواح پیدا نمی‌کند، مأیوس و افسرده می‌شود.

سال‌ها بعد، گابی، یک پزشک، و پسرش تراویس از نیویورک به گریسی مانور نقل مکان می‌کنند تا آن را به یک تختخواب و صبحانه تبدیل کنند، اما متوجه می‌شوند که ارواح مختلف در آن تسخیر شده‌اند.

کشیش و جن‌گیر پدر کنت، بن را ملاقات می‌کند و او را برای عکاسی از ارواح در Gracey Manor استخدام می‌کند. بن در ابتدا ناباور است تا اینکه به خانه بازمی گردد و توسط یک مارینر ارواح تسخیر می شود که او را مجبور می کند به عمارت بازگردد. بن متوجه می‌شود که گابی، تراویس و کنت نیز قربانی شکار شده‌اند و آنها را مجبور به بازگشت به عمارت کرده‌اند.

بن و کنت هریت، یک روان‌شناس با قدرت‌های مشروع را استخدام می‌کنند و نقشه‌های عمارت را از تاریخ‌دان خانه جن زده پروفسور بروس دیویس می‌دزدند. گروه یک اتاق جلسات مخفی پیدا می کند. هریت موفق می شود با روح گریسی که پیامی می نویسد و به آنها دستور می دهد با مدیوم افسانه ای مادام لئوتا صحبت کنند، تماس بگیرد. با این حال، قبل از اینکه بتوانند ادامه دهند، یک موجود مرموز هریت را مجبور می کند از خانه خارج شود. بروس مدت کوتاهی پس از آن می رسد و همچنین تسخیر شده است.

گروه در عمارت می مانند و به دنبال روح لئوتا می گردند. بن به اتاق زیر شیروانی می رود و در آنجا با یک عروس شبح مانند برخورد می کند و یک صندوق عقب قفل شده را می یابد. پس از بررسی محتویات، آنها یک توپ کریستالی را پیدا کردند که لئوتا را در خود جای داده است.

لئوتا فاش می‌کند که ویلیام گریسی عمارت را خرید و لئوتا را استخدام کرد تا هر شب به مدت یک سال کامل با روح همسر مرده‌اش النور تماس بگیرد و صدها روح را در عمارت رها کند. سپس یک موجود شیطانی گریسی را فریب داد تا جان خود را بگیرد و لئوتا را درون گوی کریستالی او به دام انداخت. هریت سعی می‌کند برای پاسخ‌های بیشتر یک فرافکنی اختری انجام دهد، اما در نهایت بن را از بدنش بیرون می‌فرستد. او گریسی و همچنین موجود شیطانی، روح هت باکس را کشف می کند.

صبح روز بعد، بروس بن را می‌برد تا یک طراح طرح را بخواهد تا روح هت‌باکس را طراحی کند. او به عنوان آلیستر کرامپ، وارث ثروتمندی شناخته می شود که پس از مرگ مادرش توسط پدرش مورد آزار قرار گرفت و در نهایت از خانه اخراج شد. به محض رسیدن به بزرگسالی، او قبل از اینکه توسط خدمتکاران یاغی‌اش سر بریده شود، به‌خاطر انتقام از دوری‌شدن توسط جامعه، دیگر افراد اجتماعی خود را کشت. شبح کرامپ عمارت را قفل می کند، اما بن، کنت و تراویس موفق به فرار می شوند. آنها مانور کرامپ را پیدا می کنند که به یک مکان تاریخی تبدیل شده است. آنها از مارینر (که آنها را دنبال کرد) می آموزند که کرامپ برای فرار از عمارت به کسی نیاز دارد که با کمال میل زندگی خود را رها کند و روح یک هزارم عمارت شود. تراویس کلاه کرامپ را پیدا می‌کند که می‌توانند از آن به عنوان بخشی از مراسمی برای تبعید کرامپ به زندگی پس از مرگ استفاده کنند.

هر سه به عمارت گریسی برمی گردند، جایی که بن و کنت گابی، هریت و بروس را نجات می دهند، اما کرامپ کلاه را می سوزاند. بن همچنین از گبی متوجه می شود که پدر تراویس مرده است. کرامپ قصد دارد از غم و اندوه تراویس استفاده کند تا او را به روح مایل و نهایی تبدیل کند. بن تراویس را پیدا می‌کند و موفق می‌شود او را متقاعد کند که پدرش را رها کند، زیرا آنها و گابی در قبرستان با کرامپ روبرو می‌شوند. کنت موفق می شود ارواح را متقاعد کند که به کرامپ بپیوندند و با آنها بپیوندند و بروس تکه ای از کلاه را به هریت می دهد که از افسون لئوتا برای اخراج کرامپ استفاده می کند. کرامپ تلاش می‌کند تا بن را وادار کند که جانش را با کمال میل تسلیم کند تا دوباره آلیسا را ​​ببیند، اما بن فاش می‌کند که با از دست دادن آلیسا صلح کرده است قبل از اینکه به صورت کرامپ لگد بزند و او را به دنیای زیرین بازگرداند.

بسیاری از ارواح تصمیم می گیرند در عمارت بمانند و اکنون با گبی و تراویس هماهنگ هستند. بن به تدریس برمی‌گردد و پس از خروج از آپارتمان، گربه‌ای را که در کنار در خانه‌اش آویزان بود، نوازش می‌کند و متوجه می‌شود که نام آن تاتر توت است، که نشانه‌ای از عشق همسرش به میان‌وعده است. این گروه در روز هالووین برای یک مهمانی در عمارت با محله های شاد گرد هم می آیند. هریت به توانایی‌های روانی خود اعتماد کامل پیدا می‌کند، کنت تبدیل به یک کشیش واقعی می‌شود، تراویس به شورای دانش‌آموزی رأی داده می‌شود و بروس دوستی‌های تازه‌اش را حفظ می‌کند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم عمارت متروکه دوبله فارسی Haunted Mansion 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!