logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Alienoid: The Return to the Future 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی بیگانه 2: بازگشت به آینده با کیفیت عالی

دانلود فیلم بیگانه 2 دوبله فارسی Alienoid: The Return to the Future 2024
دانلود فیلم بیگانه 2 دوبله فارسی Alienoid: The Return to the Future 2024

 

 

 فیلم بیگانه 2 (کره ای: 외계+인 2부; RR: Euigye+in 2-bu; lit. Alien+Human Part 2) یک فیلم اکشن علمی تخیلی کره جنوبی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی چوی دونگ هون با بازی ریو است. جون یول، کیم تائری و کیم وو بین. این قسمت دوم فیلم Alienoid محصول 2022 است و داستان انسان‌ها و راهبان را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند با بازگشت به زمان حال همه را نجات دهند در حالی که اسرار پنهان در نبرد سخت برای شمشیر جدید فاش می‌شوند. در 10 ژانویه 2024 با فرمت های IMAX، 4DX و ScreenX منتشر شد.

لی آن با بازیابی شمشیر الهی برای باز کردن قفل دروازه زمان، که در گذشته به دام افتاده است و تلاش می کند فرار یک زندانی بیگانه را که در بدن انسان محبوس شده است متوقف کند، به دنبال تندر می گردد و راه خود را به آینده باز می کند. در این بین، حضور عجیب و غریب در بدن موروک او را آزار می دهد. لی آن و موروک توسط هیگ سئول و چئونگ وون، دو جادوگر اهل سامگکسان که گمان می‌کنند موجودی بیگانه در موروک وجود دارد، تعقیب می‌شوند. نئونگ پا، شمشیرزن کوری که می خواهد شمشیر شایعه الهی را بگیرد و چشمانش را باز کند. و جاجنگ که می خواهد شمشیر الهی را ادعا کند.

در روزگار کنونی، چندین نفر توسط یک ماده بیگانه که توسط یک زندانی بیگانه فراری، معمار منفجر می شود، کشته می شوند و یک شاهد بیگانه تصادفی، مین گائ این، شروع به بررسی این حادثه می کند. در حالی که تنها 48 دقیقه تا انفجار تمام هاوا باقی مانده است، لی آن باید دروازه زمان را باز کند، به آینده بازگردد و انفجار سنگین را متوقف کند. بالاخره تمام رازها فاش می شود.

هر دو قسمت Alienoid با هم فیلمبرداری شدند، فیلمبرداری آن در مارس 2020 آغاز شد و در آوریل 2021 به مدت 387 روز به پایان رسید. هزینه تولید هر دو قطعه 33 میلیارد پوند برآورد شد.

در وب‌سایت Rotten Tomatoes جمع‌آوری نقد، این فیلم بر اساس 8 نقد، با میانگین امتیاز 6/10، 63 درصد تایید شده است.

لی یی سول که در مجله اقتصاد آسیا می نویسد، از فیلم انتقاد کرد و آن را «طرح حواس پرت و کمدی ساختگی» نامید. با این حال، لی کارگردان چوی دونگ هون را برای چالش علمی تخیلی به سبک کره ای، که ترکیبی از فرهنگ عامه با دوست داشتن و دوست نداشتن ترکیبی است، تحسین کرد. او نوشت: “اگر کارگردان نبود، تلاش جسورانه ممکن نمی شد. جنی کرمود از چشم برای فیلم به فیلم نمره 3/5 داد و نوشت: “همه اینها به شدت نامنسجم است، و اگر اینطور به نظر می رسد بسیار بیشتر خواهد شد. شما مبنایی در قوانین جادوی فانتزی کره ای ندارید، اما هنوز هم سرگرمی زیادی وجود دارد.”

داگلاس دیویدسون از عناصر جنون به فیلم نمره 4/5 داد و نوشت: “همه اکشن، خنده دار بودن، و درام فیلم اول را به همراه دارد، و همچنین چند مورد از همان اشکالات. هنوز هم زمان خوبی است که به تمام وعده‌هایش عمل می‌کند و بیشتر.»

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بیگانه 2 دوبله فارسی Alienoid: The Return to the Future 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!