logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Candy Cane Lane 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی خیابان کندی کین با کیفیت عالی

دانلود فیلم خیابان کندی کین دوبله فارسی Candy Cane Lane 2023
دانلود فیلم خیابان کندی کین دوبله فارسی Candy Cane Lane 2023

 

 

خیابان کندی یک فیلم کمدی فانتزی کریسمس آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی رجینالد هادلین و نویسندگی کلی یانگر است. در این فیلم ادی مورفی، تریسی الیس راس، جیلیان بل، تادئوس جی میکسون، کن مارینو، تروانته رودز، دیوید آلن گریر و نیک آفرمن ایفای نقش می کنند. داستان یک بازاریاب شرکتی اخراجی را روایت می کند که با یک جن شرور کریسمس معامله می کند تا در مسابقه دکوراسیون خانه خیابان خود برنده شود.

Candy Cane Lane توسط Amazon Prime Video در 1 دسامبر 2023 منتشر شد.

کریس کارور، بازاریاب شرکتی، تزیینات حکاکی شده با دست خود را برای مسابقه دکوراسیون کریسمس محله محلی می سازد، اما هرگز برنده نشده است، بنابراین به همسایه خود بروس حسادت می کند که بارها و بارها با وسایل بادی و دیگر تزیینات بازار انبوه ارزان قیمت برنده می شود. اندکی قبل از کریسمس، او از کار اخراج می‌شود، که منجر به رقابت ناامیدانه‌اش برای جایزه بزرگ 100000 دلاری می‌شود که توسط پریسم کیبل به برنده اهدا می‌شود.

کریس و کوچکترین دخترش هالی در جستجوی لوازم، به مغازه کریسمس مرموزی به نام “کرینگل” برخورد می کنند که پر از تزئینات و مجسمه های زیبا است. او بر اساس «دوازده روز کریسمس» یک زئوتروپ درختی شکل می‌خرد. وقتی رسید به کریس ارائه شد، از کریس خواسته می‌شود که توسط مغازه‌دار پپر آن را امضا کند، بدون اینکه آن را بخواند. با استفاده از دکوراسیون جدید، خانواده در رقابت تحت تأثیر قرار می گیرند.

روز بعد، تصاویر درخت از بین رفته و هفت قو در استخر خانواده شنا می کنند. کریس بروس را مقصر این عمل می‌داند و با هالی به کرینگل باز می‌گردد و به دنبال جایگزینی می‌گردد. در همین حال، کارول همسر کریس در محل کار مورد حمله شش غاز تخمگذار و سه مرغ فرانسوی (با لباس های فرانسوی) قرار می گیرد. پس از بازگشت به مغازه، آنها با یک سری مجسمه های شیشه ای زنده در یک دهکده کریسمس روبرو می شوند: پیپ، کوردلیا، گری و گروهی از سرودها. آنها توضیح می دهند که فلفل یک جن کریسمس شیطانی است که کریس را به یک معامله فاوستی فریب داده است و همه آنها قربانیان قبلی او هستند. آن‌ها به کریس می‌گویند که باید پنج حلقه طلایی را که توسط تصاویر گمشده نگه داشته شده‌اند، که اکنون زنده هستند، قبل از ساعت 8 شب پیدا کند. در شب کریسمس یا در غیر این صورت او به یک مجسمه نیز تبدیل خواهد شد. پس از اینکه کریس و هالی دو حلقه اول را از دو لاک پشت و سه مرغ فرانسوی به دست آوردند، بعداً مجسمه ها را نجات می دهد و آنها را همراه با برج ساعت دهکده به خانه می برد، جایی که آنها را به خانواده خود نشان می دهد.

در یک جلسه مسابقه که دختر بزرگتر کریس جوی رقابت می کند، پپر هشت خدمتکار را در حال دوشیدن شیر و ده لرد در حال جهش به خانواده حمله می کنند. با وجود هرج و مرج، آنها موفق به بازیابی حلقه های سوم و چهارم می شوند. با این حال، جوی وقتی پدرش به یک استخدام‌کننده کالج توهین می‌کند، ناراحت می‌شود و باعث می‌شود که او و برادرش نیک، کریس را متهم کنند که به خاطر خودش روی کریسمس تمرکز کرده و به آنها اجازه نمی‌دهد زندگی خودشان را بکنند. در بازگشت به خانه، کریس حقیقت وضعیت را فاش می کند و خانواده تصمیم می گیرند به او کمک کنند. وقتی متوجه شدند که فلفل حلقه پنجم را دارد، در شب مسابقه برای او تله درست کردند، جایی که همه از برنامه خبری Prism Cable متوجه شدند که جایزه 100000 دلاری در واقع در کوپن های تاکو بوده است.

پس از به دام انداختن فلفل و گرفتن حلقه او، بابانوئل به نظر می رسد که فلفل را به قطب شمال می فرستد. وقتی کریس پنج حلقه را به او تقدیم می‌کند، او با گفتن اینکه به چیزهای بیشتری نیاز دارد به او طعنه می‌زند. با یادآوری اینکه «پنج حلقه طلایی» هشت بار در «دوازده روز کریسمس» گفته می شود، خانواده متوجه می شوند که به 40 حلقه نیاز دارند. فلفل سپس تزئینات باقیمانده (نه خانمی که در حال رقصیدن هستند دیده نمی شوند) را در محله آزاد می کند. کارورها برای بدست آوردن حلقه ها تقلا می کنند و بابانوئل به آنها کمک می کند. فلفل سپس با چرخاندن برج ساعت به جلو پنج دقیقه تقلب می کند و کریس را زودتر از موعد به یک مجسمه تبدیل می کند. خانواده تنها موفق به دریافت 38 حلقه می شوند، اما بابانوئل اشاره می کند که حلقه های ازدواج کریس و کارول که از طلا ساخته شده اند، تعداد حلقه های ازدواج کریس و کارول را به 40 می رساند و کریس را به حالت عادی برمی گرداند. سپس هالی بنا به آرزوی کریسمس خود مجسمه های دیگر را به حالت عادی بازگرداند. سپس بابانوئل فلفل و تمام مجسمه های قبلی به جز پیپ را روی سورتمه خود می برد و با کارورها خداحافظی می کند.

در صبح کریسمس، کارورز به همراه بروس و خانواده‌اش از تاکوی رایگان خود لذت می‌برند و کریس با او جبران کرده است. سپس پیپ از راه می رسد و آرزو می کند کریسمس را تنها نگذراند و خانواده از او استقبال می کنند.

یک سال بعد در اواسط اعتبار، فلفل نشان داده می‌شود که توسط بابانوئل به مجسمه‌ای شیشه‌ای تبدیل شده است، جایی که رفتار خوب او باعث می‌شود او دوباره به رتبه مدفوع گوزن شمالی بازگردد. مشخص شد که کریس مالکیت فروشگاه Pepper را به دست آورده است که اکنون به “Chris Kringle’s” تغییر نام داده است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خیابان کندی کین دوبله فارسی Candy Cane Lane 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!