logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Dream 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی رویا با کیفیت عالی

دانلود فیلم رویا Dream 2023 دوبله فارسی
دانلود فیلم رویا Dream 2023 دوبله فارسی

 

 

رویا (به کره‌ای: 드림؛ RR: Deurim) یک فیلم کمدیدرام ورزشی محصول سال ۲۰۲۳ کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی لی بیونگ-هئون، با بازی پارک سئو جون و لی جی یون است. این داستان حول محور یون هونگ دای، بازیکن فوتبالی می‌چرخد که از مقررات انضباطی برخوردار می‌شود و وظیفه چالش‌برانگیز مربیگری تیم ملی فوتبال بی‌خانمان‌ها برای جام جهانی بی‌خانمان‌ها به او داده می‌شود. در 26 آوریل 2023 در سینما اکران شد.

پس از اینکه بازیکن فوتبال هونگ دای (پارک سئو جون) درگیر یک اتفاق غیرمنتظره می شود و مشروط انضباطی می شود، به عنوان مربی تیم ملی فوتبال ویژه منصوب می شود. این تیم متشکل از افراد بی خانمانی است که تا به حال حتی با توپی دست نزده اند و در جام جهانی بی خانمان ها شرکت خواهند کرد.

عکاسی اصلی در 7 می 2020 آغاز شد. در اکتبر 2020، تیم سازنده فیلمبرداری را در کره جنوبی به پایان رساند. بسته به وضعیت COVID-19، قرار بود صحنه‌های دیگری در مجارستان یا کلمبیا فیلم‌برداری شود. پس از آن فیلمبرداری محلی خارجی فیلم به دلیل عوارض پس از COVID-19 و برنامه کاری بازیگران به سال 2022 موکول شد.

در 8 فوریه 2022، گزارش شد که بازیگران و کارکنان Dream فیلمبرداری خارج از کشور در اروپا را در ماه مارس آغاز خواهند کرد. بعدها، کارگردان لی بیونگ هون به اروپا پرواز کرد و محل فیلمبرداری را گشت. در 3 مارس 2022، گزارش شد که پارک سئو جون برای فیلمبرداری این فیلم به مجارستان پرواز کرده است.

فیلمبرداری در 13 آوریل 2022 در مجارستان به پایان رسید. کارگردان لی بیونگ هون درباره کارهای پس از تولید گفت: تمام تلاشم را می کنم تا بقیه کارهای پس از تولید را تکمیل کنم تا احساساتی که می خواستیم از طریق این فیلم منتقل کنیم به مخاطب منتقل شود.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم رویا Dream 2023 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!