logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Epic Tails 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی پاتی و خشم پوسایدون با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن پاتی و خشم پوسایدون دوبله فارسی Epic Tails 2023
دانلود انیمیشن پاتی و خشم پوسایدون دوبله فارسی Epic Tails 2023

 

 

انیمیشن فوق‌العاده است، صحنه‌های اکشن کرک وجود دارد و خدایان بوتاکس‌شده عالی هستند، اما داستان برای مخاطبان جوانش خیلی بی‌معنا است.

فیلمسازان پشت این انیمیشن خانوادگی ژولیده به وضوح به این نتیجه رسیده اند که آنچه در بخش قهرمان اساطیر یونان وجود ندارد، موجودات پشمالوی بامزه هستند. ستاره ماجراجویی آنها در یونان باستان یک موش کوچک شجاع به نام پتی است که اتفاقاً در همان شهر ساحلی جیسون زندگی می کند، آن انسان توانا و مشهور آرگونات. این روزها، جیسون یک دافر پیر است، بنابراین، وقتی پوزیدون، خدای دریا، پشم طلایی را می‌دزدد و تهدید به ضرب و شتم و نابودی می‌کند، پتی را به نجات می‌رساند.

در انیمیشن اینجا از استودیوی فرانسوی TAT Productions چیزی برای شکایت وجود ندارد: خیابان های سنگفرش شده و امواج شفاف دریای اژه بسیار زیبا هستند، مانند Mamma Mia! برای بچه ها. و یک سکانس اکشن کرک در نزدیکی شروع وجود دارد که شامل یک جوخه نخبه از موش های نینجا بسیار آموزش دیده است که به یک بازار میوه و سبزیجات حمله می کنند. اما طرح داستان – مانند بسیاری از فیلم‌هایی که برای بچه‌های خردسال طراحی شده‌اند – بی‌هوده مبهم است، با جزئیاتی که بر سر بیشتر بچه‌های پنج ساله می‌رود.

با این حال، قدم زدن به اندازه کافی سریع است، در حالی که پتی و گروهش با شرورهای مختلفی از اساطیر یونان روبرو می شوند – اگرچه ممکن است برای افراد بسیار جوان خیلی ترسناک باشد. مقصد نهایی آنها جزیره ای است که هیولاهای یک چشم در آن زندگی می کنند. بهترین شخصیت‌های فیلم خدایان هستند که به‌عنوان سلبریتی‌های بی‌حس به تصویر کشیده شده‌اند، بوتاکس شده‌اند و ورزش‌کرده‌اند و از ابرها به زمین می‌چرخند. اما آنها به نقش‌های مکمل محدود می‌شوند، و بیشتر چیزی که برای ما باقی می‌ماند، قهرمانان معمولی چهار پا و نوازشگر هستند – و این پیام به‌شدت قابل پیش‌بینی مبنی بر اینکه شجاعت می‌تواند در بسته‌هایی به اندازه یک پینت نیز ارائه شود.

تقریباً همه چیز در مورد Epic Tails کمی ضعیف و از نظر تخیل محدود به نظر می رسد. سینمایی که من در آن بودم تقریباً پر بود از بچه های زیر هفت ساله و بزرگترهایشان. ساکت بود، اما برای نوش جان کردن، در هیچ صحنه‌ای روی صندلی‌هایشان نیشخند نمی‌زدند.

Epic Tails در تاریخ 10 فوریه در سینماهای بریتانیا اکران می شود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن پاتی و خشم پوسایدون دوبله فارسی Epic Tails 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!