logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
75% (4 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Retribution 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی قصاص با کیفیت عالی

دانلود فیلم قصاص دوبله فارسی Retribution 2023
دانلود فیلم قصاص دوبله فارسی Retribution 2023

 

فیلم قصاص (Retribution) یک اثر اکشن محور دیگر از لیام نیسون به شمار می‌رود که قرار است در اواخر تابستان سال جاری میلادی روی پرده سینماها اکران شود. این اثر محصولی تازه از تهیه‌کنندگان فیلم بدون توقف (Non-Stop) و فیلم مسافر همیشگی (The Commuter) است که هر دوی آن‌ها آثاری اکشن و جذاب با نقش‌آفرینی لیام نیسون بوده است.

لیام نیسون در فیلم «قصاص» نقش پدر سخت‌کوش دو فرزند نوجوان و یک بانکدار را بازی می‌کند که گذشته‌ای نامشخص دارد؛ مت ترنر روز خودش را به‌صورت عادی شروع می‌کند و پسر نوجوانش با بازی جک چمپیون و دخترش با بازی لیلی اسپل نیز در صندلی عقب ماشین همراه با او هستند. او تماسی از یک مرد دیوانه مرموز دریافت می‌کند که ادعا می‌کند بمبی را در ماشین آن‌ها جاسازی کرده است. همین نیز باعث می‌شود تا مت و فرزندانش در یک بازی بسیار مهیج گرفتار شوند و در سراسر شهر با ماشین حرکت کنند. در این مطلب قرار است بیشتر به معرفی فیلم « قصاص » بپردازیم. همراه با ما باشید.

دانلود فیلم قصاص دوبله فارسی Retribution 2023
دانلود فیلم قصاص دوبله فارسی Retribution 2023

عوامل سازنده فیلم Retribution
فیلم «قصاص» محصولی از کمپانی لاینزگیت به شمار می‌رود، کمپانی‌ای که مالکیت چندین فرنچایز بزرگ و مهیج همچون جان ویک (John Wick)، بی‌مصرف‌ها (The Expandables) و بازی‌های گرسنگی (The Hunger Games) را در دست دارد. سکان کارگردانی فیلم «قصاص» را نیمرود آنتال در دست دارد که سابقه ساخت فیلم Armored، فیلم Predators و فیلم Metallica Through the Never را در کارنامه خودش دارد. فیلم‌نامه این اثر را نیز وارد پری و کریستوفر سلمان‌پور قلم زده‌اند.

داستان فیلم Retribution
خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «قصاص» توسط کمپانی لاینزگیت به شرح زیر است:

«زمانی که یک فرد مرموز بمبی را زیر صندلی ماشین مت ترنر قرار می‌دهد، مت ترنر تعقیب و گریز بسیار پر سرعتی را در سطح شهر شروع می‌کند تا مجموعه‎‌ای از وظایف خاص را کامل کند. این در حالی است که بچه‌های او در صندلی عقب ماشین گیر افتاده‌اند و اگر از ماشین پیاده شوند، بمب منفجر خواهد شد. همین نیز باعث شده تا یک سواری ساده به یک بازی پر پیچ‌وخم زندگی و مرگ برای آن‌ها تبدیل شود.»

لازم به ذکر است که فیلم «قصاص» بازسازی فیلمی اسپانیایی به نام El Desconocido محصول سال ۲۰۱۵ میلادی است و تقریباً می‌توان گفت که خط داستانی آن‌ها با یکدیگر مشابه هستند. این فیلم اسپانیایی همچنین به‌عنوان یک اثر مهیج آلمانی در سال ۲۰۱۸ میلادی تحت عنوان Don’t. Get. Out! بازسازی شده بود.

دانلود فیلم قصاص دوبله فارسی Retribution 2023
دانلود فیلم قصاص دوبله فارسی Retribution 2023

 

پانزده سال پس از فیلم ربوده شده (Taken)، مردم هنوز به دنبال آن هستند تا با لیام نیسون و خانواده‌اش در بیفتند. این بازیگر ۷۱ ساله توانایی‌های خودش را در این فیلم اکشن و هیجان‌انگیز به کارگردانی پیر مورل به نمایش گذاشته بود و حالا نیز همه او را به‌عنوان یک ستاره اکشن برجسته می‌شناسند. فیلم قصاص (Retribution) یکی دیگر از فیلم‌های اکشن و مهیجی است که در آن، لیام نیسون نقش شخصیت پدر را بازی می‌کند که مجبور است از عزیزانش محافظت کند.

شخصیت مت ترنر مهارت خاصی ندارد اما لیام نیسون دارد. مهم نیست که شخصیت‌های او چقدر در مبارزات یا موقعیت‌های پرمخاطره ماهر هستند، لیام نیسون همیشه همان نحوه دیالوگ خوانی و رفتارها را به کار می‌گیرد. در صدای او می‌توانید لهجه کم رنگ ایرلندی ولی همیشه حاضر را بشنوید. مهم نیست که پروژه در چه موردی است، تقریباً می‌توان همیشه نقش‌آفرینی لیام نیسون را پیش‌بینی کرد. لیام نیسون در این اثر سینمایی تازه احساس راحتی می‌کند چراکه او در این اثر با همکاران قدیمی خودش یعنی اندرو رونا و الکس هاینمن همکاری می‌کند، کسانی که فیلم‌هایی همچون فیلم ناشناخته (Unknown)، فیلم بدون توقف (Non-Stop)، فیلم فرار در سراسر شب (Run All Night) و فیلم مسافر همیشگی (The Commuter) را تولید کرده‌اند. با توجه به فیلم‌هایی که نام برده شده، تقریباً می‌توان فرمول اصلی فیلم «قصاص» را نیز پیش‌بینی کرد.

دانلود فیلم قصاص دوبله فارسی Retribution 2023
دانلود فیلم قصاص دوبله فارسی Retribution 2023

بازیگران فیلم Retribution
همان‌طور که در بالا ذکر شده بود، نقش شخصیت اصلی داستان فیلم « قصاص » را لیام نیسون بازی می‌کند، بازیگری که برای نقش‌آفرینی‌های متعدد خودش در ژانر اکشن شناخته می‌شود. نیسون با اینکه بازیگری توانمند و برجسته است، تنها نامزدی اسکار خودش را برای نقش‌آفرینی در فیلم فهرست شیندلر (Schindler’s List) ساخته استیون اسپیلبرگ دریافت کرده است.

علاوه بر لیام نیسون، بازیگری با استعدادی نیز در فیلم «قصاص» نقش‌آفرینی می‌کنند که شامل ستاره فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) یعنی جک چمپیون در نقش پسر مت ترنر و ستاره فرنچایز واندر وومن (Wonder Woman) یعنی لیلی اسپل در نقش دختر مت ترنر است. از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «قصاص» نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‌توان به امبث داویتز، متیو مدوین، نوما دومزونی، آرین موآید و امیلی کوشه اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم Retribution
فیلم « قصاص » یکی از فیلم‌های اواخر تابستان سال جاری میلادی به شمار می‌رود که در تاریخ ۲۵ اوت سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲) به روی پرده سینماها بیاید. این فیلم هم‌زمان با فیلم بلو بیتل (Blue Beetle) از دنیای سینمایی دی‌سی و همچنین فیلم کمدی ولگردها (Strays) اکران می‌شود و باید در گیشه با آن‌ها به رقابت بپردازد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قصاص دوبله فارسی Retribution 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!