logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
69%

توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم Ambulance 2022 با کیفیت BluRay 720p

دانلود فیلم آمبولانس 2022 با دوبله فارسی

دانلود فیلم آمبولانس Ambulance 2022 دوبله فارسی
دانلود فیلم آمبولانس Ambulance 2022 دوبله فارسی

 

آمبولانس (به انگلیسی: Ambulance) یک فیلم اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۲۲ آمریکا به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مایکل بی است. این فیلم محصول مشترک New Republic Pictures، Project X Entertainment و Bay Films است که بر اساس فیلم دانمارکی به همین نام در سال 2005 توسط Laurits Munch-Petersen و Lars Andreas Pedersen ساخته شده است. جیک جیلنهال، یحیی عبدالمتین دوم و ایزا گونزالس در این فیلم بازی می‌کنند و دو خواهر و برادر خوانده را دنبال می‌کند که تبدیل به دزدان بانک شده‌اند که آمبولانسی را ربوده و دو نفر از نیروهای اولیه را گروگان می‌گیرند.

آمبولانس که برای اولین بار در سال 2015 معرفی شد، سال ها قبل از ورود به تولید، چندین تغییر خدمه را تجربه کرد. در سال 2020، تأثیر همه‌گیری کووید-19 بر حرفه بی، او را به سمت کارگردانی هدایت کرد. فیلمبرداری در بحبوحه همه گیر شدن بیماری در لس آنجلس با فیلمبردار روبرتو دی آنجلیس انجام شد. در طول پس از تولید، ویرایش توسط پیترو اسکالیا تکمیل شد و موسیقی توسط لورن بالف ساخته شد. این فیلم در 20 مارس 2022 در پاریس، فرانسه اکران شد و در 8 آوریل توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدانی که داستان را مورد انتقاد قرار دادند، دریافت کرد، اما آن را به عنوان بازگشتی به فرم برای Bay تلقی کردند. . در باکس آفیس ضعیف عمل کرد و بیش از 46 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه 40 میلیون دلاری فروخت.

ویل شارپ، کهنه سرباز جنگ، که به شدت به ۲۳۱ هزار دلار برای جراحی همسرش امی نیاز دارد، با دنی، برادر خوانده و یک جنایتکار مادام العمر تماس می گیرد و از او می خواهد در یک سرقت ۳۲ میلیون دلاری بانک شرکت کند. اگرچه ویل در ابتدا مردد بود، اما پس از اینکه دنی مجدداً تأیید کرد که این کار را برای امی انجام می دهد، موافقت می کند. این نقشه تقریباً به نتیجه می‌رسد تا اینکه افسر زک که برای درخواست یک عابر بانک به بانک می‌رود، موقعیت را کشف می‌کند و توسط دنی گروگان گرفته می‌شود. سپس یک تیراندازی بین یکی از اعضای دزد و افسر مارک، شریک زک رخ می دهد. بخش تحقیقات ویژه (SIS) LAPD می رسد و تمام خدمه به جز ویل و دنی را که به سمت گاراژ عقب نشینی می کنند، شلیک می کند. زک سعی می کند فرار کند و در جریان درگیری بین او و دنی، به طور تصادفی توسط ویل مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. برادران که زک را رها می کنند تا بمیرد، سعی می کنند از پشت ساختمان خارج شوند اما آن را در محاصره پلیس می بینند. سپس یک آمبولانس را با EMT Cam Thompson که در حال مداوا کردن زک مجروح است، ربودند. پس از تعقیب و گریز که آنها را به یک کوچه هدایت می کند، کم تلاش ناامیدانه ای برای فرار با استفاده از کپسول آتش نشانی انجام می دهد، اما زمانی که زک شروع به صاف کردن می کند تصمیم می گیرد بماند.

کاپیتان SIS مونرو به صحنه می رسد و هلیکوپترها را برای تعقیب آمبولانس مستقر می کند. کم از دنی کمک می‌کند تا از دفیبریلاتور استفاده کند و ویل مقداری از خونش را به زک منتقل کند، که باعث سردرگمی و ناامیدی او شد. سپس دنی با پاپی، یکی از دوستان جنایتکار پدرش، برای از دست دادن پلیس در ازای 8 میلیون دلار کمک تماس می گیرد. وقتی کم دنی را از تیراندازی به مارک، که آنها را تعقیب کرده است، باز می دارد، دنی تهدید می کند که او را از آمبولانس بیرون خواهد انداخت. پلیس مجبور به عقب نشینی می شود که متوجه می شود سگ مونرو داخل خودروی پلیس مارک است. مامور اف‌بی‌آی، آنسون کلارک، دوست قبلی دنی، در این پرونده قرار می‌گیرد. زاک شروع به خونریزی می کند. کم با کمک ویل شروع به انجام عمل جراحی روی زک می کند. با وجود بی تجربگی و پارگی طحال، کام با موفقیت این جراحی را انجام می دهد. کم تلاش می کند ویل را متقاعد کند که جلوی دنی را بگیرد بی نتیجه است. مونرو که از موفقیت عمل جراحی بی خبر است، عمل را به جلو می برد و بدون مذاکره برای زندگی کم، آماده می شود تا ویل و دنی را به انتها بزند. کلارک با کم تماس می گیرد و به او می گوید که پایین بیاید. کم، که می خواهد جان زک را نجات دهد، به ویل و دنی در مورد تک تیراندازها هشدار می دهد. دنی که به اندازه کافی از کام خسته شده بود، تصمیم می‌گیرد به او شلیک کند اما ویل مداخله می‌کند و باعث می‌شود که برادران بر سر مشکلشان با هم دعوا کنند. آنها بعداً تا حدی آشتی می کنند و برای کاهش تنش با هم به موسیقی گوش می دهند.

در رودخانه لس آنجلس، هلیکوپترها آمبولانس را تعقیب می کنند که دنی به سمت آنها شلیک می کند. ویل و دنی سپس در خط مخالف بین ایالتی رانندگی می کنند و تصادفات متعددی را ایجاد می کنند. به دستور پاپی، پسرش، روبرتو، یک آمبولانس خالی را پس از پر کردن آن با مواد منفجره C-4 به سمت پلیس می‌راند و مسلسل‌ها را روی ماشین‌های جداگانه مستقر می‌کند تا آسیب بیشتری وارد کند، که در نهایت منجر به کشته شدن مونرو در تیراندازی متقابل می‌شود. مارک روبرتو را تعقیب می کند و پس از درگیری او را می کشد و پاپی را عصبانی و پریشان می کند. ویل و دنی به مخفیگاه پاپی فرار می کنند. پاپی از برادران می‌خواهد که زک و کم را کنار خود بگذارند تا با آنها برخورد کنند. ویل از همکاری امتناع می کند و با دنی متحد می شود تا پاپی و خدمه اش را بکشند. در هرج و مرج، Cam به طور تصادفی با استفاده از تفنگ Zach به ویل شلیک می کند. دنی آمبولانس را به بیمارستان می برد و اسلحه زک را کشف می کند. وقتی کم فاش می‌کند که او کسی است که به ویل شلیک کرده است، عصبانی می‌شود. دنی قسم می خورد که قبل از رویارویی با پلیس، کمم را به همراه خودش در تلویزیون زنده بکشد. ویل که چاره دیگری نداشت، از پشت به دنی شلیک می کند. دنی قبل از اینکه ویل بر اثر جراحاتش بمیرد از او عذرخواهی می کند. پلیس یک ویل را که به شدت مجروح شده بود دستگیر می‌کند و او را برای جراحی به داخل می‌برد، کم مخفیانه مقداری از پول دزدی را برای عمل جراحی به امی می‌دهد و زک، وقتی پلیس در مورد جراحاتش از او سؤال می‌کند، به آنها می‌گوید که ویل جان او را نجات داده است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آمبولانس Ambulance 2022 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!