logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Moscow-Mission با لینک مستقیم

 

 

دانلود فیلم ماموریت مسکو Moscow Mission 2023 با دوبله فارسی
دانلود فیلم ماموریت مسکو Moscow Mission 2023 با دوبله فارسی

 

 

ماموریت مسکو یک فیلم بلند بر اساس سرقت از قطار سریع السیر ترانس سیبری در سال 1993 است. این فیلم در چین تولید شده است و دیالوگ های فیلم تقریباً به طور کامل به زبان ماندارین است و زیرنویس آن به دو زبان چینی و انگلیسی است.

یک دزدی پیچیده اکسپرس ترانس سیبری را هدف قرار می‌دهد و سارقان ارزهای پنهان را از چینی‌های ثروتمند و دیگر مجرمان چینی می‌دزدند. مقامات چینی یک ماموریت مخفی به روسیه برای ردیابی و دستگیری سارقان قطار می فرستند. تیم چینی بعداً با یک قطار ترانس سیبری سفر می کند. این فیلم نشان می دهد که قطار آنها در یک سرقت جداگانه مورد سرقت قرار می گیرد که آنها با خنثی کردن آن یکی از سارقان را دستگیر می کنند.

یک بار در مسکو آنها سعی می کنند مظنون زیبا را ردیابی کنند، اما او همکاری نمی کند. آنها متوجه می شوند که ائتلافی از جنایتکاران چینی، مرتبط با سرقت قطار، قصد دارند از یک کازینو زیرزمینی ثروتمند افسانه ای سرقت کنند، و سایر عناصر این ائتلاف جنایتکاران چینی در مسکو نیز قصد دارند یک جت جنگنده مازاد متعلق به دوران شوروی را به آنها بفروشند. یک کارتل در سایه آسیایی

تیم کوچکی از بازرسان چینی قصد دارند با کمک مقامات مجری قانون روسیه، این سرقت را خنثی کنند. پس از تیراندازی های زیاد و تعقیب و گریز ماشین، آنها موفق می شوند بیشتر سارقان را دستگیر کنند. آنها تقریباً رهبر حلقه، یک عاشق موسیقی، را هنگامی که احمقانه در سمفونی بولشوی شرکت می کند، دستگیر می کنند. آنها در نهایت او را در طی یک تیراندازی گسترده، در یک کارخانه موشک سازی متروکه، جایی که قرار است جت جنگنده دزدیده شده فروخته شود، دستگیر می کنند.

با این حال، باندهای دوم، مانند دوست دختر روسی رهبر حلقه، که برخی از ارتباطات با جنایات سازمان یافته روسیه دارد، همچنان آزاد هستند. هر دوی آنها به سرعت قصد حمله به قطاری را دارند که تیم چینی و مظنونان را به چین خواهد برد. برخلاف حملات سرقت قطار، این تلاش برای نجات در محل شکستگی گیج انجام می شود، جایی که قطار بوژها را از گیج روسی به گیج چینی تغییر می دهد.

نجات رهبر حلقه خنثی شد.

فیلم با شرح مختصری از اتفاقاتی که برای شخصیت های اصلی رخ داده به پایان می رسد. در این گزارش آمده است که رهبر حلقه مخفیانه به چین تحویل داده شد و در آنجا در یک اعدام مخفیانه کشته شد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ماموریت مسکو Moscow Mission 2023 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!