logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Bad Boys for Life 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم Bad Boys for Life 2020

کیفیت : HDRip 1080p

 

ایزابل آرتاس ، بیوه پادشاه کارتل بنیتو ، با کمک پسرش آرماندو از یک زندان مکزیکی فرار می کند. ایزابل آرماندو را به میامی می فرستد و به وی وظیفه می دهد تا مبلغ قابل توجهی از پول خود را که پدرش بنیتو پنهان کرده بود ، پس بگیرد ، و همچنین به قتل افرادی که مسئول بازداشت پدرش و مرگ نهایی او در زندان بودند ، کمک کند. ایزابل خواستار این است که آماندو آخرین بار کارآگاه میامی را میکائیل لاوری بکشد.

در میامی ، مایک با تولد اولین نوه خود ، شریک زندگی خود مارکوس برنت را همراهی می کند. با تمایل به گذراندن اوقات بیشتر با خانواده ، مارکوس پیرزن به مایک می گوید که قصد دارد بازنشسته شود ، به حراج مایک. در یک مهمانی که نوه مارکوس را جشن می گیرد

مایک توسط آرماندو شلیک می شود و ماه ها در کما می ماند. آماندو که توسط Isabel به دلیل هدف قرار دادن مایك ابتدا هدف قرار گرفت ، همچنان در ترور اهداف دیگر در لیست خود در طول محكومیت مایك قرار دارد.

پس از بهبودی مایک ، وی مصمم به انتقام جویی است و ناموفق تلاش می کند مارکوس که اکنون بازنشسته شده است را به خدمت بگیرد و باعث سقوط بین آنها شود. مایک با خشونت هویت فروشنده سلاح بوکر گراسی را از یک خبرچین بدست می آورد.

با درک اینکه مایک به دستورات دوری از تحقیقات توجه نمی کند ، کاپیتان هاوارد با اکراه به او اجازه می دهد تا با تیم مسئول محور ، یعنی عملیات پیشرفته مترو میامی (AMMO) ، به رهبری دوست دختر سابق مایکا ، ریتا همکاری کند.

در حالی که این تیم Grassie را در معامله اسلحه زیر نظر می گیرد ، مایک مشخص می کند که خریداران قصد کشتن Grassie را دارند و مداخله می کند ، اما نتوانسته است او را نجات دهد. بعداً ، ماركوس را كارور رمی ، مأمور پیر می نامند كه معتقد است قاتل پس از وی است. مارکوس با مایک تماس می گیرد و این زوج به کارور سفر می کنند ، اما برای نجات او خیلی دیر شده اند. آرماندو پس از یک درگیری با مایک فرار می کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Bad Boys for Life 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!