logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Three Musketeers – Part II: Milady 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی سه تفنگدار – قسمت دوم: میلادی با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم سه تفنگدار 2 دوبله فارسی The Three Musketeers – Part II: Milady 2023
دانلود فیلم سه تفنگدار 2 دوبله فارسی The Three Musketeers – Part II: Milady 2023

 

 

سه تفنگدار 2 (فرانسوی: Les Trois Mousquetaires: Milady، با عنوان The Three Musketeers – Part II: Milady in the United States) یک فیلم اکشن و ماجراجویی حماسی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی مارتین بوربولون است که بر اساس رمان سه تفنگدار اثر الکساندر دوما در سال ۱۸۴۴ ساخته شده است. . این دومین فیلم از یک حماسه حماسی دو قسمتی است و سه تفنگدار: دآرتگنان (2023) قبل از آن ساخته شده است. در این فیلم فرانسوا سیویل، وینسنت کسل، پیو مارمائی، رومن دوریس و اوا گرین ایفای نقش می کنند. این دو فیلم مشترکاً توسط فرانسه، آلمان، اسپانیا و بلژیک با بودجه تولید 72 میلیون یورو (78 میلیون دلار آمریکا)، با 36.1 میلیون یورو برای میلادی ساخته شده و به مدت 150 روز پشت سر هم از 16 اوت 2021 تا 3 ژوئن 2022.

میلادی در 18 نوامبر 2023 در جشنواره سینمای فرانسوی Varilux در ریودوژانیرو به نمایش درآمد. این فیلم در فرانسه توسط Pathé Distribution در 13 دسامبر 2023، در بلژیک توسط Alternative Films در 13 دسامبر 2023 و در اسپانیا توسط DeAPlaneta در 26 اکران شد. ژانویه 2024. در 18 آوریل 2024 برای خرید دیجیتال در آلمان در دسترس قرار گرفت.

این فیلم به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و بیش از 2 میلیون بلیت در فرانسه فروخته است. این فیلم شش نامزدی در جوایز سزار 2024 دریافت کرد که یکی برای بهترین طراحی تولید برنده شد.

فیلم از جایی شروع می‌شود که قسمت اول، سه تفنگدار: D’Artagnan، به پایان می‌رسد. D’Artagnan بیهوش می شود و توسط ماموران گاستون، برادر کوچکتر پادشاه لوئیس سیزدهم و وارث ظاهری دستگیر می شود. D’Artagnan از اسیرکنندگان خود می گریزد و در عوض، کنت دو شاله، سرسپردگی گاستون را دستگیر می کند. او به د شاله دستور می دهد تا او را به سلول زندانی که کنستانس در آن نگهداری می شود هدایت کند، اما به طور غیرمنتظره ای میلادی دی وینتر را در آنجا می یابد، زنجیر شده و ظاهراً شکنجه شده است. میلادی و دآرتانیان با هم فرار می کنند و یک شب را در یک مخفیگاه جنگلی می گذرانند. میلادی تلاش می کند تا D’Artagnan را اغوا کند، اما فایده ای نداشت. او را در خواب رها می کند. D’Artagnan دوباره توسط مردان de Chalais گرفتار می شود، اما دوباره فرار می کند. آتوس برای دیدن پسر پنج ساله خود از قلعه خانوادگی دیدن می کند. آنها با هم به زیارت قبر مادر پسر می روند.

لویی سیزدهم پس از جان سالم به در بردن از یک سوءقصد در پایان قسمت اول، تصمیم می‌گیرد تا جنگی را علیه لاروشل، دژ پروتستان‌ها در سواحل غربی فرانسه آغاز کند. دآرتانیان و دوستانش به همراه تفنگداران، یک واحد زبده ارتش فرانسه، به فرماندهی کاپیتان ترویل به لاروشل فرستاده می شوند. در اردوگاه جنگ، D’Artagnan با میلادی ملاقات می کند که دوباره سعی می کند او را اغوا کند. در حالی که آنها مشغول بوسیدن و درآوردن لباس می شوند، دآرتانیان متوجه می شود که بر روی شانه او یک فلور-دلیس زده شده است، و به طرز شگفت انگیزی متوجه می شود که او همان زنی است که آتوس در مورد سه تفنگدار: دآرتانیان به او گفته است. میلادی دی وینتر از صحنه فرار می کند و آتوس از دآرتانیان متوجه می شود که همسر سابقش، مادر پسرش، ظاهراً زنده است.

گروه کوچکی از تفنگداران توسط کاپیتان دو ترویل به یک یورش شبانه شجاعانه به لاروشل هدایت می شوند. در داخل قلعه، آنها توسط شورشیان پروتستان کشف می شوند که ظاهراً به دستور گاستون از حمله آتی کنت دو شاله مطلع شده بودند. تفنگداران با کمک هانیبال، یکی از فرماندهان یکی دیگر از واحدهای ارتش فرانسه، پس از یک مبارزه شجاعانه فرار می کنند.

آتوس به دنبال میلادی به جنگلی می رود، جایی که مخفیانه با کاردینال ریچلیو ملاقات می کند. او متوجه می شود که به میلادی دستور داده شده که دوک باکینگهام را که حمایتش برای تلاش های جنگی شورشیان لاروشل حیاتی است، ترور کند. پس از خروج ریشلیو، آتوس با میلادی روبرو می شود که او را به یاد روزهای عشقشان می اندازد. میلادی برای کشتن آتوس آماده می شود، اما با رسیدن آرامیس و دآرتانیان نجات پیدا می کند. میلادی فرار می کند.

کاردینال ریچلیو با ملکه آن ملاقات می کند و قول می دهد که کنستانس را که به دستور او بازداشت شده بود، بازگرداند. ملکه به D’Artagnan می گوید که کنستانس تحت گارد دوک باکینگهام در انگلیس امن است. بنجامن، برادر آتوس و یکی از رهبران پروتستان، توسط نگهبانان گاستون دستگیر شده و به مرگ با غرق شدن محکوم می شود. آتوس تصمیم می گیرد برای نجات برادرش ارتش فرانسه را رها کند. آرامیس و D’Artagnan به او می پیوندند. آنها با هم به انگلستان فرار می کنند.

میلادی برای ترور دوک باکینگهام به انگلستان سفر می کند. در قلعه باکینگهام، میلادی توسط کنستانس، مهمان باکینگهام، دستگیر و به مرگ محکوم می شود. قبل از حلق آویز کردن، کنستانس در اسارت از میلادی بازدید می کند. کنستانس که از سرنوشت یک زن جوان و زیبا ترحم می کند، با میلادی لباس عوض می کند و به او اجازه فرار می دهد. زمانی که جلادها برای میلادی می آیند، کنستانس سعی می کند توضیح دهد که او محکوم به اعدام نیست، اما بیهوده. او در حیاط قصر به دار آویخته شده است. دآرتانیان و دوستانش چند لحظه دیر به دار آویخته شدن کنستانس هستند. آنها به همراه باکینگهام، میلادی را تعقیب می کنند که از این زمان برای آتش زدن کاخ دوک استفاده کرد. D’Artagnan برای مبارزه با میلادی وارد ساختمان در حال سوختن می شود. در طول مبارزه، میلادی ناپدید می شود و D’Artagnan بیهوش توسط دوستانش نجات می یابد.

کاپیتان دو ترویل به جرم خیانت در دربار پادشاه محاکمه می شود. آرامیس و دآرتانیان می رسند تا شواهدی بیاورند که نشان می دهد گاستون با شورشیان لاروشل برای توطئه علیه پادشاه ارتباط برقرار کرده است. ترویل تبرئه شده است. آتوس به خانه خود در قلعه خود می آید تا متوجه شود که پسرش توسط یک فرد ناشناس ربوده شده است. روی تخت پسر، او گوشواره ای را پیدا می کند که زمانی در اختیار همسرش بود.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سه تفنگدار 2 دوبله فارسی The Three Musketeers – Part II: Milady 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!